Sugen på att åka en sväng?? Se här!

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Ja, vad säger du T, ska vi ta och bli riktiga knuttar nu :hihi
Även jag blev imponerad av draget i V-roden, dock berättade nån att det kan vara lite svårt att hålla sig kvar i högre farter... :confused: :rolleyes:
Även buellen var en skoj upplevelse, även fast jag är en riktigt usel bakhjulsåkare. :tummenupp

988R skrev:
:tummenupp Fan man får nog köpa en V-Rod gick grymt bra, buellen gick det att weehla grymt läät med så vem vet :va :va

Du då hitta nå roligt :confused:

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Gsxr1000
lillen81 skrev:
Aj aj . missade det . :( Jag som hade så mkt lust att åka hoj igår men ingen ville åka med mig o jag missade kolla in på sporthoj :( :fatta!
NÅgon som har lust att ta en tur idag då ? måste åka en sväng nu innan jag ställer av hojen min ..

Ja men nu lärde man sig att alltid kolla sporthoj innan man tar en tur, det kan ju alltid va nåt på gång =)
Jag och Aztech tog en tur till Hassela och vidare över till Jättendal sen E4 tillbaka till Sun. En fin sväng vill jag lova.

Ja dags för avställning snart... Kanske en sista tur på onsdag, nån som känner sig manad?

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Jag hade ingen aning om att Oldman ens hade så där många ord i sitt ordförråd :D

Kan nån sammanfatta , ringa mig å säga vad det stod ??? :yoparty

Jag VILL åka hoj på onsdag men kan inte ,min revisor vill ha ett möte där vi ska diskutera vem som har tagit alla pengarna och betalat hojförsäkring för dem?????? :fatta!

:banana :banana :banana

Men va fan jag kan ju alltid låna antilops 600 om det går åt helvete :brinnerup
Det går att åka hoj september ut!!! sedan har vi hela vintern på oss att :fyllisar

Vi hörs era :tomten

164 på rullen

Gick med
29 Apr 2004
Hoj
p.grip skrev:
Ja, vad säger du T, ska vi ta och bli riktiga knuttar nu :hihi
Även jag blev imponerad av draget i V-roden, dock berättade nån att det kan vara lite svårt att hålla sig kvar i högre farter... :confused: :rolleyes:
Även buellen var en skoj upplevelse, även fast jag är en riktigt usel bakhjulsåkare. :tummenupp

Inte för att va elak :) Men det beror på vad man jämför med P grip :arsele

Oldman

Guest
wheelers!!!!!

988R skrev:
:tummenupp Fan man får nog köpa en V-Rod gick grymt bra, buellen gick det att weehla grymt läät med så vem vet :va :va

Du då hitta nå roligt :confused:
1000 R Förlåt jag menar 988R hoppas att inte du och Frugan ska sälja hojarna för att kunna öva att slanga och göra stoppisar!!! Eller blir det en Harley för 200.000 Plus och vara med customgänget på plattan??
:tomten

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Nu tycker jag allt att ni är lite nedlåtande åt min enormt potenta räsermaskin. :7peta
Nu måste ju jag åka upp och lägga en par 1.00 tider till helgen bara för att visa att minst är störst! :yoparty

:hihi

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Det var riktigt kul i Lördags...
Klart vi drar ihop ett gäng "klubb" till sommaren och busar med cyklarna
,.
Eller vad tänker du på om jag säger Matfors!! Oldman?? :hihi

Last edited:

164 på rullen

Gick med
29 Apr 2004
Hoj
p.grip skrev:
Nu tycker jag allt att ni är lite nedlåtande åt min enormt potenta räsermaskin. :7peta
Nu måste ju jag åka upp och lägga en par 1.00 tider till helgen bara för att visa att minst är störst! :yoparty

:hihi

Jag men du brukar ju gena genom gruset i Vänster kurvan :tungan
Det skulle kunna vara en potatisräser med de fårorna du plöjer !

vänta lite ..........det kan va det som är intagnings provet till potatoes mc ?????
Hmmm jag kom på nått där tror jag ,,,,,, jag måste fråga Micke :yoparty

Last edited:

Oldman

Guest
Suur gubbe med digitalkamra!!!!!

succes skrev:
Det var riktigt kul i Lördags...
Klart vi drar ihop ett gäng "klubb" till sommaren och busar med cyklarna
,.
Eller vad tänker du på om jag säger Matfors!! Oldman?? :hihi
Han sprang som en jagad älg över ängen med kamran och skrek som en skadeskjuten älg : Tack och lov fick jag hjälp av en hojvän som döljde plåten på så vis slapp jag hamna bakifrån i digitalkamran, haha vi hörs. :tomten

Oldman

Guest
Kraftig söndagskörning!!!!!

En liten oplanerad söndagsutflykt på två hjul, ca 35 mil blev denna resa för mig, och HärnöAnte.
En solig eftermiddag via högakusten, och den berömda och kurviga klockestrandvägen. Stannade till i Kramfors och hälsade på Gixxer Håkan.En kopp kaffe, och sen blev det leka av innan vi for hem via Viksjö,där gixxer Anki och ungarna var och grillade.
Där blev vi serverad på potatissallad, och grillad korv. Det satt fint efter en sådan höst tur.
Vilken sommar det har varit på två hjul, det har blivit ca 1500 mil för mig och 5 st bakdäck och 2 framdäck dyrt men roligt vi hörs. :tomten

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Oldman skrev:
En liten oplanerad söndagsutflykt på två hjul, ca 35 mil blev denna resa för mig, och HärnöAnte.
En solig eftermiddag via högakusten, och den berömda och kurviga klockestrandvägen. Stannade till i Kramfors och hälsade på Gixxer Håkan.En kopp kaffe, och sen blev det leka av innan vi for hem via Viksjö,där gixxer Anki och ungarna var och grillade.
Där blev vi serverad på potatissallad, och grillad korv. Det satt fint efter en sådan höst tur.
Vilken sommar det har varit på två hjul, det har blivit ca 1500 mil för mig och 5 st bakdäck och 2 framdäck dyrt men roligt vi hörs. :tomten

Låter trevligt, fina höstdagar är ju bland det bästa hojdagarna på året, synd bara att man ställde av lite för tidigt i år.

Håller med om att det har varit en bra hojsommar. För mig blev det 1200 mil och jag klarade mig med två bakdäck och ett framdäck för jag kör så lugnt och mjukt :yoparty .

Oldman

Guest
Lugnt!!!!

Abloy skrev:
Låter trevligt, fina höstdagar är ju bland det bästa hojdagarna på året, synd bara att man ställde av lite för tidigt i år.

Håller med om att det har varit en bra hojsommar. För mig blev det 1200 mil och jag klarade mig med två bakdäck och ett framdäck för jag kör så lugnt och mjukt :yoparty .

Haha nu var du rolig!!! Jag tycker om betonigen på ordet mjukt. :tomten säjer ha en bra höst vi hörs.

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Hoj
GS500F-04
Men va fan jag kan ju alltid låna antilops 600 om det går åt helvete :brinnerup
Det går att åka hoj september ut!!! sedan har vi hela vintern på oss att :fyllisar

Vi hörs era :tomten

Vaddå låna???? hyra för dyra pengar!!!! e ju en dyrgrip det där ju!!!! :squid

hehehehehhehe... så kom me ett prisförslag nu då!!!!!!!!! :cdevil

164 på rullen

Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Antiloop skrev:
Vaddå låna???? hyra för dyra pengar!!!! e ju en dyrgrip det där ju!!!! :squid

hehehehehhehe... så kom me ett prisförslag nu då!!!!!!!!! :cdevil

Hmmm för att inte trampa allt för mycket på tårna, såååå vad hade du tänkt dig ungefär i summa ???

Jag kan leasa den av dig som brödbil ,så kan jag ha ett nytt möte med min revisor ! Så han återigen kan påpeka hur :kocko jag är :D

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Hoj
GS500F-04
164 på rullen skrev:
Hmmm för att inte trampa allt för mycket på tårna, såååå vad hade du tänkt dig ungefär i summa ???

Jag kan leasa den av dig som brödbil ,så kan jag ha ett nytt möte med min revisor ! Så han återigen kan påpeka hur :kocko jag är :D

Tja en antal påsar med bullar kanske!!! hehehehe,,
men du kan ju börja köra ut förskt fortfarande varmt( knyt fast dom runt ljuddämparen mm) rykande bröd!! hehehehe.... :galen

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0