Superbike Racingteam! Xenomorf/Camilo

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nyteknik skrev:
Du fascinerar. Maken till självförtroende har man sällan skådat. Men stuntförare har ju faktiskt varit snabba förr: tänker på Patrik Fürstenhoff. Men din jargong får mig också att tänka: "Confidence by ignorance".

Själv intar jag en mycket ödmjuk inställning till omgivningen när det gäller racing eftersom jag vet att depåerna är fulla av killar med massor av rutin, talang och bristande självbevarelsedrift.
jag överdriver oxå med vilja om du inte ser det, då alla andra överdriver pucklingen tillbaka på Rookisar (mig). Jag sa inte att jag kommer slå alla? eller att jag kommer ta första placering, eller ens i närheten. Men sist ska jag inte komma iaf. :D

är det du på din avatar?

och ifall det är så att jag är för kaxig och agerar med s.k "ignorance" i mitt sätt, då vill jag be om ursäkt. Jag tror som sagt inte att jag är bättre än de rutinerade förarna i RR sverige. jag skulle kunna sitta o förklara allt jag sagt lite tydligare, men det vill jag inte...

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSXR1100R skrev:
bättre att mörka så slipper man sätta press på sig själv och svimma i starten.

/L.Ångsam

Jo det där med att mörka är väl du ganska bra på. :tummenupp

Skönt att höra att satsningen går i lås Patrik, detta ska bli en skitkul säsong att följa. Tror nästan man känner folk i varje klass nu. :banana

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Gissa vem som ska bli medlem i supporterklubben!

Snygg sida grabbar. Proffsig satsning. Jag är avis. Jag gör som ni och väntar mig att ni blir ett toppteam. Fast är det så lätt egentligen i NSB? Ni kommer att få mer utmaning i år. Det är ett som är säkert.

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Nyteknik skrev:
...Men stuntförare har ju faktiskt varit snabba förr: tänker på Patrik Fürstenhoff...

Hm mja. Patrik har ett förflutet inom RR innan han började med stunteriet som huvudsysselsättning. Jag tror mig ha hört orden "A-förare" och "Superstreet" i olika sammanhang, så någon nybörjare var han inte när han körde R1000 i fjol.

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Gissa vem som ska bli medlem i supporterklubben!

Snygg sida grabbar. Proffsig satsning. Jag är avis. Jag gör som ni och väntar mig att ni blir ett toppteam. Fast är det så lätt egentligen i NSB? Ni kommer att få mer utmaning i år. Det är ett som är säkert.

Lätt? Vem har sagt att det skall bli lätt?

För egen del kommer jag att skylla på min häpnandsväckande höga ålder när tillfälle ges.... vad Camilo skall skylla på vet jag i nuläget intet om....

Bättre fäkta illa än fly!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
XENOMORF skrev:
För egen del kommer jag att skylla på min häpnandsväckande höga ålder när tillfälle ges.... vad Camilo skall skylla på vet jag i nuläget intet om....

Han kan skylla på att han har en kass teamkamrat...

Skojade bara... Don't hate me... Snälla låt mig se på när du kränger däck i sommar! :)

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Åfan... Dredd och Camilla! 2003års R1000 dreamteam blir team på riktigt :hoppa

Önskar er lycka till!! ...vi ses i depån i sommar ;)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...