Den va i nyskick ju din hoj Vilken grupp körde du i? Knäskrap den dagen var väl itne helt fel.
Jag fick också till nåt, sen gjorde jag ett ordentligt knäskrap när jag körde omkull eftersom jag hade nedlägg redan. Räknas det som knäskrap
Nä det var bara repor inget som gick sönder.
Nyskick Tackar Knullputs, nysmordkedja och konstant ny olja är ett måste
Jag hamnade först i långsam.. Gjorde inte så mkt första passet för jag var livrädd för fästet (aldrig kört Duken på bana förr), sen bytte jag till medel.. Men med facit i hand kanske jag borde kört snabb då..
I vanliga fall är medel lagom, då kan man bli frånåkt av literhojsfuckona på rakorna, och sen har man fritt spår att köra i fatt dem resten av varvet ! Nu när det regnade så tog alla det lite väl piano så jag hamnade bakom Micke (föråkaren) och honom får man ju liksom inte åka om ens på ett hjul i taget!
Bra bara att inget pajade.. På ett sätt är sånt skönt, nu har du gjort det. Så nu behöver du inte gråta över att göra om det. Då kan man fokusera på körningen utan att oroa sig så jävla mkt för hojen (det är mitt issue, jag är för rädd om hojen för att våga ladda).
Lycka till om du ska till Åsen, en annan är varken anmäld eller ledig
Knäskrap den dagen var väl itne helt fel.
Jag fick också till nåt, sen gjorde jag ett ordentligt knäskrap när jag körde omkull eftersom jag hade nedlägg redan. Räknas det som knäskrap
Det räknas ! Både knä, armbågs och fotpinneskrap D
Jäääävligt Valentino måste jag säga!
Last edited: