jerry78 skrev:Hej skulle vilja se era R6r -99 till -02 och se hur ni har stylat dem,,,, håller på för fullt med min och det kommer bilder snart
ha det godda
jerry78 skrev:Hej skulle vilja se era R6r -99 till -02 och se hur ni har stylat dem,,,, håller på för fullt med min och det kommer bilder snart
ha det godda
jerry78 skrev:tja grabbs!! snowball vilken undertail har du beställt??? jag beställde min undertail från sbfiberdesign i Danmark kommer nog efter nyår men dyr blev den 4600kr hehe.
jerry78 skrev:tja grabbs!! snowball vilken undertail har du beställt??? jag beställde min undertail från sbfiberdesign i Danmark kommer nog efter nyår men dyr blev den 4600kr hehe.
jerry78 skrev:hehe ja där ser man...kunde tjänat en slant genom att kolla lite har du också vit R6? ok fick du den lackad där? eller var och vad kostade det?
mvh jerry
snowball skrev:Jo jag har en vit hoj, just den där tailen rear de ut nu kostar typ 1600, fick ge lite mer då jag ville ha ett annat bromsljus än vad som ingick. Hela kalaset landade då på 2045 riksdaler (olackerad) vill man ha den i originalfärg kostar det 500 kr + har jag för mig, kan ha varit 700, minns inte så noga. Så jag tar och fixar egen lackering till ett mycket förmånligare pris.
kAtanAmAn skrev:blir det verkligen billigare?
kolla vad lacken kostar å lacka den så den sitter, måste väl va svårare än vad man tror? får ju lixom inte bli världens repa bara för att man råka snudda den med ngt vasst, typ nycklar..
vh
jerry78 skrev:Ja det e ju stenskotten man e rädd för,,, men finns det ingen hård klarlack som tål lite mer??? jag har byggt en egen hugger som e längre än den lilla som sitter org.. kanske räddar lite från sprut?
MostWanted skrev:varför styla när ni endå kommer krasha dem...
Vad ska du göra med luftburken??jerry78 skrev:vad jag ska göra: fixa ny undertail, nya blinkers fram kupade, fixa luftburken, bänka hojen, köpa ensitscuts,, köpes gärna av nån som vill sälja, fixa ny hugger, mm
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|