Psssss, inte så högt,hihiUllis skrev:.....visst har vi en dejt ikväll
Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
Psssss, inte så högt,hihiUllis skrev:.....visst har vi en dejt ikväll
Abloy skrev:Psssss, inte så högt,hihi
Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
Legenden skrev:Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!
Legenden skrev:Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!
norrlansguld skrev:Visst var det dig jag mötte i måndagskväll? Jag själv körde en blågul gsxr om du kommer i håg mig.
Vad ska du ha för din gamla klassiker?
Den såg ut att vara i fint skick, hoppas nästa ägare behåller den original.
Legenden skrev:Visst va det jag.. Om det nu var du som var ute o rejsade på midlandabanan?
Jag får 29.000:- för den av en sthlmare som ska komma upp o köpa den i morgon..
Sa det till han oxå att han skulle försöka bevara den i orginalskick.
Lät som han ville det med faktiskt..
norrlansguld skrev:Låters som en bra investering, det borde väl vara samlarvärde på dom redan nu, det är sällan man ser någon som har kvar originallack och är i bra skick.
Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt...Abloy skrev:Psssss, inte så högt,hihi
BornForTheRoad skrev:Är det bra väder så kommer jag oxå in till 18.30.... Någon som vet vart det går ann någonstans??????
Synd om dig, men måste du så måste du.annsan_r1 skrev:Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt...
Holger skrev:jag dyker in men blir några minuter sen så väntaaaaaaaa på mig.........
Abloy skrev:Nio tappra ryttare, trotsade regnet ock körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.
Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss vilket så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga
Lite finväder nästa Onsdag och vi bkir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
Holger skrev:ja helst vinstilla o 20 grader men allt duger.......
Abloy skrev:Nio tappra ryttare, trotsade regnet och körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.
Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss, så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga
Lite finväder nästa Onsdag och vi blir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|