Vilken ålder e´de´?
Vågar knappt svara men 47 år min antika ålder.......
// Mats
Vilken ålder e´de´?
haha jag "leder" född ??.Tror att det blir **Vågar knappt svara men 47 år min antika ålder.......
// Mats
Då har man betalat handpenning på en SD 08:a som bara gått 40 mil.
Var på det nya KTM Center i Din MC's lokaler i Sollentuna.
Nu gäller det bara att lära sig att tygla denna best Har bokat in totalt 5 dagar på Gelleråsen i sommar + att det säkert blir 8 - 10 ggr på go-cart bana. Så även en gammal sengångare som jag bör förhoppningsvis lära mig att hålla mer än styrfart genom kurvorna
1. Grattis!!!
2. Gelleråsen är sjukt kul, bra val.
2,5 Vart ligger Färingsö?
3. Vilka dagar ska du dit? Jag ska ner (bokat än så länge):
3 juni SMC
26-27 juli Bikeweek
3 augusti Actionpics
Lurar även på 19-20 juli, men det börjar bli mkt utomsocknes så man får hålla i sedlarna lite också. Vill få till nåt på Mantorp och Anderstorp också, och så är det ju de obligatoriska körningarna på Sviestad för oss som bor nära nog!
Då har man betalat handpenning på en SD 08:a som bara gått 40 mil.
Var på det nya KTM Center i Din MC's lokaler i Sollentuna.
Tjenare!
Jag skall till G-åsen 3 juni också så då ses vi där Sedan 10 juli (CSS) och Rapidos Bandagar 12-13 juli (se länk nedan). Därefter blir det SHK 11 augusti.
Färingsö är en del av Ekerö kommun väster om S-holm. Brukar säga att jag bor halvvägs ut i Mälaren...
http://www.rapido.se/pagang/pagang.php4?exp=1&id=1784&PHPSESSID=523b90d75f3f6b89fc3ca260cffdd326
Vi synes
Cool!
Missar nog de där körningarna mitt i juli. Vill komma ut i skärgården och segla lite också, sjösatte inte ens i fjol och fick duktig abstinens.
Tyckte jag visste vad Färingsö var, blandade nog ihop det med Visingsö, det kändes så jäävla avlägset.
Se till att hälsa på BKK 3 juni då. Jag kommer va där med min Titan hertig, en CBR600-kraschkåpemattsvart-edish med tillhörande blondin och ett stort leende.
Vilken grupp ska du köra i?
Och ett stalltips om du det är din första Duke.. Ha rejält med soppa med dig. Runt halv tank kan kraftig inbromsning lura soppapumpen till en kort släng av "soppatorsk".
Jorå, jag kommer fram och morsar, jag skall köra steg 2 lugn.
Känns som jag nog är den äldsta SD-åkaren på SH men va fan ålder är bara en siffra . Ses o HÖRS i vår. // Mats.
Jaha , kanske men inte mkt , fyller 45 i år och jag vet fler som är runt den åldern
Läste nån poll om snittåldern på sd åkare och den va förvånande hög ..jag har för mig att den låg på 30-40år ialf
Och jag håller med dig fullständigt om att åldern bara är en siffra
Vi ses på gokartbanan .
Cool!
Och ett stalltips om du det är din första Duke.. Ha rejält med soppa med dig. Runt halv tank kan kraftig inbromsning lura soppapumpen till en kort släng av "soppatorsk".
Ja själv tangerar man 40 i år...undrar vad jag skall önska mig för bra till hojen?
Lantis - hoppas vi kan köra ett par varv i på Ekerö i år, vore kul med en intern SD träff vid korvkiosken i Kungsberga efter att ha busat sig runt Sånga-Säby vägen
Kommer troligen att boka in mig på BKK den 3 juni också. Steg 2 mellan gissar jag på.
Fredrik
Det gäller väl bara hojar före 2007? Min hade i alla fall inte de symptomen på Gelleråsen eller på Sviestad.
Ja själv tangerar man 40 i år...undrar vad jag skall önska mig för bra till hojen?
Lantis - hoppas vi kan köra ett par varv i på Ekerö i år, vore kul med en intern SD träff vid korvkiosken i Kungsberga efter att ha busat sig runt Sånga-Säby vägen
Kommer troligen att boka in mig på BKK den 3 juni också. Steg 2 mellan gissar jag på.
Fredrik
Det gäller väl bara hojar före 2007? Min hade i alla fall inte de symptomen på Gelleråsen eller på Sviestad.
Fredrik
Gött! såg din för några dagar sedan när jag var där och klämde. Det var min och Nickelurings som stod framför
Är det någon av er andra som beställt puckar från Coyotemoto som fått dem levererade? Eller ska man börja bli orolig?
Här kommer ytterligare en nybliven SD-ägare, lågmilad-05 som nyss fått
Leo slips. Härligt vilken kompetens ni innehar på tråden, mycke vettiga tips o tricks som ofta används.
SD:n är min första SH och jag älskar vridet o attityden .
Känns som jag nog är den äldsta SD-åkaren på SH men va fan ålder är bara en siffra . Ses o HÖRS i vår. // Mats.
Jag ska ner (bokat än så länge):
Blev det inge Finland för dig? Bara hobbes som ska med?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|