Superbike Racingteam! Xenomorf/Camilo

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
oscar! Hur är det med tempramentet? Du är väl inte arg på riktigt? Jag skrev förrresten "fel sätt att tänka" för du sa att "jag inser varför jag så lätt blir varvad"... jag vill knuffa på o säga att så ska du inte tänka så, utan du ska själv vara den som varvar folk nu.. seså! inge illa menat här.

Bingo! Tack! (även fast jag läser ditt inlägg kanske me viss irono :rofl)

Jag kan endast backa upp vad jag säger genom vad som sagts till mig, så jag kan ej bevisa genom att visa varvtider från laptimer eller banarrangör eller nått sånt. Jag tror mer på det, själv, efter Zilversurfer sa att det var Niclas Carlbark som jag körde med/mot på banan den dagen o vi lågt jämnt.. men asså.. jag vill hålla käft om det här.. för jag kommer få äääääta (gelehallon?) om jag inte presterar så bra eller bättre. :p

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
okej! Nu läste jag även GSXR1100R's replik... gawd dangit! Nu har jag problem! :huvet

alla emot, eller inte emot.. men.. fisken oxå! .. Äsch! Jag är snabb, jag tror på mig själv, jag kommer spöa alla o ta första plats :D sååå.. nu är ni ännu mer arga.. :brinnerup

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Swedie skrev:
oscar! Hur är det med tempramentet? Du är väl inte arg på riktigt? Jag skrev förrresten "fel sätt att tänka" för du sa att "jag inser varför jag så lätt blir varvad"... jag vill knuffa på o säga att så ska du inte tänka så, utan du ska själv vara den som varvar folk nu.. seså! inge illa menat här.

Ok sorry! Jag trodde du menade att det var fel attityd att fråga på det sättet jag frågade!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
okej! Nu läste jag även GSXR1100R's replik... gawd dangit! Nu har jag problem! :huvet

alla emot, eller inte emot.. men.. fisken oxå! .. Äsch! Jag är snabb, jag tror på mig själv, jag kommer spöa alla o ta första plats :D sååå.. nu är ni ännu mer arga.. :brinnerup
Har man tagit fan i båten så får man ro han i land, även Zilversurfaren fick äta upp sina 1.03 på Knudan, bättre att mörka så slipper man sätta press på sig själv och svimma i starten.

Xeno hade fjärilar i magen och missade många starter/poäng på detta, han kör j-t bra men tjuvstart och slowstart räcker inte för pallen.

I år har Xeno mera rutin :tummenupp

/L.Ångsam

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
so, back to Xeno! :tummenupp

Hur känns det å behöva sitta på en ful GSXR1000? Nä men! Vissa ser väl ok ut... men uscha! Personligen känns GSXR1000 bara stora... men men! Går väl köra dem oxå.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Swedie skrev:
Bingo! Tack! (även fast jag läser ditt inlägg kanske me viss irono :rofl)
Nänä, Swedie. Det fannas ingen ironi i mitt inlägg. Jag återgav bara vad du sagt i andra sammanhang:fakta Försök inte slingra dig nu :D Sen brukar ju folk som mer eller mindre bor på sin båge också vara snabba så jag betvivlar faktiskt inte alls att du verkligen är snabb.

Ajja, lycka till hela bunten - Superbiketeamet, Oscar, Sweide, GSXR1100 osv Jag hejjar på er alla.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Nänä, Swedie. Det fannas ingen ironi i mitt inlägg. Jag återgav bara vad du sagt i andra sammanhang:fakta Försök inte slingra dig nu :D Sen brukar ju folk som mer eller mindre bor på sin båge också vara snabba så jag betvivlar faktiskt inte alls att du verkligen är snabb.

Ajja, lycka till hela bunten - Superbiketeamet, Oscar, Sweide, GSXR1100 osv Jag hejjar på er alla.
Än du då, får du tummen loss ur :arsele
Du har chansen att buffas på banan med mig i år igen, dags att sätta craschisar på din lillgixxer :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Swedie skrev:
so, back to Xeno! :tummenupp

Hur känns det å behöva sitta på en ful GSXR1000? Nä men! Vissa ser väl ok ut... men uscha! Personligen känns GSXR1000 bara stora... men men! Går väl köra dem oxå.

Ful? FUL?

Den kommer inte att bli ful, jag lovar! Den kommer att rocka fett... :yoparty

Stor? Men jag är ju en stor pojke (97 kg just nu) så det blir nog bara bra, R1 kändes nästan lite för liten ibland faktiskt...

Sen har vi ju det här med verklig och uppgiven effekt från tillverkarna också.....men det tänker jag inte penetrera just nu.... :rolleyes:

Skall bli kul att se vad du går för, jag hejar givetvis på dig!!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag väger stora 71kg... jag är inte smal alls.. hehe! Fast jag behöver inte släpa runt de där ytterligare ca20kg hehe som du har på mig. Så min hoj går fortare! Jag är mer streamline oxå, du är som en bromskloss i luften! .. shit! a just ja, du o jag ska ju inte köra emot varandra, så onödigt o klanka o försöka ranka över dig i prat. :D haha

DU ! Paketet kom från Igelkotten! Fast jag får inte plocka ut det förrän efter kl15.. suck! aja.. men det är iaf här! Ska se om jag sliter på det senare ikväll! dankeschön! Om du har fler grejer kvar kanske jag vill köpa (clear windscreen t.ex).

Pös till ICA affären... men där var de ingen flicka, öh, menar paket.

tack för stödet! Ser stort fram emot det här årets tävlande!

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Sidan funkar inte för mig? Är det flera som det strular för?
(Fre 23/1 13:05)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
lägg ner! haha.. eller ska jag lägga ner? aja, ni är bara rädda.

valmers, har jag sagt powerslides IN i kurvorna? fett!! :rofl

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nr:18 skrev:
Jag sätter emot...

Jag slår vad om ett gelehallon att Swedie kommer att köra minst 3% fortare än dig på alla banor nästa år.... :tungan

PS Swedie: det var detta vad jag och No:18 hade förra året och jag tror minsann att jag löste det på de flesta banorna i alla fall, eller vad säger No:18? DS.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fajtas lär ni få göra! Så sakta kör jag inte, som ni tror...

ni tror nog inte på att en snabb (riktigt jäkla snabb hehe) gatförare kan komma o spöa lite folk på banan. Om ni får känslan av att jag kommer spöa er så har ni bara dåligt självförtroende. Jag vet hur bra jag är.. jag är bäst :rofl hahah.. uuha..

jag ska äta... vinnarpokaler. eller ja..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Bingo skrev:

Jag vet nog att du egentligen är mitt största fan....puss på dig!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Swedie skrev:
Fajtas lär ni få göra! Så sakta kör jag inte, som ni tror. Ni tror nog inte på att en snabb (riktigt jäkla snabb hehe) gatförare kan komma o spöa lite folk på banan.

Du fascinerar. Maken till självförtroende har man sällan skådat. Men stuntförare har ju faktiskt varit snabba förr: tänker på Patrik Fürstenhoff. Men din jargong får mig också att tänka: "Confidence by ignorance".

Själv intar jag en mycket ödmjuk inställning till omgivningen när det gäller racing eftersom jag vet att depåerna är fulla av killar med massor av rutin, talang och bristande självbevarelsedrift.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...