Jag har oxå pratat med två olika personer som säger sig kunna koda nycklar...jag har nämligen behövt byta antenn...
låter som en hoj på "vift"
För att reda ut eventuella misstankar om oegentligheter så kan ju trådskaparen (om han vill) lägga ut sitt namn & reg nummer på hojen för kontroll så att debatten kan fokusera på en bra lösning på problemet eller en nedstängning av tråden.
Hojen låg ute på annons på blocket igår el förrgår med reg.nr. Repad på hela högersidan. Såldes för runt 55K har ja för mig. Försökt hitta annonsen men den är borta.
En meningslös undran kanske då vi inte vet vad som hänt hojen från början men om vi nu förutsätter att hojen från början är ärlig och att ägare som köpte den ny förhoppningsvis hade en försäkring på den, varför löstes inte hojen in istället? Köper man en hoj för över 100K så har man väl råd med en helförsäkring oxå, eller?
Såg hur hojen såg ut på bilden och bara att få nya kåpor skulle kosta halva hojens värde, plus tändningslåser på det. Har för mig att dom flesta f-bolag gör samma att dom löser in hojen om reperationsvärdet överstiger en viss procent. Rätta mig gärna om jag har fel.
Tyckte iaf att det luktade lite skumt om den hojen, även om den såldes till för under halva inköpspriset som det påpekades i annonsen.
Men, eftersom den nu låg ute på annons så verkar ägaren inte ha haft helförsäkring iaf.
Som sagt, bara en tanke.
låter som den svarta r1 från KVD
låter som en hoj från KVD
låter som en hoj på "vift"
Bara om man har kvar den röda nyckeln. Är den röda och dom 2 svarta nycklarna borta är man körd
Yamahacenter har rätt men alternativet är att köpa en ECU från ebay utan imobilizer samt ett nytt tändningslås
Frågan är då, var kan man vända sig? Har själv bara en svart nyckel... Jag köpte begagnat set på ebay, men alla nycklarna var inte med
för er som har en nyckel kvar bara så kan man vad jag vet gå in till en "modernare" nyckeltillverkare så har dom en liten apparat som scannar av nyckeln i fråga för att sen göra en ny fin rätt kodad nyckel
Går ej med Yamaha!
Varför vet jag inte?
Man måste ha kvar den röda masternyckeln om man vill göra kopior!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|