Hehe........... ok. Har bara väntat på att liknande skall komma upp.
Vill inte komentera det som trådägaren har laggt in för det känns som om jag inte vet tillräckligt mycket om det. Men som någon annan skrev, nöjda kunder kommer alltid tillbaka!
För mig kan det verka som om Superbikes personal ibland kan ha en jäkligt konstig inställning! Skall man bli väl bemött så skall man antingen vara en KTM åkare (motardåkare) eller rejsåkare (tävla)! Kan funka om man har en massa "coola" atribut som fräck frisyr och coola tatueringar också
Har vid ett flertal tillfällen själv varit där utav olika anledningar. Bla så har jag köpt lite små prylar till några hojar jag har haft, miniblinkers (som det satt vita lampor i fast det skulle vara gula, beställde rätt variant av dom iom att de inte skulle vart meningen att sälja den varianten jag hade fått men inte har det kommit några lampor
) diodbaklampa mm
Inte mycket saker men jag har även kollat lite på andra grejor som de haft som bla en MVAgusta Brutale som stog där ett tag. Var sugen på en sådan men fick inte någon kontakt med dom när jag var där. Tycker hela deras atityd lyser av nonchalans (stavas nog inte så)! Jag vet att jag inte springer runt och ser cool ut eller verkar ball men efter att ha ägt ett 50 tal hojar så vet de flesta i min omgivning att när det gäller hojar så köper jag det jag vill ha för stunden!
Var där inne senast några veckor sedan. Kom dit ca 40 min innan lunch. Skulle köpa mig en offroad utr (har fått för mig att jag skall köra lite sådant ett tag). Började med att titta ut lite saker som verkade bra. Byxor, jacka, hjälm mm. Tänkte att de kommer väl fram någon och frågar om jag vill ha hjälp (var en väldans massa folk i butiken och vad jag såg så var de inte vanl kunder iaf!). Men efter ca 20 min så tröttnade jag på att vänta. Så jag gick fram till disken. Då GICK den personen som stod där? Väntade lite till (sprang runt en massa folk som jag skrev tidigare, om de jobbade där eller bara var vänner/beundrare vet jag inte?) men efter ett tag så kom det ingen och erbjöd mig hjälp så jag gick in till (vad ser ut som) deras kontor och frågade (vad jag vet) chefen om ifall jag kunde få någon hjälp. Varpå denna säger att, nja det är ju lunch nu, kan du inte komma tillbaka senare. Klockan hade nu alltså närmat sig lunch tid (de har alltså lunch stängt), jag hade varit där i 40 min för att försöka få hjälp men inte fått någon!
Detta tillsammans med den konstig atityden man alltid får när man är där gör att jag för sista gången åker dit för att handla eller fundera på ny hoj!
Om jag skall köpa mig en KTM så väljer jag Bike i Trollhättan istället.
Där behöver man inte vara hävdningsbenägen för att passa in iaf
Slutade med att jag åkte till Ahlqvist istället och fick bra service utav den tjejen som jobbar där. Så det blev en komplett utr från dom istället
Edit; Detta är ingen elak kritik utan bara någonting som jag vill säga efter att ett flertal tillfällen har blivit behandlad som beskrivet. Konstruktiv kritik tror jag det kallas