Superduke-tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Gbg maffian stog vid oss.. jäkligt trevliga killar!
Såg dig inte Henrik.. skulle syna hertigen tänkte jag..
damit..

Att du missa vårat tält! Vi som hade så trevligt! Kändes som var & varannan wannabe-racer (utöver oss då) kom & hängde och skröt om hur snabba dom var. Det tjatades däckstryck, spårval och vem som skulle steka vem på yttern ut på start & mål :yoparty Tror Iofs. bara det var ex. SD numera RC8-gänget som hade lite fart värd att nämna, vi andra snacka mest :D

Lite bilder från igår. Vart ju full rulle under dagen så inte en actionbild blev det :tummenner Peter, vart är dina bilder? Du hade ju en kamera som såg lika dyr ut som hojen :tungan

04:55, Karlskoga here we come!

DSC01806.jpg


05:05, det var jag som fick köra. Kul kille den där Lill-ghey, verkligen.. Tack för sällskapet :finger

DSC01809.jpg


Framme på den smått Österrikiska banan, Hobbes missförstod dock vad jag mena..

DSC01817.jpg


Ready To Race, bokstavligen!

DSC01819.jpg


Lätt den sexigaste Norrköpingsbon jag träffat! För övrigt den enda också...

DSC01820.jpg


Supermoto & Frefeh snackar racetaktik, Lill-ghey drömmer om en extra cylinder..

DSC01829.jpg


Knutsson & Aron avslöjar varvtider för Hobbes, självförtroendet sjönk som en sten! Luring kör solbrillor ihop med De Puniet-style, och bara glassar i vetskapen om sin oerhörda fart och pondus.. Det måste sitta i porr-frillan!

DSC01830.jpg


Hertigen där han hör hemma, knullputsad och i depån! Ne, på banan trivdes vi väldigt mycket :tummenupp Dock var vi 10sek för söliga, per varv :gråta SuperDuke är en sjukt kul maskin att köra.. Ingen som har en o-, trafik- eller halvförsäkrad SD som fått trilla omkull några ggr? Hittar jag bara massa beggade & repade delar kan man lika gärna ha denna som "racehoj". Ja, jag använder uttrycket racehoj bara för det låter så häftigt, jag är inte ens nära karl nog att backa upp det :lol

DSC01832.jpg


Stort tack till KTM för en fantastisk dag. Likaså till alla er som vi umgicks med under dagen, jag hade vääääldigt kul! Nästa år laddar vi lite extra så vi kommer under 1:20 :yoparty
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Att du missa vårat tält! Vi som hade så trevligt! Kändes som var & varannan wannabe-racer (utöver oss då) kom & hängde och skröt om hur snabba dom var. Det tjatades däckstryck, spårval och vem som skulle steka vem på yttern ut på start & mål :yoparty Tror Iofs. bara det var ex. SD numera RC8-gänget som hade lite fart värd att nämna, vi andra snacka mest :D

Lite bilder från igår. Vart ju full rulle under dagen så inte en actionbild blev det :tummenner Peter, vart är dina bilder? Du hade ju en kamera som såg lika dyr ut som hojen :tungan

Stort tack till KTM för en fantastisk dag. Likaså till alla er som vi umgicks med under dagen, jag hade vääääldigt kul! Nästa år laddar vi lite extra så vi kommer under 1:20 :yoparty

Hehehe, skönt skrivet. Det var förbaskat skoj, vi trodde ni skulle bli så impade av våran grymma racebuss att ni skulle komma över, nästa gång hoppar vi upp i mellangruppen så vi får gasa ihop. Vi mötte två hyggliga killar som klämde ca 50 GB med foton som håller på att redigeras. :banana Tills dess får ni ha de gött.

PS: Hur blir det med bandagen som det var talt om? hade vart stenkul.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Hehehe, skönt skrivet. Det var förbaskat skoj, vi trodde ni skulle bli så impade av våran grymma racebuss att ni skulle komma över, nästa gång hoppar vi upp i mellangruppen så vi får gasa ihop. Vi mötte två hyggliga killar som klämde ca 50 GB med foton som håller på att redigeras. :banana Tills dess får ni ha de gött.

PS: Hur blir det med bandagen som det var talt om? hade vart stenkul.

Det var säkert ni som hade den pheta KTM-Bussen med 20m depåtältet! Sen kallar dom mig för posör :arsele :lol

Jag börja ju rodda/tjata på SMC om en KTM-dag, sen tog Knutsson (instruktör) över men det föll väl på att vi inte var tillräckligt många om jag inte minns fel? Dock funtar jag & han-som-väger-som-en-fulltankad-bensindunk (a.k.a Hobbes) på att nypa Midlana nu på direkten. Vore ju onekligen kul om man kunde bli ett gäng Fjällfils-moppar!
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag börja ju rodda/tjata på SMC om en KTM-dag, sen tog Knutsson (instruktör) över men det föll väl på att vi inte var tillräckligt många om jag inte minns fel? Dock funtar jag & han-som-väger-som-en-fulltankad-bensindunk (a.k.a Hobbes) på att nypa Midlana nu på direkten. Vore ju onekligen kul om man kunde bli ett gäng Fjällfils-moppar!

Hojta till, I´ll B there:tummenupp

Liten film från Midlanda med SMR:

http://www.youtube.com/watch?v=60BVMGPd5_w
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Dö tjör ju så jefla fort, jag hinn int' mä ju :norrland

Fixa en åkning på Mittsverige då så får jag väl komma ner och lära dig att vrida på den där rullen som sitter till höger, det är bara att skruva bort hjärnan så kommer det att gå fortare:tummenupp:)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag röstar för en Midlanda-körning. 2-dagars i Juni -10!

Blir fan för mkt nu.. Sviestad 10/9 igen. Det börjar gnissla hemma om jag ska iväg mer nu :gnissla!!
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Ryktet om RC8-spisen har dykt upp lite här & var, hoppas det inte är helt taget ur luften..

Jag pratade med Ktm Joachim och enligt honom så är det bara taget ur luften , ialf till nästa år .
Kan ju va skönt iofs så man hinner spara stålars tills det är dax ..2011 ?
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Jag röstar för en Midlanda-körning. 2-dagars i Juni -10!

Blir fan för mkt nu.. Sviestad 10/9 igen. Det börjar gnissla hemma om jag ska iväg mer nu :gnissla!!

tittar man på prislistan så torde det inte vara så dyrt att rodda ihop..

på en vardag så räcker det med 18 pers som lägger ca 500 var . på en helgdag så kan man vara 42 pers som lägger ca 500 spänn var på midlanda =)

såpass många österikare borde gå att skrapa ihop =)
 

HaLLE

Gasa så går de fortare.
Gick med
21 May 2007
Ort
Uppsala / Kalix
Hoj
KTM Superduke 990 -06
Jodu Henrik så här är det. Bra med bröder som har andra intressen. Brossan gillar att fota så jag lånar hans kamera, jag kör hoj som han får låna när han skaffat kort vilket int kommer hända då andra hälften säger nej. Jag ser det som en win-situation för mig:D

Depåtält hojer helt klart nivån på "proffsighet" tror till och med att man blev ett par 3-4 km/h snabbare på banan, om int annat var de skönt att gömma sig från solen och fundera på saker som "var alla suzuki motorcyklar är idag?" Nybörjarfel eller Standard KTM SD 05-06 fel då soppan förflyttar sig till en helt annan del av tanken än vad soppapumpen befinner sig på efter rakan?:gnissla
 

Bifogat

  • DSC_1344.JPG
    DSC_1344.JPG
    148.7 KB · Visningar: 84
  • DSC_1362.JPG
    DSC_1362.JPG
    130.2 KB · Visningar: 82
  • DSC_1373.JPG
    DSC_1373.JPG
    153.9 KB · Visningar: 83
  • DSC_1411.JPG
    DSC_1411.JPG
    97.4 KB · Visningar: 85
  • DSC_1427.JPG
    DSC_1427.JPG
    96.2 KB · Visningar: 80
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Ja ja va ska jag me 2 cylindrar till när jag både körde om dig o hobbes ut på rakan? :va:arsele:va:krama

Lite bilder från igår. Vart ju full rulle under dagen så inte en actionbild blev det :tummenner Peter, vart är dina bilder? Du hade ju en kamera som såg lika dyr ut som hojen :tungan

04:55, Karlskoga here we come!



05:05, det var jag som fick köra. Kul kille den där Lill-ghey, verkligen.. Tack för sällskapet :finger









Supermoto & Frefeh snackar racetaktik, Lill-ghey drömmer om en extra cylinder..

DSC01829.jpg



DSC01832.jpg


Stort tack till KTM för en fantastisk dag. Likaså till alla er som vi umgicks med under dagen, jag hade vääääldigt kul! Nästa år laddar vi lite extra så vi kommer under 1:20 :yoparty
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Henrik, så där ja, perfekt summerat.

"Dåligt med Suzuki här idag!?"

Vilka ska med en sväng till innnan snön kommer? Verkar dock slutsålt med Banåkning? Någon som har nakenbilder på arrangören?

/A
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top