Hehe, alltid lika kul att kika på Mikes fina sajt; den som förstår något räcker upp en hand. "Postgiro numbers"
http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm
http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm
Spår för den bakfulle amatören...Jalle skrev:OK, då glömmer vi Mike och blir seriösa:
[/URL][/IMG]
Den 3/7 ska du inte harva runt på något asfalerat potatisland i skaune, då ska du bränna runt på ScandinavianRaceWay i Anderstorp!!Maverick_ou812 skrev:P.S. Det ska bli otroligt roligt att få toura runt på SRW den 3/7. D.S.
Maverick_ou812 skrev:Lite synd att banan är danskägd.
Misstänker starkt att det ENDAST är en dold ursäkt "Jag vill vilja äga några rejsingbanor."
Det egentliga syftet är att återigen införliva Skåne i det danska "kongeriget". Danskarna har insett vilken otrolig skatt dom fick att släppa ifrån sig vid freden i Brömsebro.
Först köpte dom gräs till hela Parken som var odlat i Svalöv och sen köpte dom SRW.
Vad blir nästa drag....?
/ F. Undersam
P.S. Det ska bli otroligt roligt att få toura runt på SRW den 3/7. D.S.
Chris Ash skrev:Ett ställe som spontant ser ganska farligt ut och torde försvåra godkännande av SVEMO är det nya partiet efter hårnålen, det ser ut som att man kan köra rätt över och möta folk som kommer ut ur högfartssvängen där.
Det ser tydligen mycket bättre ut i verkligheten. Däremot kan det bli feta hopp över krönet när man åker in på gamla bansträckningen igen.Chris Ash skrev:Ett ställe som spontant ser ganska farligt ut och torde försvåra godkännande av SVEMO är det nya partiet efter hårnålen, det ser ut som att man kan köra rätt över och möta folk som kommer ut ur högfartssvängen där.
valmers skrev:Det ser tydligen mycket bättre ut i verkligheten. Däremot kan det bli feta hopp över krönet när man åker in på gamla bansträckningen igen.
Dom har downforce, gör man så med en hoj så landar man på crossbanan.Kurvmakaren skrev:Krönet blir onekligen intressant.
Tillägg till detta är att DTC-bilarna inte går på broms förrän efter de passerat krönet och beger sig in i "snabbvänstern" och de har inte en tillstymmelse till lyft i sina bilar.
GSXR1100R skrev:Dom har downforce, gör man så med en hoj så landar man på crossbanan.
Kurvmakaren skrev:Menar du övergångarna mellan banslingorna?
Det partiet är kompletterat med en öppningsbar barriär som kan plockas bort vid dubbelarrnagemang.
Chris Ash skrev:Ja precis....
Kompletteras denna barriär med airfence eller? Barriärer har ju annars en benägenhet att göra ont....
Avslag på krönet och tokbroms 20 meter, uthäng medelst gaspådrag genom vänstern på 2:an, knäskrap och bruna ränder i kallingarna.Kurvmakaren skrev:Ha! med din missil så har du inbyggd downforce... Gravity, you know..
GSXR1100R skrev:Avslag på krönet och tokbroms 20 meter, uthäng medelst gaspådrag genom vänstern på 2:an, knäskrap och bruna ränder i kallingarna.
Kurvmakaren skrev:Ha! med din missil så har du inbyggd downforce... Gravity, you know..
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |