Coolt bygge, btw YZF du köpte var det en 426?
Jag köpte själv en sådan enligt ägare bara ramlager men ack det var så mkt mera så blev bara förbannad och sålde skiten.
Har bestämt mig för att sälja min ombyggda XT660R så får se om suget att bygga en caferacer av en XT660X finns kvar i framtiden. Ska hålla koll på bygget ditt!
Jasså, behålla honom för dig själv va? Har nog sett att han ger en del
goda råd.
Ja räknar man så, så står det 10 på . 5 kompletta varav 1 inte
är min och så 5 ramar med en hel del grejer. Sålt ut en del i höst.
Du får väl bygga en liten lagerbyggnad också.10 hojar ! Jag har 1,75 och känner att jag måste kränga lite delar
Alla är vi barn i början.Vad kul. Jag kan inte ett smack om hemmabyggen men hade en XTZ. Skall bli intressant att se hur många kilon som försvinner... det kan nog bli en hel del.
Behöver inte vara så. Den kanske bara behöver lite mer tryck.Känns som den gamla har begat igen något då alltså?
Precis inhandlat röda elektroder som det sades man skulle haSnyggt plåtjobb...ser prydligt ut. Då åker TIGen fram snart ?
Arnold
Ingen sport om man tar bort alla låssprintarna på saker ju...Min smällde ut vid 10 ton...höll på att skita ner mig
Dock fanns det en lås-sprint som jag inte borrat ut hela vägen.
Ja man vill väl helst att den sitter fast ordentligt.Låter sunt att svetsa och sedan svarva ner. Styrstången är inget kan skojjar med
Jag har en kompis som tillverkar nya för ca 500-800 kr om det skulle bli aktuellt.
Har även sett att vissa gör "muffar" för att passa in mellan stång och krona. Men det kräver då att du svarvar ut kronan oxå.
Arnold
Man hade kunnat svarva ner original styrstången så den blir som utbytes stången.går de inte o använda styrkronan som ska sitta där och ev svarva ner lagerlägena?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|