Sundsvall

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ullis skrev:
.....visst har vi en dejt ikväll :)
Psssss, inte så högt,hihi

Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Psssss, inte så högt,hihi

Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.

Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ok jag följer med också om jag hinner få ihop mitt slipon ska börja med det efter jobbet.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Legenden skrev:
Jepp!! Hoppas mitt kamelköp e klart tills dess!!


Visst var det dig jag mötte i måndagskväll? Jag själv körde en blågul gsxr om du kommer i håg mig.
Vad ska du ha för din gamla klassiker?
Den såg ut att vara i fint skick, hoppas nästa ägare behåller den original.
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
norrlansguld skrev:
Visst var det dig jag mötte i måndagskväll? Jag själv körde en blågul gsxr om du kommer i håg mig.
Vad ska du ha för din gamla klassiker?
Den såg ut att vara i fint skick, hoppas nästa ägare behåller den original.

Visst va det jag.. Om det nu var du som var ute o rejsade på midlandabanan?
Jag får 29.000:- för den av en sthlmare som ska komma upp o köpa den i morgon.. :tummenupp
Sa det till han oxå att han skulle försöka bevara den i orginalskick.
Lät som han ville det med faktiskt.. :)
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Låters som en bra investering, det borde väl vara samlarvärde på dom redan nu, det är sällan man ser någon som har kvar originallack och är i bra skick.



Legenden skrev:
Visst va det jag.. Om det nu var du som var ute o rejsade på midlandabanan?
Jag får 29.000:- för den av en sthlmare som ska komma upp o köpa den i morgon.. :tummenupp
Sa det till han oxå att han skulle försöka bevara den i orginalskick.
Lät som han ville det med faktiskt.. :)
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
norrlansguld skrev:
Låters som en bra investering, det borde väl vara samlarvärde på dom redan nu, det är sällan man ser någon som har kvar originallack och är i bra skick.

Verkligen inte!!
Oftast så är det ju nån slyngel som har hemmatrimmat dom på sämsta sätt och "stylat" sönder dom av dom flesta som finns kvar..

Sitter o e förbannad över en bank som jag skulle hämta pengar ifrån i dag till till Oldmans gixxer. Det är ju klart nu iaf. med det. Men då stängde dom 13 i dag utan att INFORMERA om det!
Så man får ju snällt vänta tills på fredag för att få ut stålarna!! :huvet
Skitbank!!!
Ville ju med ut o åka i dag.. :(
Får snällt sitta hemma o fixa till den gamla så den e fräsch till i morgon när den säljs.. *suck*
 

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:
Psssss, inte så högt,hihi

Klart vi ska dejta, om det inte regnar ikväll så ska vi slå rekord i antal sporthojar, gällande rekord är 17.
Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt... :tuttar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
BornForTheRoad skrev:
Är det bra väder så kommer jag oxå in till 18.30.... Någon som vet vart det går ann någonstans?????? :tummenupp

Inget är planerat vad jag vet, så har någon ett bra förslag så kör vi på det
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
annsan_r1 skrev:
Tänk inte på mej ni heller,som inte får vara med...jag måste ju gå på petters release-party på DC ikväll,som VIP-are oxå...stackars mej som inte får följa med er..kanske syns på "bänken" sen inatt... :tuttar
Synd om dig, men måste du så måste du.

Hälsa Petter att han byter in sin sunk Lexus och köper sporthoj istället så kan han få åka med oss. Han är ju ganska ofta i stan har jag sett.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
brr inte riktigt bra hoj väder idag,man känner sig lite stel när det är så kallt får skylla min taskiga bakhjulsåkning på det.....
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nio tappra ryttare, trotsade regnet och körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.

Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss, så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga :yoparty

Lite finväder nästa Onsdag och vi blir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
 
Last edited:

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ja helst vinstilla o 20 grader men allt duger.......


Abloy skrev:
Nio tappra ryttare, trotsade regnet ock körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.

Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss vilket så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga :yoparty

Lite finväder nästa Onsdag och vi bkir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
gomorrron gomorron gomorrron!!!!!!!!!
*får en flashback av en cementblandare å en j***a massa general,,,,,,,,,*

ere bara jag som e vaken????
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Abloy skrev:
Nio tappra ryttare, trotsade regnet och körde mot solen. Blev en riktigt trevlig tur med fikapaus i Härnösand.

Varje gång kommer det några nya sporthojsåkare och åker med oss, så när alla vågar sig ut kan vi bli fetmånga :yoparty

Lite finväder nästa Onsdag och vi blir trettio pers, minst. Eller måste ni ha 20 grader, sol och vindstilla?


Måste få tacka alla för en trevlig tur mellan skurarna i går!! Vi får tänka ut ngt bra ställe att åka till... Vi skulle ju kunna bli fet många om inte alla vill ha sol när dom åker!! Själv tyckte jag det var skönt.. inte kallt direkt.. :tummenupp
 

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Ort
I Metropolen Allsta
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Jo tack för igår det var trevligt !
Vi måste försöka tänka ut någon lämplig väg med lite sköna svängar , å inte allt för mkt potthål .
Om det är sol å inte blåser ute kanske även Racer Mick hänger med !!! :)
Vi får tacka Frida Å Peter för sällskapet och hoppas att lite ( Sportigt tempo inte avskräcker till nästa gång )
Det är hoppas jag fri fart E4 söderut ?????
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top