Man kan fråga sig om det skulle vara tillåtet att ifrågasätta och tycka olika i järnrörs-Sverige om SD skulle styra...
Man kan fråga sig om det skulle vara tillåtet att ifrågasätta och tycka olika i järnrörs-Sverige om SD skulle styra...
Samma kan utan omsvep frågas om V, Fi skulle styra. "Du får tycka vad du vill bara det är vad vi tycker är ok".
Var Toblerone det mest centrala i den skandalen??Det där eviga tjatet om "järnrör" är ett bra tecken på hur effektiv media är att påverka människor. Själva stolparna till byggnadsställningen var en helt perifer del av filmen som du kanske minns, ändå så låter det så bra med "järnrör".
Var Toblerone det mest centrala i den skandalen??
När det ändå är upp vill jag passa på att pusha för den nya Tobleronen med extra mandel!
. Det är rena fakta.
Att få säga en sak fritt är inte detsamma som att det skall få stå oemotsagt.
Var Toblerone det mest centrala i den skandalen??
När det ändå är upp vill jag passa på att pusha för den nya Tobleronen med extra mandel!
Fast har du hört mp uttala sig? Romsons som spydde hat i Almedalen och nissen som påstod att det inte var normalt med heterosexualitet. Nu verkar Winberg inte vara den skarpaste kniven precis som sin namne inom S men varför behandlas inte idioter lika oavsett partitillhörighet i dagens Sverige?
Är det en 50 000kronors Toblerone?Var Toblerone det mest centrala i den skandalen??
Okey, du är en redig SD anhängare.
Kul för dej. Det gick ju bra för Tyskland med ett nationaldemokratiskt styre under tidigt 1900tal.
Vi alla i Sverige är väldigt givmilda mot våra flyktingar. Vare sig du vill det eller ej!
Sen att politiker ser innevånare som boskap, det säger mer om dej.
Ifall du behöver hjälp med att hitta korkade uttalanden från politiker tillhörande andra partier än SD så kan man ju ifrågasätta hur pass klok du är.Det står dig helt fritt att smälla ihop en fill med "Best of M/V/S/C/KD".
Ska bli kul att se!
Ifall du behöver hjälp med att hitta korkade uttalanden från politiker tillhörande andra partier än SD så kan man ju ifrågasätta hur pass klok du är.
Jobbigt att googla lite?
Där finns skit i alla partier, precis som det finns skit i varenda liten byhåla i hela landet, för o inte tala om packet i storstäderna.
Ifall du behöver hjälp med att hitta korkade uttalanden från politiker tillhörande andra partier än SD så kan man ju ifrågasätta hur pass klok du är.
Jobbigt att googla lite?
Där finns skit i alla partier, precis som det finns skit i varenda liten byhåla i hela landet, för o inte tala om packet i storstäderna.
Nej, vill man ha något gjort så får man göra det själv.Jag behöver hjelp, för jag hittar inga sköna mixar för de andra partierna likt den om SD. Kan du fixa?
Kom igen nu, googlemästaren. Visa mig vad du har på de andra.Nej, vill man ha något gjort så får man göra det själv.
Och reder man inte ut det själv så, tja, då får man väl sitta kvar under sin sten.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|