va ute första riktiga svängen i lördags me min R1:a som jag tog fram i fredags, kanon kul... man e skit glad att våren är här , ligger och pressar lite på en landsväg här i krokarna, farten är strax över 200 sträcket , vägen har lite svackor så man får grymt sköna framhjulslyft känner mej som värsta isle of man förarn. Kommer över ett gupp och framhjulet lyfter är i luften ett bra tag känns det som, när däcket sedan slår i backen ,så skakas hela världen , sitter me tok fladder på framhjulet fötterna slås bort från hojen och jag försöker hålla i så gott det går... blir lite uppgiven först och tänker var f**n ska jag plantera hojen så att jag skadar mej minst.. kommer sen på f**n hur var det man gjorde nu... just det håll i och få tyngd på framhjulet lutar mej framåt och det avtar...... ska sedan bromsa lite in för kurvan som kommer då kommer en ny chock inga bromsar... va bara pumpa lite så fick jag tbx bromsverkan, men satan man fick sej en tankeställare, och jag ska definitivt tjacka mej en STYRDÄMPARE...
styrstoppen fick sej några törnar samt framskärmen sprack och det skummaste e att framdäcket sprack??
så ni me r1r och som inte har styrdämpare KÖP....
bild på sträcken som vart efter framhjulet...
styrstoppen fick sej några törnar samt framskärmen sprack och det skummaste e att framdäcket sprack??
så ni me r1r och som inte har styrdämpare KÖP....
bild på sträcken som vart efter framhjulet...
Bifogat
Last edited: