2273539 Jag kanske har fel i det jag säger nu, i så fall får n hjälpa mig på bättre tankar för just nu är det
Har länge försvart superbike inför mina kompisar som gnäller om det mesta när det gäller den butiken. Jag tycker det är synd att jag nu måste framföra lite kritik för Jessica som jobbar där brukar alltid ge mig bra service...
I alla fall så ringer jag dem förra veckan och beställer ett kopplingshandag.. Det var inte gratis dirket när vi snackar Suzuki orginal delar
får dock bita i det sura äpplet då det inte finns några sådana här delar beg. till min gsxr1000 -03.
De säger att det skall ta ca 1-2 dagar och att de sickar mig ett sms... tiden går och idag fredag 5 dagar senare böjar jag få lite panik och ringer dem... de rotar runt och hittar det tillslut i någon låda där och jag blir glad och åker ner efter mitt jobb.
Är framme 17:00 (de stänger 18:00) betalar och går ur butiken till min motorcykel. Eftersom jag har ganska långt att åka innan jag är hemma + att jag inte har några verktyg hemma (precis flyttat och har dem hemma hos mina päron) så tänker jag att det vore bra att montera handtaget dirket på plats.
Mekanikern på superbike står utanför den 10 kvadratmeter stora verkstadlokalen och mekar lite på någon ny cykel..
-Hej tänkte höra om du har tid att montera på detta handtaget åt mig.
-NEJ HAR INTE TID så här sent på en fredag.
-Hmm.. kan jag få låna verktyg och montera på det själv då?
-NEJ
-Shysst (lite ironiskt)
-Det har kommit bort och gått sönder så många verktyg som jag lånat ut.
-Men Jag står ju precis här och mekar på det 5meter ifrån dig (vill mena på att det minsan inte kommer bort nått, + att en 10:ans nyckel knappast går sönder??)
-NEJ DET ÄR EN PRINCIP SAK!
Inser nästan själv att det är jag som blir sur när jag inte borde, men det måste varit upplägget som gjort mig så sur som jag nu är!
PRINCIP sak var nästan det värsta "#¤"#!
Blir tvungen att hänga ut hela butiken här nu av ren PRINCIP SAK