Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
NÅN SOM HAR EN BAKLYKTA TILL NSF ATT SÄLJA??

va har du försökt med nu då? jag har 1 hemma fast den är ihop limmad=) :hihi

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
nomolas skrev:
Jag vill också åka! :4skrika Jag är för slö har inte besiktat änn :huvet

Någon som har en baklykta till NSF å sälja???

ditt jävla fetto! du får väl fan ta och låna min från rg:n då! :kocko

CRM: nu har dom ju tagit dom där jävla rymmarna så nu borde det väl lugna ner sej, så se till att fixa lite bilder NU! :yoparty

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
harv =) =) pajj som fakkan
granath_ skrev:
ditt jävla fetto! du får väl fan ta och låna min från rg:n då! :kocko

CRM: nu har dom ju tagit dom där jävla rymmarna så nu borde det väl lugna ner sej, så se till att fixa lite bilder NU! :yoparty

ja dom har lugnat ner sej..vi ska ut å Filma nån dag..men just idag slutade vi 4...och Crm ska ju träna å sånt ...så de blir för sent för filmning..men imöra eller i helgen blire nog film/bilder..

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
tja

var ute å¨körde idag. tränade inte=) nu börjar ja bli duktig

men en sakt ja märkte var. att när ja gasat upp den å¨ska växla så håller ja i handtage me hela handen . mnåste ha kvar 2 fingrar på koplingen ju. och en gång slog ja nästan över., kom riktigt högt å av vanlig reflex så slängde man fötterna bakåt :kocko måste lära mje ha kvar dem på pinnarna..

men nu dampar den

1-2 går den som den ska men sen resten av växlarna så går den inget över 6000 och under 6000 så drar den ju inget i normala fall heller.

som igår då var de samma men bara på 5:an i runt 90 asså . men nu kommer de redan på 3:an
va äre för damP? rc ventilen eller? varför dampar den inte på 1-2????

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
nu funkar den igen=) nån hade försökt våldtagit ständstiftet eller nått sånt=) såp ja böt ut det=)

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
Vi ska förmodligen filma å ta lite kort idag...MEn först ska jag köpa nytt framlyse ..ufo twin..sen sätta på baklyse..sen efter det blire åka...

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
tja tja. när ska vi filma mena du? dannes cross äger=) haha min crm hänger på den tillåmed=) men den e grym=) kopplingen harvar på den nu får nog fixa ny kopplings vajjer. ska se om ja kan göra det imorn. :yoparty :yoparty

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
fan asså ja har ingen tid=) hehe ja måste sova. sover på lektionerna i skolan. å hemma är man trött hela tiden.

vill ha ett lov.

imorn ska ja sätta på tanken på nsf. och ta bort alla kåper å allt skit.
måste fixa skydd te den oxå.

fixa prao oxå men måste åka me crm:en te kga och fixa det oxå. jobbigt.

ska fixa lite bilder snart. bara rille har lust nåpn jeffla dag :död

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
"vurpade" med crm:en idag..

gjorde garage vänningar med 1 hand ståendes på fel sida. fullt styr utslag sen så fick den lite låga varv och dog. och välte . men ja var snabb och hoppa över å tog emot den så gott ja kunde.

trasigt= 2 repor på handkåpan. inget som märks..

igår åkte vi jag och polarn på crossen ja med crm. sen var de fullt med glas framför mej. då väjja ja te vänster och bromsa å polarn bakom körd ein i mej. fast han han och väjja så han tutchade bara handkåpan. å den vred ja bara tebax på 2 sek medans ja körde. så där hade vi ganska tur=) ska ut å åka lite snart

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
'garage vändningar med 1 hand ståendes på fel sida' hehe låter som ett härligt balansstunt :tummenupp :D

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
aa exakt =) kändes lite ballt. bra sätt att träna ballansen med =) ska nog ut å köra lite. har ingen ork=) :D

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
Du får fan vänta tills imöra me å åka =) tills ja kmr hem..för då ska du ta Ns och åka med...

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
crm skrev:
"vurpade" med crm:en idag..

gjorde garage vänningar med 1 hand ståendes på fel sida. fullt styr utslag sen så fick den lite låga varv och dog. och välte . men ja var snabb och hoppa över å tog emot den så gott ja kunde.

trasigt= 2 repor på handkåpan. inget som märks..

igår åkte vi jag och polarn på crossen ja med crm. sen var de fullt med glas framför mej. då väjja ja te vänster och bromsa å polarn bakom körd ein i mej. fast han han och väjja så han tutchade bara handkåpan. å den vred ja bara tebax på 2 sek medans ja körde. så där hade vi ganska tur=) ska ut å åka lite snart

otur på en så stilig hoj

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
men de vart bara reper i handkåpan som man inte tänker på . idag måste vi filma lite nya trix=) ska ut å köra lite snart men bara vänta te ja vaknat helt=) :pannkyss

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
crm skrev:
men de vart bara reper i handkåpan som man inte tänker på . idag måste vi filma lite nya trix=) ska ut å köra lite snart men bara vänta te ja vaknat helt=) :pannkyss

Härligt!! ni kör jämt ju :) Ska man flytta till degefors kan tro? :va

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
hehe bara hojjen funkar och vädret är fint så kör man=) aa gör de de tycker jag. finns inte mång ame 125 just nu.. :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar