Superbike i gbg

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
haha, grym slutkläm!

"kan tänkas byta mot bil eller hoj i prisklassen 170 000"

Glenn K

Mr wheelie
Gick med
4 May 2007
Hoj
BMW K 1300 GS -24, KTM950, Husa450
Hade ju varit grymt om det fanns någon bra "arbetsledig" hojmekaniker som seriöst kunde satsa på detta:), känns som det är lite tunt i Göteborg om man ska lämna in sin KTM just nu, vi är ju rätt många nu.........

Eller är namnet redan för skadat:confused:

//Glenn

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Jag skulle gissa att det är bättre att starta något helt nytt. Namnet kommer nog skrämma ganska många däribland mig. Tyvärr eftersom namnet i sig är bra.

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Chockad faktiskt, pratade med Kevin bara för några veckor sedan, då nämnde han inte något om det.

f.ö så är det Kevin som äger bla Bilcity Bilvård

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
är det kevin aka Deamon?

Nä det är Kaveh aka. Deamon :D
Skönt att man inte ens kan stava sitt namn rätt...
Hade vart skönt om nån kunde dra igång verksamheten på allvar igen, tyvärr skadat men väldigt bra namn...

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
är väl som så att superbike varit ett nedsmutsat namn redan innan kaveh tog över det...
Mattias va ju inte så smidig han heller ...utlovade datum som flyttades fram hela tiden på både service och nyleverans av KTM hoj...

Hörde att han inte ens betalade ut lönerna i slutet utan anställda fick ta varor o hojjar istället...MEN SOM SAGT DETTA ÄR HÖRSÄGEN.

TYVÄRR är det namnet förknippat med dålig service som sagt o det kan nog inte återgå...bästa vore att öppna något helt nytt...
IAF i mina ögon...

kaveh´s killar kan bilar...tro mig har haft en evo hos dom o bilar kan dom...

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
är väl som så att superbike varit ett nedsmutsat namn redan inna kveh tog över det...
Mattias va ju inte så smidig han heller ...utlovade datum som flyttades fram hela tiden på både service och nyleverans av KTM hoj...

Hörde att han inte ens betalade ut lönerna i slutet utan anställda fick ta varor o hojjar istället...

TYVÄRR är det namnet förknippat med dålig service som sagt o det kan nog inte återgå...bästa vore att öppna något helt nytt...
IAF i mina ögon...

Det beror väl på vem man frågar.... vissa tycker gott och andra ont..
Precis som det är med andra firmor i stan.
Man kan inte tillgodo se alla.

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Polare eller? Du snackar alltid gott om dem.

Själv så har jag lagt konstruktiv kritik ett antal ggr här på forumet. Tyvärr vart i alla fall inte jag imponerad. RN service är enda stället i stan jag varit nöjd med. Men det är klart alla har väl olika krav och på RN är det väl inte alltid original som promotas... En del tror ju att det måste vara original för att vara bra... Spelar ingen roll om samma tillverkare levererar med "kawa" stämpel på. Det måste vara originalförpackning med rätt stämpel på...

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Det kan vara den attityden som är/var deras problem för uppenbarligen lyckades de inte tillgodose tillräckligt många för att överleva.

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
är väl som så att superbike varit ett nedsmutsat namn redan inna kveh tog över det...

Hörde att han inte ens betalade ut lönerna i slutet utan anställda fick ta varor o hojjar istället...

IAF i mina ögon...

Skulle gärna vilja vet vilken EVO det var??

Är ganska intresserade av dessa bilar och undrar vad som hans firma kan om dem.

AAA7

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2008
Hoj
Rsix

IAF i mina ögon...

Inte så värst nedsmutsat innan tycker jag, handlade nog mer om jobb över kapacitet och brist på tid. En individs erfarenhet kan ju inte står för ett företag som varit verksamma i flera och expanderat, innan så expanderade dem ju knappast utan anledning?

Inte schysst o dra in rykten heller, gäller alla företag/situationer, tycker JAG då, när det gäller lönen med anställda o.s.v. tänk om de anställda fick lön o sedan lade ganska mkt direkt på produkter, efter eget intresse inom mc? o.s.v.

Men, men, det är min åsikt och det är andra är din åsikt! :tummenupp :)
tycker det är bra att du påpekar det!

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Kevah ja, han skriver själv Kevin för att det ska vara lättare att uttala etc.

Men jag håller faktiskt inte med era åsikter om Superbike, att ryktet skulle vara förstört för gott.

Rykten om olika butiker,verkstäder etc i Göteborg sprider sig fort.
Om någon skulle köpa Superbike och vara suveräna på alla sätt och vis, så tror jag dom hade kunnat få en stor kundkrets.

Skulle gärna vilja vet vilken EVO det var??

Är ganska intresserade av dessa bilar och undrar vad som hans firma kan om dem.

Hans firma kan det mesta om bilar, Evo,Supror, etc, både vad det gäller trim och custom styling.

Skulle säga att dom inte ligger långt efter PBZ

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Polare eller? Du snackar alltid gott om dem.

Själv så har jag lagt konstruktiv kritik ett antal ggr här på forumet. Tyvärr vart i alla fall inte jag imponerad. RN service är enda stället i stan jag varit nöjd med. Men det är klart alla har väl olika krav och på RN är det väl inte alltid original som promotas... En del tror ju att det måste vara original för att vara bra... Spelar ingen roll om samma tillverkare levererar med "kawa" stämpel på. Det måste vara originalförpackning med rätt stämpel på...

Jobbade där 2007 innan de gick i konken första gången.

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Hoj
Honda cbr1000rr 06

IAF i mina ögon...

Men innan nått företag går i konkurs brukar inte dom anställda få lön... det sköter ju konkurs förvaltaren sen ... lr?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!