Superduke-tråden

Mr KTM

Felmonterat Akra...
Gick med
31 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Superduke -08
är lätt på.. men vart ligger de? =)
i närheten av gbg misstänker jag?

Kom ner i vår så kör vi carbtune på din hoj också! Vägen från Gbg till Sätila är trevlig för att inte tala om varvet runt sjön Lygnen. Säkert en av dom bästa hoj-vägarna i västra sverige!
 

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Ort
Nästan i Danmark
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Tänkte tipsa om en sida jag stött på!

Säljer krashpuckar till KTM för hyffsade priser.

Komplett kitt för fork, swing, upper och lower bobbins för 118 pund inkl frakt.

Hittade företaget via ebay. Har referenser där.

Skall själv beställa detta då mina slipades ner sist.

http://www.coyotemoto.com
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Japp på lördag ska jag in!

Efter 2 års studier har jag äntlgen köpt mig en hoj igen, de blev en SD
-08, ska hämta den på måndag :banana

Välkommen!! Det är en underbar känsla kan jag lova, jag gjorde detsamma efter 4 års studier.. Det var inte svårt att plugga när man viste att man får köra SD.. :D
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Beställde igår till fork, upper och lower för 1200kr inkl frakt. Fick svar idag via mail att de skulle skicka dem ASAP.

Återkommer med resultat om någon är intresserad.

Låter jäkligt bra!

Hoppas du bli nöjd!
Vill se bilder!:tummenupp
 

Svensson83

King
Gick med
31 Mar 2007
Ort
...
Hoj
Yamaha R6 2009
Snart måndag du!!!:tummenupp

Ja nu är de nära! Hoppas bara inte detta snöväder ställer till de för mig, var du i väg på mässan? Fick aldrig nått svar via PM.

Välkommen!! Det är en underbar känsla kan jag lova, jag gjorde detsamma efter 4 års studier.. Det var inte svårt att plugga när man viste att man får köra SD.. :D

Tack, jag kan tänka mig att de är en grymt rolig hoj och jag kan knappt bärga mig tills första turen, men all jävla snö får mig att vilja gå i ide tills de är över! =)
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Ja nu är de nära! Hoppas bara inte detta snöväder ställer till de för mig, var du i väg på mässan? Fick aldrig nått svar via PM.


Måste ha blivit nåt galet, va säker på att jag skickat.

Jag var där sent på lördag och handlade lite budgethandskar och ryggskydd. Själv?
 

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
Jag agerar testpilot nu iaf, chansar på att det är ett seriöst företag :)

Men det finns några referenser på ebay iaf. Verkar jätteseriöst.

Jodå, jag trilla dit jag med. Verkar lovande i alla fall! Får väl se hur dets er ut och passar när man har grejorna hemma...

Jag är positiv, bara snön kunde försvinna snart.
 

Svensson83

King
Gick med
31 Mar 2007
Ort
...
Hoj
Yamaha R6 2009
Jag var där sent på lördag och handlade lite budgethandskar och ryggskydd. Själv?

Se där ja =) Jag kolla mest runt om jag kunde fynda hjälmen jag ville ha, men den fans givetvis inte, vissa sig nu att den inte kommer till sverige överhuvudtagen :( Så nu har man lite ågren här när priserna va så bra på mässan. Blev förövrigt ett berik ställ med. Hojen står i garaget och jag är väldigt lycklig ändå :D
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Se där ja =) Jag kolla mest runt om jag kunde fynda hjälmen jag ville ha, men den fans givetvis inte, vissa sig nu att den inte kommer till sverige överhuvudtagen :( Så nu har man lite ågren här när priserna va så bra på mässan. Blev förövrigt ett berik ställ med. Hojen står i garaget och jag är väldigt lycklig ändå :D

Fy fasen va härligt! GRATTIS!!!:)

Köpte du ett motardställ till 660:n?
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Se där ja =) Jag kolla mest runt om jag kunde fynda hjälmen jag ville ha, men den fans givetvis inte, vissa sig nu att den inte kommer till sverige överhuvudtagen :( Så nu har man lite ågren här när priserna va så bra på mässan. Blev förövrigt ett berik ställ med. Hojen står i garaget och jag är väldigt lycklig ändå :D

Va letade du efter för hjälm?
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Se där ja =) Jag kolla mest runt om jag kunde fynda hjälmen jag ville ha, men den fans givetvis inte, vissa sig nu att den inte kommer till sverige överhuvudtagen :( Så nu har man lite ågren här när priserna va så bra på mässan. Blev förövrigt ett berik ställ med. Hojen står i garaget och jag är väldigt lycklig ändå :D


Jag sökte på "din" hjälm, men hittade bara en svart/vit, inget med orange. Men då fick jag kanske svaret varför. Osis!
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Ja nu är de nära! Hoppas bara inte detta snöväder ställer till de för mig, var du i väg på mässan? Fick aldrig nått svar via PM.



Tack, jag kan tänka mig att de är en grymt rolig hoj och jag kan knappt bärga mig tills första turen, men all jävla snö får mig att vilja gå i ide tills de är över! =)

Yep, same here! Snö är värdelöst!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top