Då var det nog din hoj han höll på att mappa när jag ringde honom idag! Bokade in tid för service nästa vecka, och det verkar väldigt lovande hittils i alla fall
Blir nog Johan som får serva min snart också, en tank för 500:- gör ju att man måste serva den där
Sen var det lite kul att lyssna på hans forna glansdagar som RRförare, legat i ledning i 250SM när det blir rödflagg
Enligt Ragnar på Lelles så finns race mappen bara till 05/06. Han kollade med KTM i Österike på min begäran.
Gäller det R'en också? (borde det Iofs göra då det är samma spis på alla 07'or) Gick iaf hur bra som helst att trycka in den i min. Han plocka den från KTM när jag var där för jag ville veta vad mer det fanns att göra. Dock var tomgången näst intill obefintlig och den tenderade till att dö, vid gas så lät den som själva fan sprang lös. Nästan lite big-bang ljud över den var det.
Blev även klar med min bakdel nu. Blinkers, org. regplåt och skyltbelysning på plats. Får se om Länsman godkänner det nästa gång man blir stoppad
//H