Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
steffo skrev:
Haha du sa ju att dom var skitgoda? :rolleyes:

Men BoZZe, va faan moderators vakna, Stäng av dom här fjantarna.
Vi har bett dom ta bort sina jävla moppebilder pga vi inte är intreserade. Det accepterar dom inte utan försöker med järnklor infiltrera vårat fina 125 forum med sina mopeder. Är det något vi ska ta?

Skeeeepp o hooj

En fråga som ja gärna undrar över.

Hur tar man bort andras inlägg? nr 7 la in bilden hur fan ska ja ta bort den?

Vi har bett dom ta bort sina jävla moppebilder .. det handlar om 1 bild och 1 person . :kocko

ang hans mini moto? klaga på den? men stäng denna tråden mej kvittar det.

för de andra ., tror inte solid klarar en tolva utan platta men endast bakbroms.

Solid snake

Guest
crm skrev:
för de andra ., tror inte solid klarar en tolva utan platta men endast bakbroms.

Jag sa aldrig att jag klarar en tolva utan platta, jag sa att en riktig tolva ÄR utan platta.

Med platta kan fan vem som helst.

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
öhh black snake. det finns fortfarande bara 1 moppe bild.dock den med bara plattan men den räknas inte :kocko :kocko :kocko :kocko

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
whitesnake skrev:
Kan någon moderator ta bort ALLA moppebilder och allt spamm som det bilvit lr starta en ny stunttråd och ta bort denna.
Glad nu? nu har jag iaf tagit bort ""ALLA"" två bilder på hur man fäster en 12 platta. :3freak

Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
crm skrev:
ang hans mini moto? klaga på den? men stäng denna tråden mej kvittar det.

jag förstår mej inte på dej crm, du hade en helt ok crm (som du sålde) men du har ju fortfarande kvar nsf:en, stunta med den ist. kan ju säga att du är ju helt klart en av dom bästa här på 125delen på att stunta. byt inte ner/skämm inte ut dej genom att börja tjaffsa om nå jävla scoots.

själv tycker jag iaf att en minimoto är mer accepterad än en jävla MOPPE. :4skrika

börjar bli så jävla less på det här nu! snälla moderators, antingen stänger ni den här tråden & startar en ny eller rensar hela den här tråden (25sidor), i båda fallen tycker jag att spamm leder till endast 1 varning och sedan avstägning!! snälla lite ordning tycker jag att vi kan få här på 125delen! :huvet :4skrika :mad:

(ursäkta stavningen börjar bara bli så less på allt jävla spamm så man kan ju inte koncentrera sej)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
granath_ skrev:
men kom igen nu då? ni skriver ju att ni är ute & sladdar i snön. be nån polare filma nåra gulliga "ställ" & grejer iaf :yoparty

jepp! tyckar jag med, jag tänker inte åka nå mc i vinter (har ingen offrådare)
me jag kan lägga upp snowboard film . höhö :tummenupp :gnissla

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
granath_ skrev:
jag förstår mej inte på dej crm, du hade en helt ok crm (som du sålde) men du har ju fortfarande kvar nsf:en, stunta med den ist. kan ju säga att du är ju helt klart en av dom bästa här på 125delen på att stunta. byt inte ner/skämm inte ut dej genom att börja tjaffsa om nå jävla scoots.

Jag tycker stuntning på scooter är coolare än med en 125:a iallafall, så alla kanske inte tycker som du, eller hur? 125:a är också en moppe ;)

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
nomolas skrev:
och jag tycker glass är coolare än saft. Men det hör inte hit.

Så att alla som försöker få killen att inte köpa en scooter håller sig till topic, men inte jag som tycker att killen ska få ha sin egna vilja?

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Oh yeah I´m a wild one! :fyllisar

stunta mer, snacka mindre om era 124.9cc och 49.7cc är ungefär samma sak egentligen...

mer stunts nu pojkar! :yoparty

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
Superbee skrev:
Oh yeah I´m a wild one! :fyllisar

stunta mer, snacka mindre om era 124.9cc och 49.7cc är ungefär samma sak egentligen...

mer stunts nu pojkar! :yoparty

Vettigaste inlägget ja läst på länge :tummenupp

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
:tummenupp aja så....

Nu har ja 2 st som ska redigera filmen så de kommer bli 2 versioner så får vi se vikken som blir bäst. men ena kompisen laggar så den får vi se när den blir klar. men den andra skulle börja idag så får hoppas han får ihop nått snart.

vart kan man lägga in filmer och hur? är inte så hajj på sånt

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Nisse Järnet skrev:
Du det var mest text i den här tråden :tungan Kom igen nu upp med filmer och bilder! :tummenupp Har har ni lite gammalt skit (2-4år) från mig:

mmm, håller med! :(
men dina gammla filmer är ju helt klart sköna :tummenupp :Bugar :tuttar :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...