Sami skrev:http://www.saunalahti.fi/kr5862/papanaparty.wmv
125 och moppe stunting från Finland by rustyriderz.
Heja Finland! Hyvä Suomi
Riktigt fett!
Ruskigt duktiga!
Sami skrev:http://www.saunalahti.fi/kr5862/papanaparty.wmv
125 och moppe stunting från Finland by rustyriderz.
Heja Finland! Hyvä Suomi
Ja duktiga killar.. Imponerad av att dom körde 125cc bara..nomolas skrev:Riktigt fett!
Ruskigt duktiga!
Kan du åka på bakhjulet med NSRen??? Respekt isfNSR_MAN skrev:ser bra ut e den lätt på bakan min e fet svår att håla jämn på bakhjulet obs den e strypt
Träna inför trådlyftar-VM? ^^Oan skrev:2445022tja, va ute o försökte få upp hojen på bakan i dag. mitt på dan lyfte däcket liiite o kände att de va möjligt. nu sitter jag jävligt långt bak då kommer ja upp så ja nästan har balans käns det som men sen vågar ja inte mer.... är det nån som har nå tipps hur man ska hantera hojen? har en cbr 125 strypt. kommer upp genom att krypa och varva upp den tills ja släpper kopplingen. 1ans växel.
satt o leta om de fanns lite inlägg angående detta men de fanns visst en jävligt bra tråd att skriva iLundgren skrev:2445029Träna inför trådlyftar-VM? ^^
Jag ger en iloge (stavas det så) till att du inte startade en ny tråd iafOan skrev:2445034satt o leta om de fanns lite inlägg angående detta men de fanns visst en jävligt bra tråd att skriva i
Oan skrev:2445022tja, va ute o försökte få upp hojen på bakan i dag. mitt på dan lyfte däcket liiite o kände att de va möjligt. nu sitter jag jävligt långt bak då kommer ja upp så ja nästan har balans käns det som men sen vågar ja inte mer.... är det nån som har nå tipps hur man ska hantera hojen? har en cbr 125 strypt. kommer upp genom att krypa och varva upp den tills ja släpper kopplingen. 1ans växel.
Bärgren skrev:2446221CBR 125 är inte strypt
det är ju rätt bra lyckades komma upp ricktigt bra i dag tror jag men feg som man är så går man ner direkt men ibland håller man gasen då kommer man nån meter. Tur att motorbromsen är så pass stark._Nille_ skrev:2446237Nej, den är ju ostrypt orginal
försöker oxå lära mig slanga med min.. Det e ju skitsvårt.. Kommer kanske 5 meter på 1ans växel
angående växla. hur ska man sköta det utan att slå över eller gå ner?Kronen skrev:2446616jag lyckas få upp den i 1an sen dra över i 2an.. sen ligger jag och små rycker på gashandtaget så går det hyfas lätt..
Oan skrev:2446856det är ju rätt bra lyckades komma upp ricktigt bra i dag tror jag men feg som man är så går man ner direkt men ibland håller man gasen då kommer man nån meter. Tur att motorbromsen är så pass stark.
Jasså är den ostrypt? jag har ingen koll ^^
angående växla. hur ska man sköta det utan att slå över eller gå ner?
haha ja som är så försiktig av mig får se om ja blir lite säkrare på 1an förstBärgren skrev:2446924Du får vara snabb som faen elelr crossväxla.
tvålen skrev:2448112Sen att det är pisslätt att slanga med 100cc tvåtakts scooter är en helt annan sak!
Juste.. jag har ny moppe/motorcykel...
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |