Swedie skrev:japp! Tack! Jag glömmer skitlätt, så jag har startat TVn o den skrålar med EuroSport på! Får inte missa!!!
Swedie skrev:japp! Tack! Jag glömmer skitlätt, så jag har startat TVn o den skrålar med EuroSport på! Får inte missa!!!
BrInK skrev:och ni som redan vet resultaten behöver inte berätta!![]()
Precis, vilken fördel har egentligen ducati av reglementet? Får twinarna vara lättare eller vad är det?twinner skrev:Men twinnarna vinner ändåVarför går det så illa för jappsarna? dåliga förare..sämre prestanda?
Har inte rad fyrorna begränsning på insuget? eller dar de tagit bort de till i år?twinner skrev:Men twinnarna vinner ändåVarför går det så illa för jappsarna? dåliga förare..sämre prestanda?
Jag letade lite efter det här i rejsdelen och hittade en tråd där det stod att insugsbegränsningen bytts ut mot en varvtalsreglering.hermes skrev:Har inte rad fyrorna begränsning på insuget? eller dar de tagit bort de till i år?
faan va dåligt, höj den med 2000 vpm. och hur mycket får de varva?Ugluk skrev:Jag letade lite efter det här i rejsdelen och hittade en tråd där det stod att insugsbegränsningen bytts ut mot en varvtalsreglering.![]()
Jaja..hermes skrev:<snip>
"Och kawa floppar i 600. *suck*"
och vad hade du väntat dig.
BrInK skrev:superbike + supersport på eurosport 23.45!!! missa inte!![]()
och ni som redan vet resultaten behöver inte berätta!![]()
Ugluk skrev:Precis, vilken fördel har egentligen ducati av reglementet? Får twinarna vara lättare eller vad är det?
Mattias skrev:Och Sandy Berlin, var han inte kassare än nånsin?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|