TackarGrappy skrev:2239475Fet!
TackarGrappy skrev:2239475Fet!
Jo när jag orkar Ska pula lite med det sista sedan bara så kommer det troligtvis bättre bilderRikard af Halms skrev:2240061Snygg som fan! Men kan du inte ta en mer högupplöst bild?
Lundgren skrev:2240063Jo när jag orkar Ska pula lite med det sista sedan bara så kommer det troligtvis bättre bilder
Jag medWargen skrev:2241824När du är klar kan jag ta bilder. Har stativ o hela skiten
TackarAxlySM skrev:2257904Grymt mycket snyggare än original..
Jag funderar starkt på att köpa en, eller bygga en hmm. Men skulle vilja ha måttena på den i så fall. Men men, den som lever får se hur det blir. Snygt äre iafKronen skrev:2258211Hej. jag slipade bort all gammal rost och sånr från Arrowt igår så här blev det.. ville bara visa
Lundgren skrev:2259305Jaha kan väll berätta att svänghjulet blev ordentligt lagat och höll i 2 mil och 7 km men sedan så började det glappa i nitningen, så imorn ska jag lämmna tillbaka det till hono så skall han nita det lite hårdare samt säkerhetssvetsa det en aning. SÅ får vi se om det håller då.
Ja man hoppas juBärgren skrev:2259776Tredje gånget gillt
Lundgren skrev:2269276Nu har jag fått svänghjulet och monterat det
Har kört totalt idag 4.5 mil ungefär och det är inte det minsta glapp eller något. Så denna gången verkar det som om det fungerar. Men det vet jag säkert imorn troligtvis då jag skall försöka köra hela dagen. Anledningen till att jag inte kört mer idag är för att jag kör ju bara runt, runt i byn för det är jobbigt att rulla den en längre sträcka (fick pröva förra gången ungefär 6 km hemmifrån i 30 grader och bara uppförsbackar) Men imorn ska jag köra lite längre eftersom det verkar fungera.
Nej Fick ledigt bara för att jag skall köra hoj Börjar FredagBärgren skrev:2269293Du ska ju jobba imårn
Jobbigt lägekieL skrev:2269337Lundgren, jag känner igen det där problemet med svänghjulet. haft precis samma problem med min gamla derbi senda... i mitt fall släppte kontakterna ifrån tändplattan, så det har bara varit till o löda som bara fan jobbigt när det blivit så 3-4 gr
Lundgren skrev:2269317Nej Fick ledigt bara för att jag skall köra hoj Börjar Fredag
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|