Superduke-tråden

Fiskafan

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM, Superduke R -08
Den är fortfarande snygg, men jag tycker 08'an är snyggare. Den gör sig inte riktigt lika bra i vitt som vanliga SD'n tycker jag.

RC8R'en är grym i färgkombinationen. Den svarta RC8'an ser oxå ruggigt rå ut.

Klumpen i magen kom när jag blev påmind om vad som tidigare stod i garaget.

Just de ja. Din hoj vart ju stulen. Beklagar. Hoppas de löser sig innan sesången drar igång och att "kalaset" inte kostar skjortan för din del...
 

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Såld! :(
Det ordnar sig säkert tills säsongen är igång. :tummenupp
Om det nu skulle hända så var det ju bättre att det hände under vintern än under pågående säsong. Då hade man väl varit utan hoj i 2 månader säkert...
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
RC8an sitter man som klistrad på, tror inte att den är lika allround som SDn, dock va jag otrogen och klämde på lite Triumph alternativ, ska bli spännande och se om kraften i 3an duger i vår.

Hade jag ekonomi för en 200 000 leksak för mina 3-5 bandagar per år så hade RC8R varit klockren.

Trisslott?

/A
 

Temper

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Hemma
Hoj
Super Duke-06(såld), XJ-900-83, Super Duke R på ingående
Har sålt min SD för ett tag sedan.Funderar på en SD`R nu. Har en på G för 90 lök.Sitter crash puckar, slip on mm på den. Ska man slå till???
 
Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Nån som är i behov av ett par fotpinnar?

Nån som behöver ett par fotpinnar? Inga skruvar, men org. gummipinnar, fästplatta och hälskydd. Långt ifrån nya men jag har ingen användning för dom. Hämtas gratis i Nacka förutsatt att du behöver ett par! Dom är inte gratis om du vill ha ett par extra på hyllan eller tjäna en slant på blocket, dom ska fylla ett syfte.

*EDIT* Ett stöd kanske nån behöver också? :confused:
 
Last edited:

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Nån som behöver ett par fotpinnar? Inga skruvar, men org. gummipinnar, fästplatta och hälskydd. Långt ifrån nya men jag har ingen användning för dom. Hämtas gratis i Nacka förutsatt att du behöver ett par! Dom är inte gratis om du vill ha ett par extra på hyllan eller tjäna en slant på blocket, dom ska fylla ett syfte.

*EDIT* Ett stöd kanske nån behöver också? :confused:

Hur ser höger fotpinne ut? min är nerslippad efter alla högervarv på Rörken :näsblod

/A
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hur ser höger fotpinne ut? min är nerslippad efter alla högervarv på Rörken :näsblod

/A

Den är som ny under, R'et är fortf. kvar :tummenupp Men ska du inte ha ett par LSL istället om det bara är själva pinnarna du behöver? Jag blev så kär i mina korta svarta att det blir likadana på passagerarpinnarna. 500:- är väl vad KTM borde ta för sina i gummi?
Men vill du (Mr. Bling :hihi) ha dom är de bara komma & hämta!
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Den är som ny under, R'et är fortf. kvar :tummenupp Men ska du inte ha ett par LSL istället om det bara är själva pinnarna du behöver? Jag blev så kär i mina korta svarta att det blir likadana på passagerarpinnarna. 500:- är väl vad KTM borde ta för sina i gummi?
Men vill du (Mr. Bling :hihi) ha dom är de bara komma & hämta!

Får se om det bllir ny släde i vår eller om jag "står ut" med min ett år till, bilder på LSL?

När är du på hemmaplan? :)

/A
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Får se om det bllir ny släde i vår eller om jag "står ut" med min ett år till, bilder på LSL

Känner jag dig rätt så blir det nått nytt till säsongen :D

Det som kanske skulle fresta mig är Ducatis nya Streetfighter..fet prestanda :tummenupp

Eller om Aprillia kommer med en street version av sin nya V-4a :tummenupp

Sen så va det det där med trisslotten förstås ...
Jag tuffar vidare med min trotjänare en säsong till , den 3dje .
Känns faktiskt fortfarade väldigt kul med min Duke :tummenupp

Mvh
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hur många LSL pinnar har du egentligen? Jag tycker du sätter såna där pinnar överallt... :va :tungan

:lol Det är bara två par. Ett par för mina- och ett par för tjejens fötter. Hobbes får ju bara ett par original i tråk-gummi. Fast då kan vi häckla honom sen i vår när vi står i kö :hihi
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
:lol Det är bara två par. Ett par för mina- och ett par för tjejens fötter. Hobbes får ju bara ett par original i tråk-gummi. Fast då kan vi häckla honom sen i vår när vi står i kö :hihi

Okej nu är det kört, prislapp och hur lång lev. tid?

Rackarns att man ska va så osäker på sin manlighet att man inte står emot bättre :D

/A
 

#1725

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ekerö
Hoj
HD XR1200, -09
Tjenare!

Från och med vilken årsmodell fick Super Duke den större tanken?

Dessutom tror jag det blev flackare gaffelvinkel och bättre (?) instrument.

Var på Färingsö bor du, bodde själv utanför Stavsborg till för några år sedan. Härliga vägar mellan Skå och Färingsö om man tar Sånga-Säby vägen eller hur?

Fredrik
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top