Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
prulle skrev:Troligen den han länka till högre upp.
Aha, trodde det var det gatlagliga pitbiken han hade beställt.
prulle skrev:Troligen den han länka till högre upp.
prulle skrev:I sommras när jag bode i skåne och va här på besök så körde trimmad moppe och hon stoppade mig, som tur va kvitade hon det mot att jag stälde upp och bäretade vad som hade hänt på en strand fest där en nsu idiot hade hotat en polare som typ känner allla gäng ledare i broma (laddat för bråk.. )
Då körde jag för fort, en del dumma omkörningar, inge regplåt, inge bakljus, inga blinkers...
Så nej vi är inte så bra "kompisar".. Fast direkt när vi flyttat hitt så kom hon över med bullar.
Annars är vaxholm snut frit..
haha, bra poliser det.tvålen skrev:Jobbigt läge..
I Berga finns det inte heller så många poliser. För några månader sen så rånades handelsbanken här av tre män med hagelbössor och lite skit.
Det tog typ 10-15min för dom. Polisen lyckades inte ta dom och om kom undan mycket lätt.
Grejen är liksom att Handelsbanken ligger i samma hus som Polisen. Max 150m ifrån där poliserna satt och fikade!!
NSR_MAN skrev:åå satan va snygg den högra var vill ha!
CRMaeger skrev:hittade typ bara den här bilden som är någorlunda vettig, och jag orkade inte gå ut och skruva på massa kåpor för att få i ordning den, så om ni kan göra något med denna så vore det tacksamt, annars får jag väl hitta någon annan bild
Kanske nått i den stilen, men med kolfiber istället för svart
varje del en färg, helst, men nån som vill leka också så. blir det snyggt såWargen skrev:Får varje del bara ha en färg eller får den ha 2-3 olika färger?
Lundgren skrev:Jag var bara tvungen att lägga upp fälgarna när de är klara med däcken på. Jag tyckte det blev helt okej iaf.
fy sketen vilken fin CRM!.Lundgren skrev:hittade typ bara den här bilden som är någorlunda vettig, och jag orkade inte gå ut och skruva på massa kåpor för att få i ordning den, så om ni kan göra något med denna så vore det tacksamt, annars får jag väl hitta någon annan bild
Kanske nått i den stilen, men med kolfiber istället för svart
schysst det blev. NSR fälgar?Lundgren skrev:Jag var bara tvungen att lägga upp fälgarna när de är klara med däcken på. Jag tyckte det blev helt okej iaf.
Robe skrev:Passade riktigt bra på hojen! Ska bli kul att se hur den ser ut när den är klar
Några planer på att ändra färgen i övrigt på hojen eller ska du köra original?
/Robin
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |