Psssss, inte så högt,hihiUllis skrev:.....visst har vi en dejt ikväll![]()
Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
Psssss, inte så högt,hihiUllis skrev:.....visst har vi en dejt ikväll![]()
Abloy skrev:Psssss, inte så högt,hihi
Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
Legenden skrev:Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!
Legenden skrev:Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!
norrlansguld skrev:Visst var det dig jag mötte i måndagskväll? Jag själv körde en blågul gsxr om du kommer i håg mig.
Vad ska du ha för din gamla klassiker?
Den såg ut att vara i fint skick, hoppas nästa ägare behåller den original.
Legenden skrev:Visst va det jag.. Om det nu var du som var ute o rejsade på midlandabanan?
Jag får 29.000:- för den av en sthlmare som ska komma upp o köpa den i morgon..![]()
Sa det till han oxå att han skulle försöka bevara den i orginalskick.
Lät som han ville det med faktiskt..![]()
norrlansguld skrev:Låters som en bra investering, det borde väl vara samlarvärde på dom redan nu, det är sällan man ser någon som har kvar originallack och är i bra skick.
Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt...Abloy skrev:Psssss, inte så högt,hihi
BornForTheRoad skrev:Är det bra väder så kommer jag oxå in till 18.30.... Någon som vet vart det går ann någonstans??????![]()
Synd om dig, men måste du så måste du.annsan_r1 skrev:Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt...![]()
Holger skrev:jag dyker in men blir några minuter sen så väntaaaaaaaa på mig.........
Abloy skrev:Nio tappra ryttare, trotsade regnet ock körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.
Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss vilket så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga![]()
Lite finväder nästa Onsdag och vi bkir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
Holger skrev:ja helst vinstilla o 20 grader men allt duger.......
Abloy skrev:Nio tappra ryttare, trotsade regnet och körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.
Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss, så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga![]()
Lite finväder nästa Onsdag och vi blir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |