oscar! Hur är det med tempramentet? Du är väl inte arg på riktigt? Jag skrev förrresten "fel sätt att tänka" för du sa att "jag inser varför jag så lätt blir varvad"... jag vill knuffa på o säga att så ska du inte tänka så, utan du ska själv vara den som varvar folk nu.. seså! inge illa menat här.
Bingo! Tack! (även fast jag läser ditt inlägg kanske me viss irono
)
Jag kan endast backa upp vad jag säger genom vad som sagts till mig, så jag kan ej bevisa genom att visa varvtider från laptimer eller banarrangör eller nått sånt. Jag tror mer på det, själv, efter Zilversurfer sa att det var Niclas Carlbark som jag körde med/mot på banan den dagen o vi lågt jämnt.. men asså.. jag vill hålla käft om det här.. för jag kommer få äääääta (gelehallon?) om jag inte presterar så bra eller bättre.
Bingo! Tack! (även fast jag läser ditt inlägg kanske me viss irono

Jag kan endast backa upp vad jag säger genom vad som sagts till mig, så jag kan ej bevisa genom att visa varvtider från laptimer eller banarrangör eller nått sånt. Jag tror mer på det, själv, efter Zilversurfer sa att det var Niclas Carlbark som jag körde med/mot på banan den dagen o vi lågt jämnt.. men asså.. jag vill hålla käft om det här.. för jag kommer få äääääta (gelehallon?) om jag inte presterar så bra eller bättre.