Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Titta rakt ner i marken så är det ju skitsvårt o veta var man har hojen/cyklen, säkrare o titta långt bort.... utalandet grundar jag på mina erfarenheter på trampcykel :D

EDIT: och stoppies på NSRen...

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
harv =) =) pajj som fakkan
Crm å jag har nu bestämt oss att sälja motorcyklarna och köpa Varsin aerox...så då kmr vi ju inte bli välkommna här längre :confused:

Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge :ppP

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
riLLan skrev:
Crm å jag har nu bestämt oss att sälja motorcyklarna och köpa Varsin aerox...så då kmr vi ju inte bli välkommna här längre :confused:

kommer stavas med ett K i början, sedan ett O efter det kommer det två M sedana avrundas ordet med ett E å slutar slutligen med ett R

fan ska ni köpa moppar över vintern för?? skit kul å åka MC på vintern å en MTX å en CRM e ju klockrena vinterhojar.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Fluxir skrev:
kommer stavas med ett K i början, sedan ett O efter det kommer det två M sedana avrundas ordet med ett E å slutar slutligen med ett R

fan ska ni köpa moppar över vintern för?? skit kul å åka MC på vintern å en MTX å en CRM e ju klockrena vinterhojar.

Är du på riktigt? Har du hört talas om förkortningar? OM inte? Så ska jag lära dig några nu:
iaf: I Alla Fall
iofs: I och För Sig
kmr: Kommer
isf: I Så Fall
o.s.v: Och Så vidare
Aja listan kan bli lång....

:pannkyss

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
riLLan skrev:

Nej! Det är inte lugnt! Vafan ska ni köra i vinter för? Åk snowboard/skidor på vintern istället, så blir det otroligt skönt att öppna garageporten nästa sommar!! :yoparty

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
riLLan skrev:

Haha ska ni bli som alla andra?

Ingen som börjar fatta att det var för 2-3 år sedan det var coolt att dra en fet slagning med en scoot? Nu kan ju nästan varenda moppebägare det..

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
riLLan skrev:

snälla, köp inga moppar :va

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
riLLan skrev:

Ni borde lära er slanga med era hojjar istället.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
marcus_136 skrev:
Ni borde lära er slanga med era hojjar istället.

Kan bara hålla med. Klart det är svårare att köra bakhjulet när man måste växla men vill ni lära er det så ska ni ju ta tillfället nu när ni har hojar. Jag tror nog ni kommer tröttna ORDENTLIGT på era moppar ni köper sen.

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
harv =) =) pajj som fakkan
Nej nej..vi vill ha moppar för att det är mycket lättare att stunta med dom..Går å göra mycket ballare tricks.. Även broms på styret och att slippa behöva växla på bakan..

det där me å köra under vintern..
jag Ska inte iaf..jag ska fixa iordning hojjen inför våren då den ska säljas.

Crm har ju redan sin ute på annons..

Solid snake

Guest
riLLan skrev:
Nej nej..vi vill ha moppar för att det är mycket lättare att stunta med dom..Går å göra mycket ballare tricks.. Även broms på styret och att slippa behöva växla på bakan..

det där me å köra under vintern..
jag Ska inte iaf..jag ska fixa iordning hojjen inför våren då den ska säljas.

Crm har ju redan sin ute på annons..

Asså för fan!!

Ska ni köra moppe resten av livet eller?

Hur kul kommer ni ha på era moppar när vi andra kommer på 600 o 1000 kubikare?

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
""""Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge :ppP""" som sagt inte över vintern utane fter vintern

när vi blir äldre byter vi=) tex 18 år då skaffar man större hojj. och om vi tröttnar som ni säjjer så går de vell sälja?

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
crm skrev:
""""Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge :ppP""" som sagt inte över vintern utane fter vintern

när vi blir äldre byter vi=) tex 18 år då skaffar man större hojj. och om vi tröttnar som ni säjjer så går de vell sälja?

Mkt ballare att stunta på en NSF än en vespa :3freak :rofl

Nädu behåll nsf:en!! :yoparty :yoparty

Solid snake

Guest
crm skrev:

Ni får inte tillbaka dom pengarna för mopederna som ni har lagt ut på dom.

Förmodar att ni tänker köra trimmat på dom också?

Då hoppas jag bara på att polisen tar er för trimmade moppar vill inte jag ha på vägen. :fatta!

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
nehe ja tänkte köpa en billig aerox som redan var trimmad men men,.

nehe va äre för skillnad om ja kör aerox på ett flygfält eller crm på gatan? ja tycker det är bättre för din del att ja kör aerox isåfall?

ja vill inte ha hårdrockare på hojjar så ja hoppas polisen tar dej :hihi "skämt åsido" //mats haha

Solid snake

Guest
crm skrev:
nehe ja tänkte köpa en billig aerox som redan var trimmad men men,.

nehe va äre för skillnad om ja kör aerox på ett flygfält eller crm på gatan? ja tycker det är bättre för din del att ja kör aerox isåfall?

ja vill inte ha hårdrockare på hojjar så ja hoppas polisen tar dej :hihi "skämt åsido" //mats haha

Men hur ska du få den till flygfältet?

Förmodar att du inte tänker gå med den eller ta den på släp...

Du halva SH lyssnar på hårdrock.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...