Sunkigaste krogen hos dig

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
I Åkersberga har vi ju Tommy's som verkligen är det värsta skitet som finns, äckliga jävla människor, äckliga vakter(dom är inte människor) och äcklig lokal. Och rätt dyrt dricka för att vara så sunkigt.

Meeeen endå hämnade man där. Suck.

Vad har ni för sunkiga lokalställen?

Paradoxy

Guest
Varberg: Alla.

Stod i kö i en halvtimme, för en kompis ville tvunget gå in. EN HALVTIMME? I VARBERG?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tommys har räddat kvällen för mig 2 gånger :hihi Är på hemma fest utan birra så drar man till tommys och sänker 5 öl för en hundring på en halv timme och är salongs berusad resten av kvällen (eftersom man blir bjuden kanke 1-2 öl i timmen)

Men ja det är sjukt sunkigt.

I vaxholm har vi il castello dyrt (44 spänn för en pint) äkliga custom åkar alkisar som kör hem 300 meter till dom sunkiga lägenheterna i grisbukten. Stänger 22. Vägra servera mig öl i höstas med motivationen att jag under arton eftersom jag hade bara a1 på körkortet synd bara att jag va 18 enligt födelsedatumet, sen när jag hämtat pass och vanligt leg gick det bra..
Stänger 22..

Nicotin

Guest
stora delar av västerås krogar suger..:gnissla
på vissa ställen får man en trevlig blandning av lättöl/starköl om man beställer en stor stark på kran..

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Hägernäs stoltserar med Roberts. Ett riktigt ölhak med biljardbord och SM i handboll på tv. Inte det första stället man tänker på när det är dags att gå ut... :D

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Katrineholm där jag spenderat mesta tiden av min alkoholtillåtna livstid har inte ett enda fräscht ställe.

Krogarna saknar helt 'mysig krog faktor' och uteställena är helt jeffla kass.

Det enda vettiga stället i katrineholm är ett litet gult hus mitt emot en kyrkogård där de har alla möjliga sorters öl på flaska (ej utblandad lättöl) och en del fina tjejer i baren (personalen alltså)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Har bott större delen av mitt liv i Österskär som inte ligger långt från Tommy's men har själv aldrig varit där. Verkar ju inte som jag missat något precis! :D

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
va säger ni? Tommys är ju sveriges bästa krog efter att man blev bannad från Tegel.
Likaså varberg, jag kommer bara ihåg en stor dimma men vart men än gick i dimman så var det jävligt bra. alla gånger jag varit där.
Katrineholms statshotell är ju oxå kanon.
Roberts har jag aldrig hört talas om men med tanke på att den ligger i hägernäs så kan jag nog per definition hålla med om att den är rätt sunkig. Så jag röstar på Roberts.

stora delar av västerås krogar suger..:gnissla
på vissa ställen får man en trevlig blandning av lättöl/starköl om man beställer en stor stark på kran..

haha, tror jag varit ute i västerås 5-6 ggr men aldrig hittat någon krog, men det va väl tur det

Last edited:

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
nja, jag har en flagga som det står oliwer twist på hemma. har för mig den är från lumpentiden. i strängnäs finns det fan skabbiga ställen.

Oliwer twist ligger väll i boden?
Var där ett par gånger själv under lumpentiden :fyllisar

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Här i karlshamn har vi LochNess! Inget egentligt fel på stället, en pub i irländsk stil, bra priser och riktigt fint käk! Men folket där är helt offline. Bara pundare, alkisar, 45-åringar som fastnat i 15 årsmentaliteten. helt hopplöst efter 21! Synd, för det går inte att va där inne!

Så har vi Ågatan 12, som blev Harrys nu, och det suger också. Alltid lite för mkt folk, unken luft, otrevlig personal, svindyrt, Dj:n spelar samma musik som RIX FM, och de flesta som är där hade gärna gått på spy bar.

Men det är enda dansstället som finns här nuförtiden =(

Nicotin

Guest
va säger ni? Tommys är ju sveriges bästa krog efter att man blev bannad från Tegel.
Likaså varberg, jag kommer bara ihåg en stor dimma men vart men än gick i dimman så var det jävligt bra. alla gånger jag varit där.
Katrineholms statshotell är ju oxå kanon.
Roberts har jag aldrig hört talas om men med tanke på att den ligger i hägernäs så kan jag nog per definition hålla med om att den är rätt sunkig. Så jag röstar på Roberts.

haha, tror jag varit ute i västerås 5-6 ggr men aldrig hittat någon krog, men det va väl tur det

var glad för det, du missade inget...:pannkyss

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...