Superbike Racingteam! Xenomorf/Camilo

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Hej alla glada SH-surfare!

Nu var det ett tag sen man visade sig här, till stor del beroende på att all tid har gått åt till att försöka sy ihop teamet med allt vad det innebär inför 2004!

Men nu börjar det minssan bli klart, kika gärna in på den nya teamsidan (inte helt klar ännu men snart så) Superbike Racingteam och skriv gärna någon munter kommentar i gästboken...

Skall bli fruktansvärt roligt att få tampas med de stora grabbarna nästa säsong samt givetvis att få träffa alla underbara personligheter från sporthoj igen! Livet har en mening helt plötsligt (trots att man egentligen är för gammal för sånt här...)!

Önskar alla oerhört god lycka inför 2004 och vi syns snart på banorna!

Patrik Och Camilo!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Mycket snygg sida! Stilren och relativt enkel tycker jag. :tummenupp

Men rubriken "Fordon" i vänstra menyn känns knasig om man nu ska klanka på nåt. :gnissla

Ser iaf fram emot att följa era fråmgångar på sidan till sommaren.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Rätt!

Penguin skrev:
Mycket snygg sida! Stilren och relativt enkel tycker jag. :tummenupp

Men rubriken "Fordon" i vänstra menyn känns knasig om man nu ska klanka på nåt. :gnissla

Ser iaf fram emot att följa era fråmgångar på sidan till sommaren.

Helt rätt!

Kanske "Motorcyklar" skulle vara ett bättre alternativ, fast å andra sidan så kanske vi slänger in en bild på transportfordonet också om det blir något att visa så jag vet inte riktigt....

Vi får se, tack för feedbacken och lycka till själv!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Grattis din jäffel! Jag ville vara där i Rookie 1000 i år o köra ifrån dig, men nu går ju inte det! /the real #20 haha .. :p

oxå! Glöm inte länka tillbaka till Sporthoj.com ;)

Last edited:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Weltklasse :tummenupp
Lite trist att inte få jaga fatt på er i år...men det blir väl desto mer bilder i stället.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Snygg site, men vad ska jag nu ha min gamla Xenomorf tröja till :va
Klart vi kommer att hålla tummarna för dig & Camilla :kär

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Swedie skrev:
Grattis din jäffel! Jag ville vara där i Rookie 1000 i år o köra ifrån dig, men nu går ju inte det! /the real #20 haha .. :p

oxå! Glöm inte länka tillbaka till Sporthoj.com ;)

He He!

Med det numret så är du förpliktigad att lägga minst lika bra tider som mig på alla banor!!

Om du vill veta mina bästatider så är det bara att kolla här: Resultat 2003!.

Så nu gäller det Swedie!!!! Upp till bevis din gamla stuntare!!!

:banana

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jadu! Stuntare e ja, så jag har iaf sinne för balans på ett hjul, får se om det kan överföras på två hjul då. hahah! jorå! jag är snabb även på två. Har "bookmarkat" din sida med rubriken: "Slå Patrik Clifford (Xenomorf) tider". haha.

1.5h kvar till posten kommer...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
oscar skrev:
Nu börjar man inse hur man kunde bli varvad så lätt! :(

Var inte deppig för det... Jag körde hela säsongen med olagliga superdäck handtillverkade av NASA serru..... :tummenupp

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
XENOMORF skrev:
Var inte deppig för det... Jag körde hela säsongen med olagliga superdäck handtillverkade av NASA serru..... :tummenupp

Det i kombination med att jag körde på beg crossdäck, som jag skurit av nabbarna på, måste nog förklara en del... :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
oscar skrev:
Nu börjar man inse hur man kunde bli varvad så lätt! :(
Det där är fel attityd oscar! Hur snabb är du då? Jag kan endast jämnföra med Sviestad (jag kommer få bank om de här...haha), å där kan jag iaf troligen slå Patrik... :rofl fy va jag känner mig mojjig o skriva sådär.. men, så äre! jag ska slå pre #20 ..

titta just på mitt bankkonto o där fanns en massa pengar, de här året kommer rocka fett :D fast jag ska nog dra på en liten solsemester...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kul gubbar! Kör hårt och lycka till, hoppas ni får många bra placeringar :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
Jag kan endast jämnföra med Sviestad (jag kommer få bank om de här...haha), å där kan jag iaf troligen slå Patrik...
Det var väl där du körde låga 56:eek:r första gången på bana!? Det är skitbra! Du kommer att bli en farlig pallplatskontendent. Jag håller på dig också :tummenupp

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Swedie skrev:
Det där är fel attityd oscar!

Vad fan menar du med det?? :kocko

Eftersom du säger att du är snabb så måste du ju grunda det på något, och jag undrar helt enkelt vad! Mer än så var det inte och det var inget påhopp som du verkade tro!! :mad:

EDIT: Som tex detta som Bingo skrev "Det var väl där du körde låga 56:eek:r första gången på bana!?"

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Det var väl där du körde låga 56:eek:r första gången på bana!? Det är skitbra! Du kommer att bli en farlig pallplatskontendent. Jag håller på dig också :tummenupp
Wow är det sant, det är ju fetesnabbt :tummenupp
Jag lägger mina pengar på att Swedie vinner R-1000 i år och klassas upp till A-förare inför 2005.

:Bugar

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...