nomolas skrev:Jag vill också åka! Jag är för slö har inte besiktat änn
Någon som har en baklykta till NSF å sälja???
granath_ skrev:ditt jävla fetto! du får väl fan ta och låna min från rg:n då! :kocko
CRM: nu har dom ju tagit dom där jävla rymmarna så nu borde det väl lugna ner sej, så se till att fixa lite bilder NU!
granath_ skrev:ditt jävla fetto! du får väl fan ta och låna min från rg:n då! :kocko
crm skrev:"vurpade" med crm:en idag..
gjorde garage vänningar med 1 hand ståendes på fel sida. fullt styr utslag sen så fick den lite låga varv och dog. och välte . men ja var snabb och hoppa över å tog emot den så gott ja kunde.
trasigt= 2 repor på handkåpan. inget som märks..
igår åkte vi jag och polarn på crossen ja med crm. sen var de fullt med glas framför mej. då väjja ja te vänster och bromsa å polarn bakom körd ein i mej. fast han han och väjja så han tutchade bara handkåpan. å den vred ja bara tebax på 2 sek medans ja körde. så där hade vi ganska tur=) ska ut å åka lite snart
crm skrev:men de vart bara reper i handkåpan som man inte tänker på . idag måste vi filma lite nya trix=) ska ut å köra lite snart men bara vänta te ja vaknat helt=)
crm skrev:hehe bara hojjen funkar och vädret är fint så kör man=) aa gör de de tycker jag. finns inte mång ame 125 just nu..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|