NatoN skrev:Upp med blicken !
varför ska man ha upp blicken ? det känns ju säkrare när man ser backen.
NatoN skrev:Upp med blicken !
Lättare att hålla balansen.riLLan skrev:varför ska man ha upp blicken ? det känns ju säkrare när man ser backen.
riLLan skrev:Crm å jag har nu bestämt oss att sälja motorcyklarna och köpa Varsin aerox...så då kmr vi ju inte bli välkommna här längre
Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge pP
Fluxir skrev:kommer stavas med ett K i början, sedan ett O efter det kommer det två M sedana avrundas ordet med ett E å slutar slutligen med ett R
fan ska ni köpa moppar över vintern för?? skit kul å åka MC på vintern å en MTX å en CRM e ju klockrena vinterhojar.
riLLan skrev:Crm å jag har nu bestämt oss att sälja motorcyklarna och köpa Varsin aerox...så då kmr vi ju inte bli välkommna här längre
marcus_136 skrev:Ni borde lära er slanga med era hojjar istället.
riLLan skrev:Nej nej..vi vill ha moppar för att det är mycket lättare att stunta med dom..Går å göra mycket ballare tricks.. Även broms på styret och att slippa behöva växla på bakan..
det där me å köra under vintern..
jag Ska inte iaf..jag ska fixa iordning hojjen inför våren då den ska säljas.
Crm har ju redan sin ute på annons..
riLLan skrev:Nej nej..vi vill ha moppar för att det är mycket lättare att stunta med dom..
crm skrev:""""Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge pP""" som sagt inte över vintern utane fter vintern
när vi blir äldre byter vi=) tex 18 år då skaffar man större hojj. och om vi tröttnar som ni säjjer så går de vell sälja?
crm skrev:""""Men jag kmr förmodligen köpa en nästa sommar så de e lugnt änsålänge pP""" som sagt inte över vintern utane fter vintern
när vi blir äldre byter vi=) tex 18 år då skaffar man större hojj. och om vi tröttnar som ni säjjer så går de vell sälja?
crm skrev:nehe ja tänkte köpa en billig aerox som redan var trimmad men men,.
nehe va äre för skillnad om ja kör aerox på ett flygfält eller crm på gatan? ja tycker det är bättre för din del att ja kör aerox isåfall?
ja vill inte ha hårdrockare på hojjar så ja hoppas polisen tar dej "skämt åsido" //mats haha
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|