jerry78 skrev:vad jag ska göra: fixa ny undertail, nya blinkers fram kupade, fixa luftburken, bänka hojen, köpa ensitscuts,, köpes gärna av nån som vill sälja, fixa ny hugger, mm
tycker den ser fin ut, men hur fungerar din styrdämpare?
jerry78 skrev:vad jag ska göra: fixa ny undertail, nya blinkers fram kupade, fixa luftburken, bänka hojen, köpa ensitscuts,, köpes gärna av nån som vill sälja, fixa ny hugger, mm
kAtanAmAn skrev:tycker den ser fin ut, men hur fungerar din styrdämpare?
Mr Helmut skrev:alla funkar nog på samma sätt, men placerade på olika vis
skövde_pöjk skrev:Tjena kapar tråden lite om det är ok..?
Jag och två polare har köpt oss en race r6 som vi håller på och fixar med..
Vi satt ute i garaget en dag och spånade om man kunde fixa seatpipe?
Någon som har nått tips på hur vi ska gå till väga??
vore riktigt kul om det gick att fixa..
Mvh Jonas
Jag krashade min ostajlade så där sprack den teorinVargen2k skrev:Jag har ostajlat och inte heller krashat under min tid med rejser-6-a... Kanske ligger något i det dära....
lorkan skrev:Woho kolla min stajlade båge, har skaffat ett annat bakljus än det som satt på från början, och har flyttat bak ljuset ordentligt också, fanimej inte snyggt att ha ljuset vid stänkskärmen ju ! Har köpt en ny kedja också för den gamla va rostig och jaevlig, nu jaevlar kan man stegra som fan med den. En riktig klippa. Tyvärr måste jag sälja den, har ju en annan redan så.. och den är lite defekt också ...
http://www.blocket.se/vi/7027649.htm?ca=23_7_s
(Om ni vill köpa pärlan)
rSEXa skrev:Lägg in en bild på din coola 125:a istället.
fan va snyggjerry78 skrev:tja grabbs!! snowball vilken undertail har du beställt??? jag beställde min undertail från sbfiberdesign i Danmark kommer nog efter nyår men dyr blev den 4600kr hehe.
Mr Helmut skrev:fick ett par blåa flames idag som jag tänkte ha ovan för lycktan men dom fick visst inte plats nu
funderar på att montera på cutsen
vad tycker ni?
Mr Helmut skrev:fick ett par blåa flames idag som jag tänkte ha ovan för lycktan men dom fick visst inte plats nu
funderar på att montera på cutsen
vad tycker ni?
Steinmeister skrev:Börjar bli Epa-traktor varning nu
valium skrev:Nja, hade nog inte placerat dom där för det kommer ju knappast lågor ur sitsen. Skulle nog gjort sig bättre vid något luftutsläpp el. dylikt. Säger som ovan, Blåa???. Svarta el. vita skulle jag satsa på alt. en kombination.
Fast egentligen skulle jag skippa flames helt, kan lätt bli för mycket. Det finns ju redan massa dekaler på den.
Men det e ju vad jag tycker, det viktigaste e att det känns bra för dej .
R1bjorn skrev:Race är aldfig fel... hade det på förra hojen... drog till sig mycket blickar o frågor...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|