Superduke-tråden

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Den va i nyskick ju din hoj :) Vilken grupp körde du i? Knäskrap den dagen var väl itne helt fel.

Jag fick också till nåt, sen gjorde jag ett ordentligt knäskrap när jag körde omkull eftersom jag hade nedlägg redan. Räknas det som knäskrap :D

Nä det var bara repor inget som gick sönder.

Nyskick :) Tackar :banana Knullputs, nysmordkedja och konstant ny olja är ett måste :mattias

Jag hamnade först i långsam.. Gjorde inte så mkt första passet för jag var livrädd för fästet (aldrig kört Duken på bana förr), sen bytte jag till medel.. Men med facit i hand kanske jag borde kört snabb då..

I vanliga fall är medel lagom, då kan man bli frånåkt av literhojsfuckona på rakorna, och sen har man fritt spår att köra i fatt dem resten av varvet :D! Nu när det regnade så tog alla det lite väl piano så jag hamnade bakom Micke (föråkaren) och honom får man ju liksom inte åka om ens på ett hjul i taget!

Bra bara att inget pajade.. På ett sätt är sånt skönt, nu har du gjort det. Så nu behöver du inte gråta över att göra om det. Då kan man fokusera på körningen utan att oroa sig så jävla mkt för hojen (det är mitt issue, jag är för rädd om hojen för att våga ladda).

Lycka till om du ska till Åsen, en annan är varken anmäld eller ledig :(

Knäskrap den dagen var väl itne helt fel.

Jag fick också till nåt, sen gjorde jag ett ordentligt knäskrap när jag körde omkull eftersom jag hade nedlägg redan. Räknas det som knäskrap :D

Det räknas :tummenupp ! Både knä, armbågs och fotpinneskrap D

Jäääävligt Valentino måste jag säga!

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Har ni fler sovplatser?

Det beror på hobbes, men antar att han kommer till oss redan ikväll? Då är det fullt tyvärr. Men inte långt att åka från jkpg -> sthlm -> karlskoga :va

Då va det klart, jag dyker upp imorrn, kör ifrån mig snyggt nu.

/A

Ska nypa're i första högern på innern, sen ska jag mha vänsterhanden fippla om dödarknappen för'e :arsele Eller vänta nu.. Långsam grupp, det finns va? :lol

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Nyskick :) Tackar :banana Knullputs, nysmordkedja och konstant ny olja är ett måste :mattias

Jag hamnade först i långsam.. Gjorde inte så mkt första passet för jag var livrädd för fästet (aldrig kört Duken på bana förr), sen bytte jag till medel.. Men med facit i hand kanske jag borde kört snabb då..

I vanliga fall är medel lagom, då kan man bli frånåkt av literhojsfuckona på rakorna, och sen har man fritt spår att köra i fatt dem resten av varvet :D! Nu när det regnade så tog alla det lite väl piano så jag hamnade bakom Micke (föråkaren) och honom får man ju liksom inte åka om ens på ett hjul i taget!

Bra bara att inget pajade.. På ett sätt är sånt skönt, nu har du gjort det. Så nu behöver du inte gråta över att göra om det. Då kan man fokusera på körningen utan att oroa sig så jävla mkt för hojen (det är mitt issue, jag är för rädd om hojen för att våga ladda).

Lycka till om du ska till Åsen, en annan är varken anmäld eller ledig :(

Det räknas :tummenupp ! Både knä, armbågs och fotpinneskrap D

Jäääävligt Valentino måste jag säga!

:yoparty

Jag körde långsam grupp. Det var lite väl segt då o då. Men hörde av många andra att det itne var så stor skillnad mellan långsam o mellangruppen efter ett tag.

Dui fick ju kört lite och kom hem med hel hoj. Det var väl gött :)

Vet inte om det var skönt på nåt sätt. :) Ganska onödigt mest. Men gick ju ganska bra relativt sett.

Gött att du ska upp till Gälleråsen nu! Hör av mig till dig får vi se om det går att samåka!

Henrik

Varför skulle ja åka till stockholm? Jag trodde att ni hade sovplatser/pensionat i Karlskoga.

HaLLE

Gasa så går de fortare.
Gick med
21 May 2007
Hoj
KTM Superduke 990 -06
Kom på att jag inte har några DB-killers och jag har hört att de är lite känsliga på Åsen för ljud. Pratade med Ragnar och han hade eventuellt ett par som passade. Om nu så inte är fallet, finns det någon som har att låna ut ett par till Acra runda systemet? Ring eller PMa 0702733502

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Nu är det iallafall slut på platser på KTM dagen.
det är 75 pers anmälda :yoparty
Lär låta fint där nere imorgon :)

/F

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jäddransch vad tidiigt ni ska åka!! Jag tyckte synd o mig, och jag ska sticka typ halv sju!

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
tror jag har kvar mina gamla sebring db-killer´s hemma kan mäta dom ikväll om dom passar.. :tummenupp

funkar nog inte.. har haft sebring.. ser olika ut.. tror sebringen har större diameter.. inget som inte lite asfaltsskrap tar hand om dock =)

Jag funderar på att åka härifrån vid 6 men tror att det kan vara lite sent.

Vi drar 2 st med kärra härifrån 6 hawar.. ta 40 minuter tidigare så hinner du =)
allt lastat å klart nu.. ska bli så smutt!

kommer nog va rundningmärke ett tag ja me.. första gången på åsen.
kört bana med duken en gång tidigare på kinnekulle..
va i långsam grupp med MASSA avåkande.. platser va slut i dom andra grupperna så alla snabba pojkar lussa i lugn grupp.. åt skogen för högt tempo för första gången på bana =)

ja kommer ta med mig kamera och kanske köra en silvertejp edition.. saknar fäste.. men har sällan slut på ideer ;)
Väl mött imorgon på banan, ska bli för jäkla kul detta!

//moppefuckot som har slängt alla utanpåskinnställettröjjor utom SH tröjjan :D

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Shit, vilken GRYM dag!!

Tack KTM
Tack alla i mellangruppen
Tack Gelleråsen för en UNDERBAR bana (aldrig kört den förut)

Jag var lite i spenaten, men det gick ju bra ändå (Skyller ALLt på Hobbes som var ivägen när jag skulle bromsa :va (eller inte))

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring