Faen måste dit och ta tid...troligen ligger man på 1.25 eller något.
Fan va ni pratar tider o stekningar i den här tråden.... borde va förbjudet om man blir omkörd av dom me 1 cylinder mindre
Vi fejka bara för du inte skulle springa hem till mamma och gjååta.
/A
Isf fejkar du lika bra som din tjej i sängen
Jag avstår från att ligga före och efter race, bättre fokus och mindre barn blire.
Ska du med och rejsa idag?
/A
Fan va ni pratar tider o stekningar i den här tråden.... borde va förbjudet om man blir omkörd av dom me 1 cylinder mindre
Skivan är sned, sorry mac.
Jag o andreas var så klart där o fick våra efterlängtade 1.11.7 vi var som vanligt på tusendelen lika snabba
Faen måste dit och ta tid...troligen ligger man på 1.25 eller något. Sjukt kul bana i alla fall. 1,11, kör inte proffsen 1.06 eller liknande?
Var får jag tag i nån som har bromsbänk o tuneboy
Tjena Hejsan!
Någon som vet något om de justerbara fotpinnarna som finns till SuperDuke...
Har hittat 3 olika...
dels Adjustable Footpeg Kit (61103038044) i powerparts katalogen som gör att man måste sälja sin själ till djävulen för att ha råd..
och sen har jag hittat 2 till som båda är billigare (eller aningens mindre svindyra..)...
VORTEX ADJUSTABLE REARSETS 2007-09 KTM SUPERDUKE 990
och P&P ADJUSTABLE REAR SETS FITS KTM 990,SUPERDUKE 06-09
Personligen gillar jag nog utseendet mest på Vortex-varianten..
Någon som använder några av dem?
Bra eller dåligt??
Tack för hjälpen!
/issi
Jag skiter i hur det ser ut, men skulle vilja få upp pinnarna 4-6 cm.. Hittat dessa:
http://cyclecontrol.com/index.php?page=products/rsa
Smart!!
Ytterst intressant...
Faktiskt ganska billigt oxå, 600 kr är betydligt bättre än typ 5200:- (?) som de i Powerparts kostar...
Har du sådana eller funderar du på att köpa..?
/issi
Ska sitta där nästa vår.
Har bara "finåkt" med Duken tidigare, men nu när jag testat henne på bana så blir det no more Honda för mig . Men kraschpuckar ska på, fotpinnarna måste upp och stötdämparna ska börja pillas med innan allt spelar som det ska.
Vi kan väl styra ett "gruppköp på två".. Parköp (?), så kanske vi halverar frakten! Om du inte ska beställa NU..
Jag (vi) har haft 6-siffriga räkningar den här månaden pga lägenhetsköp, så jag ligger lite lågt nån månad till. Annars blir det världskrig här om det börjar ramla in nya däck, puckar och massa hojprylar..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|