Hehe, jag har en episk snoppmätartävling med Cliff Barnes, det är vad det handlar om
ahaaa så det är det det handlar om .. ingen ide' jag har svagast hoj alltså har jag perdefenition störst......näsa
Hehe, jag har en episk snoppmätartävling med Cliff Barnes, det är vad det handlar om
Gbg maffian stog vid oss.. jäkligt trevliga killar!
Såg dig inte Henrik.. skulle syna hertigen tänkte jag..
damit..
Att du missa vårat tält! Vi som hade så trevligt! Kändes som var & varannan wannabe-racer (utöver oss då) kom & hängde och skröt om hur snabba dom var. Det tjatades däckstryck, spårval och vem som skulle steka vem på yttern ut på start & mål Tror Iofs. bara det var ex. SD numera RC8-gänget som hade lite fart värd att nämna, vi andra snacka mest
Lite bilder från igår. Vart ju full rulle under dagen så inte en actionbild blev det Peter, vart är dina bilder? Du hade ju en kamera som såg lika dyr ut som hojen
Stort tack till KTM för en fantastisk dag. Likaså till alla er som vi umgicks med under dagen, jag hade vääääldigt kul! Nästa år laddar vi lite extra så vi kommer under 1:20
Hehehe, skönt skrivet. Det var förbaskat skoj, vi trodde ni skulle bli så impade av våran grymma racebuss att ni skulle komma över, nästa gång hoppar vi upp i mellangruppen så vi får gasa ihop. Vi mötte två hyggliga killar som klämde ca 50 GB med foton som håller på att redigeras. Tills dess får ni ha de gött.
PS: Hur blir det med bandagen som det var talt om? hade vart stenkul.
Jag börja ju rodda/tjata på SMC om en KTM-dag, sen tog Knutsson (instruktör) över men det föll väl på att vi inte var tillräckligt många om jag inte minns fel? Dock funtar jag & han-som-väger-som-en-fulltankad-bensindunk (a.k.a Hobbes) på att nypa Midlana nu på direkten. Vore ju onekligen kul om man kunde bli ett gäng Fjällfils-moppar!
Hojta till, I´ll B there
Dö tjör ju så jefla fort, jag hinn int' mä ju :norrland
Ryktet om RC8-spisen har dykt upp lite här & var, hoppas det inte är helt taget ur luften..
Jag röstar för en Midlanda-körning. 2-dagars i Juni -10!
Blir fan för mkt nu.. Sviestad 10/9 igen. Det börjar gnissla hemma om jag ska iväg mer nu !!
Jag röstar för en Midlanda-körning. 2-dagars i Juni -10!
Lite bilder från igår. Vart ju full rulle under dagen så inte en actionbild blev det Peter, vart är dina bilder? Du hade ju en kamera som såg lika dyr ut som hojen
04:55, Karlskoga here we come!
05:05, det var jag som fick köra. Kul kille den där Lill-ghey, verkligen.. Tack för sällskapet
Supermoto & Frefeh snackar racetaktik, Lill-ghey drömmer om en extra cylinder..
Stort tack till KTM för en fantastisk dag. Likaså till alla er som vi umgicks med under dagen, jag hade vääääldigt kul! Nästa år laddar vi lite extra så vi kommer under 1:20
Schyssta bilder!
Vad är det för nissar som poserar på varannan bild
en crash-kung å en som lär sig åka bana
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|