Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kenya skrev:Någon som tränar gym och har något tips när det gäller gainers?? Jordgubbs smak är ju att föredra![]()
Kenya skrev:Någon som tränar gym och har något tips när det gäller gainers?? Jordgubbs smak är ju att föredra![]()
Blip skrev:Vassleprotein kör jag med. I den finns glutamin också som förmodligen är bra till någotInga kolhydrattillsatser dock. Ska man ha det förresten?
Anledningen till att jag överhuvudtaget äter kosttillskott är att det tar en dryg timme från det jag tränat tills jag har möjlighet att stoppa i mej ordentlig mat.
Japp, men dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrt.burner skrev:Själv kör jag en Gainomax direkt efter träningen, bara att öppna och dricka.
20g protein och 40g kolhydrater
Kostar 10kr och är smidigt att ta direkt utan behöva blanda själv.
HanneZ skrev:Japp, men dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrt.
HanneZ skrev:Snabba kolisar är billigt så det är ingen idé att pröjsa massa dyra dollars för att få det färdigblandat.
Kenya skrev:Tack för svaren.. det blev en gainer och en dos kreatin från gymgrossisten!
jawohl skrev:Det är kolhydrater du ska ha!
mikael-carla skrev:Lös kreatinet med ljummet vatten....annars riskerar du att få ont i magen...
Endel klarar det utan men jag måste numer lösa mitt kreatin...bara ett tips![]()
HönaPower skrev:Varför äter ni inte riktig mat istället för massa jävla piller & pulver..haha, ja herregud...
Jag menar kolla bieffekterna!!![]()
Hur viktigt är det då att få i sig näringen så snabbt, mot säg 20min efter träning istället?burner skrev:Blir lite omständigt att ta med tex. en kycklingfilé och ris till träningen för att snabbt få i sig närningen.
Orca69 skrev:Hur viktigt är det då att få i sig näringen så snabbt, mot säg 20min efter träning istället?
Stoppsladd skrev:Kör själv med whey 80 (star nutrition på gymgrossisten) ( chokladsmaken är att föredra)
burner skrev:Själv kör jag en Gainomax direkt efter träningen, bara att öppna och dricka.
20g protein och 40g kolhydrater
Kostar 10kr och är smidigt att ta direkt utan behöva blanda själv.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |