Styling av CRM

Ska jag göra om bakdelen?


  • Antal röstningar
    0

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Rikard af Halms skrev:
2240061 Snygg som fan! :yoparty Men kan du inte ta en mer högupplöst bild?
Jo när jag orkar :4skrika Ska pula lite med det sista sedan bara så kommer det troligtvis bättre bilder
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Lundgren skrev:
2240063 Jo när jag orkar :4skrika Ska pula lite med det sista sedan bara så kommer det troligtvis bättre bilder

När du är klar kan jag ta bilder. Har stativ o hela skiten :yoparty
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
Hej. jag slipade bort all gammal rost och sånt från Arrowt igår så här blev det.. ville bara visa :)

Ska spraya nytt lager klarlack.
 

Bifogat

  • Bild005.GIF
    Bild005.GIF
    130.9 KB · Visningar: 91
Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Kronen skrev:
2258211 Hej. jag slipade bort all gammal rost och sånr från Arrowt igår så här blev det.. ville bara visa :)
Jag funderar starkt på att köpa en, eller bygga en hmm. Men skulle vilja ha måttena på den i så fall. Men men, den som lever får se hur det blir. Snygt äre iaf:tummenupp
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Jaha kan väll berätta att svänghjulet blev ordentligt lagat och höll i 2 mil och 7 km men sedan så började det glappa i nitningen, så imorn ska jag lämmna tillbaka det till hono så skall han nita det lite hårdare samt säkerhetssvetsa det en aning. SÅ får vi se om det håller då.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Lundgren skrev:
2259305 Jaha kan väll berätta att svänghjulet blev ordentligt lagat och höll i 2 mil och 7 km men sedan så började det glappa i nitningen, så imorn ska jag lämmna tillbaka det till hono så skall han nita det lite hårdare samt säkerhetssvetsa det en aning. SÅ får vi se om det håller då.


Tredje gånget gillt :tummenupp



:3freak
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Okej var uppe hos han som grejade med det nyss. Det visade sig att han räknade med att detta skulle ske. Så nu skall han nita det ännu hårdare samt säkerhets svetsa det så nu ska det väll ändå funka :hållertummarna
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Nu har jag fått svänghjulet och monterat det :banana

Har kört totalt idag 4.5 mil ungefär och det är inte det minsta glapp eller något. Så denna gången verkar det som om det fungerar. Men det vet jag säkert imorn troligtvis då jag skall försöka köra hela dagen. Anledningen till att jag inte kört mer idag är för att jag kör ju bara runt, runt i byn för det är jobbigt att rulla den en längre sträcka (fick pröva förra gången ungefär 6 km hemmifrån i 30 grader och bara uppförsbackar) Men imorn ska jag köra lite längre eftersom det verkar fungera. :banana :banana :banana :banana :banana :banana
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Lundgren skrev:
2269276 Nu har jag fått svänghjulet och monterat det :banana

Har kört totalt idag 4.5 mil ungefär och det är inte det minsta glapp eller något. Så denna gången verkar det som om det fungerar. Men det vet jag säkert imorn troligtvis då jag skall försöka köra hela dagen. Anledningen till att jag inte kört mer idag är för att jag kör ju bara runt, runt i byn för det är jobbigt att rulla den en längre sträcka (fick pröva förra gången ungefär 6 km hemmifrån i 30 grader och bara uppförsbackar) Men imorn ska jag köra lite längre eftersom det verkar fungera. :banana :banana :banana :banana :banana :banana


Du ska ju jobba imårn :fatta!
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Lundgren, jag känner igen det där problemet med svänghjulet. haft precis samma problem med min gamla derbi senda... i mitt fall släppte kontakterna ifrån tändplattan, så det har bara varit till o löda som bara fan :D jobbigt när det blivit så 3-4 gr :huvet
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
kieL skrev:
2269337 Lundgren, jag känner igen det där problemet med svänghjulet. haft precis samma problem med min gamla derbi senda... i mitt fall släppte kontakterna ifrån tändplattan, så det har bara varit till o löda som bara fan :D jobbigt när det blivit så 3-4 gr :huvet
Jobbigt läge:näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top