Jag hade fullt sjå med att åka jämt med lilla hobbes! Var helt svettig, och han är ju'nte ens snabb
Det är både snyggt, snabbt och miljövänligt att väga 52kg.
Midlanda sista dagarna i aug?
/A
Jag hade fullt sjå med att åka jämt med lilla hobbes! Var helt svettig, och han är ju'nte ens snabb
Tack tack alla som kom tyckte ni var riktigt skötsamma 5 vurpor på 80pers
är ju jäkligt bra.
O riktigt bra om man tänker på att det bara var KTM REBELER där
Var själv bara 4 hundradelar från min dröm tid 1,11 med super duken
Så her var tiden offentlig 1,12,4 er jo bra med en Superduc, men var ikke avtalen at du skulle kjøre under 1,10
Det var jag o andreas han finns ej på sh.Måste fråga. Det var två killar som åkte SDR som stod under KTM tältet. Körde som f..n. Vilka var det? Kan ju kanske snylta lite vad ni/dom gjord med hojarna tips på inställningar mm. Det gick ju åka fort såg jag.
Det var jag o andreas han finns ej på sh.
jag kör sdr07 o han har en sdr08 vi har 15drev o acrapipor ktm map jag har clipon styre sen är det standard
ställ in hänget med förare 30-40mm fram o 25-30mm bak
ta ur 30ml gaffel olja per ben o sänk gaffel benen 6-12mm beror på hur högt fram däck man har det skiljer fast det står 120/70-17
FRAM
retur 3klick
comp 7-10klick
BAK
retur 2-4klick
lågcomp 3-6klick
högcomp 1/2v -1,1/2 varv
Detta funkar för oss o gäller bara på SDR o funkar inte på gata.
avvikelserna beror på vikt o kör stil
Det var jag o andreas han finns ej på sh.
jag kör sdr07 o han har en sdr08 vi har 15drev o acrapipor ktm map jag har clipon styre sen är det standard
ställ in hänget med förare 30-40mm fram o 25-30mm bak
ta ur 30ml gaffel olja per ben o sänk gaffel benen 6-12mm beror på hur högt fram däck man har det skiljer fast det står 120/70-17
FRAM
retur 3klick
comp 7-10klick
BAK
retur 2-4klick
lågcomp 3-6klick
högcomp 1/2v -1,1/2 varv
Detta funkar för oss o gäller bara på SDR o funkar inte på gata.
avvikelserna beror på vikt o kör stil
riktigt kul dag KTM fixade till.
2:a gången på bana för min del efter en jäkla massa år av crosskörning.. ovant som tusan =)
Jag är jevvlar inte snabbast.. men ja har fanimej roligast!
kommer upp ett gäng bilder imorgon på www.skovdemc.com
å nästa gång kanske ja har på lite crashpuckar så man slipper vara så hyper rädd om hojjen.. =)
Riktigt kul dag Imponerad av IQ's körning, ohej va're gick
Vart var Göteborgsmaffian, trodde ni skulle komma?
ja det var en riktig toppendag det här =) 640:in fick gå hårt =)
Det var förbaskat roligt, tack alla och särskilt KTM
Nu väntar man med spänning på foton.
Vi var där, vi såg dig allt fräsa runt. Snygg kört, synd att rasterna gick så fort, annars hade vi kommit över och tjötat med daj.
Det får bli nästa gång. Kungligt skoj
Det var väldans trevligt. Ja den fick bekänna färg såg det ut som
ja problemet med 640:in är att den är inte riktigt lika kraftfull som en SD så då växte ju hornen varje gång man hamna bakom en sd och dom gångerna jag kände att jag hängde med i kurvorna så satsades det ännu hårdare på att komma om
Helt rätt, jag börjar få kläm på bankörning, jag måste brassa på lite mer på rakorna bara, min verkade vara strypt till 198...
hmmm 198, 160 gjorde min på start och mål kanske 165. sen går det inte mycket mer får nog trimma lite
Hehe, också en dålig ursäkt från min sida att jag inte brassade på mer
Cliff Barnes upplevde ju hur det var att vid 150 skylten nita i 216
edit: kan ligga en släng av avundsjuka i det också
hehe.. en sak är säker 640:in fungerad även offroad. provade att lägga svängpunkten väldigt sent vid ett tillfälle i trösen.. det gick inte som planerat.. höll mig på hjulen dock..och att åka grus var ju också en trevlig upplevelse var det du som stod vid sidan av oss med en vit SD ?
Till saken hör ju också att jag blev tvungen att hälsa på ute i spenaten efter den laddningenCliff Barnes upplevde ju hur det var att vid 150 skylten nita i 216
Till saken hör ju också att jag blev tvungen att hälsa på ute i spenaten efter den laddningen
150 meter försvann väldigt fort för en wannabe "räserkörare"
[/QUOTE]Nästa gång du bromsar dig förbi Boblooi på rakorna får du passa dig så han inte kommer farande mot dig [YOUTUBE-ID]4jtju8xh4tA[/YOUTUBE-ID]
Körställningsmässigt såg det lite mesigt ut, lite för upprätt. Kan vara avsaknaden av ett manligt knä som hänger ut.
hur menar du med att det är trist att köra om folk på yttern ? tyckte det funkade skitbra ett gäng gånger både precis innan start och mål samt i utgången på esset.. jag blev förvisso ifrånkörd i utgångarna lika många gånger som jag körde om , men kul som fan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|