Steinmeister
Har ingen hoj för hoj e gääj!
CHRiS_82 skrev:En sak till.. hur många här har sin hoj stående på sig själv som e under 25 ????? nä just de ! =)
Jag är 21 och har den på mig själv. 1500/månaden i trafik
CHRiS_82 skrev:En sak till.. hur många här har sin hoj stående på sig själv som e under 25 ????? nä just de ! =)
CHRiS_82 skrev:Ok då =) . .det trode jag inte .. typ alla mina polare som har hoj har dem stående på fassan . jaja skitt samma. vill inte sabba denna fina tråd ..
Steinmeister skrev:Jag är 21 och har den på mig själv. 1500/månaden i trafik
snowball skrev:Det var dyrt, min halvförsäkring går på 1300/månaden. (21 år)
Mr Helmut skrev:nu äntligen har jag fått dit båda slangarna fram, de va visst inte lika lätt som bak
snowball skrev:Nej inte riktigt, då är det bara det roliga kvar då.... att lufta hela kalaset.
Mr Helmut skrev:ne jag ska lämna in den nu
#Motorolje byte
#olje filter byte
#Broms vätske luftning
byt bolag eller flytta! jag betalade 900kr/halv med folksams årsförsäkring sen när vintern kommer säljer du den till nån i familjen för att sedan köpa tillbaka den när säsongen börjar. då var jag hela 19år :cornSteinmeister skrev:Jo de e nog vanligt med hojen på pappa. Men min far dog i en mc olycka så att försäkra på honom blir svårt. Klassas la som ghostrider då och då blir det la skit dyrt
Jaja nu har jag bjudit nog på mig själv.
snowball skrev:Bara för att få en stämpel i boken då eller?? Kostar materialet till det verkligen 1500kr??
Mr Helmut skrev:jobb och material 1500kr
MostWanted skrev:byt bolag eller flytta! jag betalade 900kr/halv med folksams årsförsäkring sen när vintern kommer säljer du den till nån i familjen för att sedan köpa tillbaka den när säsongen börjar. då var jag hela 19år :corn
snowball skrev:O.K då är jag med. Antar att du har en kontinuerligt stämplad servicebok och inte vill bryta trenden.
www.skrivihop.nu?Mr Helmut skrev:#Motorolje byte
#olje filter byte
#Broms vätske luftning
Mr Helmut skrev:cykeln har enligt mätaren gått 1400mil ( har köpte den ju nu i höstas ) men tycker de låter lite för lite för en -01a men det kan ju stämma med skicket som är på den. Men den har varit inne 4 gånger på service. Kan ju vara fint med en till.
Mr Helmut skrev:cykeln har enligt mätaren gått 1400mil ( har köpte den ju nu i höstas ) men tycker de låter lite för lite för en -01a men det kan ju stämma med skicket som är på den. Men den har varit inne 4 gånger på service. Kan ju vara fint med en till.
Bromsarna lämnar jag mer än gärna iväg så jävla trist då man kan få strul med dom
tycker inte 1500kr är så mycket för det, men visst skulle ju kunna göra det själv egentligen men då är det ju det med en stämpel det tittar dom ju på sen när man ska sälja den.
Steinmeister skrev:Fuderat på att göra skiten själv och sedan lämna in den vid 2000 mil som boken säger? Men man kanske tjänar bra i skolan?
Nej, då måste du ju olla tanken först. :kockoHagster skrev:Då har alltså hojen varit stämplad 5 gånger på 1500 mil? Och du tycker det är värt 1500:-?
Jag gör jobbet för en tusenlapp inkl material, då kan jag olla i serviceboken samtidigt, det höjer värdet, tro mig.
Mr Helmut skrev:cykeln har enligt mätaren gått 1400mil ( har köpte den ju nu i höstas ) men tycker de låter lite för lite för en -01a men det kan ju stämma med skicket som är på den.
CHRiS_82 skrev:Ja den e ricktigt fin!.. har inte haft den så länge . knappt ett halvår
Ja det va ju kul att ni kolla reg nr ! =) .. skulle först ta bort reg nr i PS men trode inte folk bryde sig om att kolla reg nr här på detta forum . .men jaja . .kan bara upmana er som kanske e kriminella att hojen står inte på denna addres =)
En sak till.. hur många här har sin hoj stående på sig själv som e under 25 ????? nä just de ! =)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|