Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
crm skrev:
men varför måste de vara 125 klass? kan vell va me dem stora grabbarna? bike.se har 125 klass å där står de inget om SPORT

damsugarna ser sportigare ut iaff

nä men om man violl va här då... så mycket trevligt folk ju :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Offroad 125or är ju iaf avsedda för att kunna köras fort, precis som sporthojar, skillnaden är att offroad är snabb på just offroad-området.... Därav som jag tycker offroad är mer förlåtet om det halkar in här än custom, men det är en annan femma.

En moppe.... Är bara ett hopplöst fall.... Och hör inte hemma här, här kör vi motorcykel....

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
trimmad moppe räknas vell som oreggad lätt mc? altså kör vi runt på oreggade lätta hojjar altså inga mopeder längre eller? :kocko :kocko :kocko :kocko

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
crm skrev:
Här är ett bevis på avundsjukan. bara för din 4 takt inte orkar upp på bakhjulet och har wheelie box orginal :D :D

edit: har du testat att slanga med scoot och hur bra gick det? :fatta!

Hej snuttgubben, är faktiskt inte ett dugg avundsjuk. Faktiskt så körde jag lite med den igår på bakhjulet :lol Fråga granaten..

Och ja jag har testat att slanga med moppe, det gick alldelses utmärkt med min runner. Kunde åka riktigt lågt. "wow" :pannkyss

Lägg ner erat jävla tjat om mopeder. Ingen här som är intreserad utav vad ni gör med dom. Förstår ni inte det?

Solid snake

Guest
crm skrev:
trimmad moppe räknas vell som oreggad lätt mc? altså kör vi runt på oreggade lätta hojjar altså inga mopeder längre eller? :kocko :kocko :kocko :kocko

För att det ska vara en mc i mina ögon så ska den vara inregistrerad, ha riktiga bromsar, ha VÄXLAR, o allt annat som en mc har.

Edit: den ska gärna ha mer än 50cc också, helst 124cc eller mer.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
crm skrev:
Men snälla, du ser själv skillnaden, sluta jiddra, du börjar ju låta som ett riktigt MF, en moppe kommer aldrig bli en MC.....

Som steffo säger, ingen är intresserad av mopeder eller erat mopedstuntande ändå, den tiden är förbi för de flesta här.... Vill ni snacka moppe finns som sagt moppenet.....

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
harv =) =) pajj som fakkan
våga bry ens...

detta är en stunttråd.. Kvittar väll kubiken inom stuntandet..

det är mer vad man gör med den...Själv tycker jag NR:7 e väldigt ball som klarar 12oclock på så kort tid. folk stuntar ju med FYM's å allt annat skit som finns..så visst borde man få ha moppe också...

Om trådskaparen går med på det så borde väll det vara OK?

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
OJOJ, vissa fattar inte va?

mopeder är som mögel i digestive kex! usch å fy. Tro mig de smackar inte gott :4skrika

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
ja tycker som rillan. va spelar de för roll. om du gör stoppie med din snöscooter så lägg järna in en bild på det. eller stuntar med mini moto eller nått....

riLLan

Gick med
25 May 2004
Hoj
harv =) =) pajj som fakkan
Det är inte fordonet vi snackar..det är stuntet...Tricket eller vafan man gör... Svårare på en moped me tanke på effekten? 125or har ju _lite_ mer mellan kåperna..

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
crm skrev:
ja tycker som rillan. va spelar de för roll. om du gör stoppie med din snöscooter så lägg järna in en bild på det. eller stuntar med mini moto eller nått....
men vad är det som är SÅ svårt att förstå?
Det är en MC (MC=motorcykel) site, inte en
moppe site, inte en snöskoter site, inte en
syjunta site, inte en diskmaskins site, inte
en cykel site. Ska jag fortsätta?

Lägg upp bilder på mc istället, moppen kan
du hålla till moppenet.

Solid snake

Guest
riLLan skrev:
våga bry ens...

detta är en stunttråd.. Kvittar väll kubiken inom stuntandet..

det är mer vad man gör med den...Själv tycker jag NR:7 e väldigt ball som klarar 12oclock på så kort tid.

Det kvittar inte, mc forum inte dammsugarforum.

Sätt en 12oclock bar på min tzr så ska du fan få se när jag gör en "12a"

En riktig tolva ska gå utan en sån feg sak som en järnbit, det går.

Bara o använda bromsen med finlir.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Tjet skrev:
Jag tycker detta börjar utveckas till "Strunttråden" istället.. :3freak

Kan väl bidra med lite ontopic (fast ändå lite halvmopedigt :tungan ), en miniomotofilm med hööööga och lååååånga bakhjulsåkningar :)rolleyes:): http://cayle.homeftp.net/sporthoj/blandade_rullar/bjoerlanda_hardcore_stunters.wmv
Hehe, ser helkul ut!
Vad heter låten?

Ni andra små moppepojkar, argumentera hur mycket ni vill, det leder ändå ingen vart, kan ni inte bara inse att vi inte är intresserade av fucking skoterstunt??

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
nomolas skrev:
OJOJ, vissa fattar inte va?

mopeder är som mögel i digestive kex! usch å fy. Tro mig de smackar inte gott :4skrika

Haha du sa ju att dom var skitgoda? :rolleyes:

Men BoZZe, va faan moderators vakna, Stäng av dom här fjantarna.
Vi har bett dom ta bort sina jävla moppebilder pga vi inte är intreserade. Det accepterar dom inte utan försöker med järnklor infiltrera vårat fina 125 forum med sina mopeder. Är det något vi ska ta?

Skeeeepp o hooj

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Starmarket, mexico summer.

Var det inte den som spelar vid brostugan klippen i Gr ettan?
Skön låt, var länge sen jag hörde den :) tack för att ni påminde mig

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...