Superduke-tråden

*Hansson*

This is my life
Gick med
2 Mar 2004
Ort
sjöbo
Hoj
Ktm 690 Smc 2010
Har alla som beställt puckar från http://www.coyotemoto.com fått sina saker.
Jag beställde för ca en månad sedan och har inte fått dem, men han säger sig ha skickat dem och att de har lämnat landet så han kan ej följa dem längre, men borde inte han kunna få reda på ett nytt kolli nr så jag kan söka efter dem.

Våren e på gång och man vill ju gärna ha sina puckar.
 

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Har alla som beställt puckar från http://www.coyotemoto.com fått sina saker.
Jag beställde för ca en månad sedan och har inte fått dem, men han säger sig ha skickat dem och att de har lämnat landet så han kan ej följa dem längre, men borde inte han kunna få reda på ett nytt kolli nr så jag kan söka efter dem.

Våren e på gång och man vill ju gärna ha sina puckar.

Jag fick mina grejer för 3 veckor sedan, trodde jag, för jag har inte öppnat paketet för att titta om allt var med. Idag dök det upp en till avi med Coyote som avsändare :brinnerup Får se imorrn vad det innehåller då,hehe.

Jag tror alla har fått sina saker, även om det verkar som att det tagit lång tid i många fall.
 

dandan

Fortfarande hel!!
Gick med
10 Jan 2008
Ort
Mariehill
Hoj
SuperdukeR -07 (R.I.P), SuperdukeR -08 (hoppas på det bästa)
tjooohoooo, äntligen fick man sin nya älskling ida:banana -08, 0 milare, 12 goa mil i den inte än helt perfekta våren. Men den e på go väg.
Nu när ändå pratade lite däck:tungan, Sitter diablo corsa 3 på denna. Någon som har nån input om dessa, bra eller anus:gnissla. Aldrig kört pirelli innan.
 

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Ort
Nästan i Danmark
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Har alla som beställt puckar från http://www.coyotemoto.com fått sina saker.
Jag beställde för ca en månad sedan och har inte fått dem, men han säger sig ha skickat dem och att de har lämnat landet så han kan ej följa dem längre, men borde inte han kunna få reda på ett nytt kolli nr så jag kan söka efter dem.

Våren e på gång och man vill ju gärna ha sina puckar.

Har fått mina! tog en bra stund för mig också dock.

Kan meddela att jag är skitnöjd med dem iaf, 15min installation och sitter kanon!
 

mioh02

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2009
Ort
Limhamn
Hoj
SD-08, VMAX-97
PHP:
Har alla som beställt puckar från http://www.coyotemoto.com fått sina saker.
Jag beställde för ca en månad sedan och har inte fått dem, men han säger sig ha skickat dem och att de har lämnat landet så han kan ej följa dem längre, men borde inte han kunna få reda på ett nytt kolli nr så jag kan söka efter dem.

Våren e på gång och man vill ju gärna ha sina puckar.

oxå beställt för ca 1 månad sedan men inte hört ngt. Har försökt leta upp orderbekräftelse på mailen men hittar ingen..... Kommer faktiskt inte ihåg om jag någonsin fick ngn?? Hur är det med er andra fick ni bekräftelse efter att ni lagt order i deras webshop?

f-n va konstigt citatet blev:va.. måste ha tryckt på fel knapp
 
Last edited:

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
beställt för ca 1 månad sedan men inte hört ngt. Har försökt leta upp orderbekräftelse på mailen men hittar ingen..... Kommer faktiskt inte ihåg om jag någonsin fick ngn?? Hur är det med er andra fick ni bekräftelse efter att ni lagt order i deras webshop?

f-n va konstigt citatet blev:va.. måste ha tryckt på fel knapp

Ja jag fick i alla fall en orderbekräftelse mailad vid beställningen. Maila honom och fråga hur det ligger till,han har svarat mig ganska snabbt de ggr jag haft frågor.

jfourie (at) blueyonder.co.uk
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
tjooohoooo, äntligen fick man sin nya älskling ida:banana -08, 0 milare, 12 goa mil i den inte än helt perfekta våren. Men den e på go väg.
Nu när ändå pratade lite däck:tungan, Sitter diablo corsa 3 på denna. Någon som har nån input om dessa, bra eller anus:gnissla. Aldrig kört pirelli innan.

Dom däcken är alldeles utmärkta!
Bara att tuta och köra, bana som gata.
 

*Hansson*

This is my life
Gick med
2 Mar 2004
Ort
sjöbo
Hoj
Ktm 690 Smc 2010
PHP:
Har alla som beställt puckar från http://www.coyotemoto.com fått sina saker.
Jag beställde för ca en månad sedan och har inte fått dem, men han säger sig ha skickat dem och att de har lämnat landet så han kan ej följa dem längre, men borde inte han kunna få reda på ett nytt kolli nr så jag kan söka efter dem.

Våren e på gång och man vill ju gärna ha sina puckar.

oxå beställt för ca 1 månad sedan men inte hört ngt. Har försökt leta upp orderbekräftelse på mailen men hittar ingen..... Kommer faktiskt inte ihåg om jag någonsin fick ngn?? Hur är det med er andra fick ni bekräftelse efter att ni lagt order i deras webshop?

f-n va konstigt citatet blev:va.. måste ha tryckt på fel knapp

Jag fick inte någon orderbekräftelse, men jag mailade honom ca en vecka efter att jag beställt dem och han sa att allt var okej.

Man får väl hoppas att de kommer snart.

Ja förskotts betala mina, hade problem med min paypal.:huvet
Nu efteråt känns de sådär.
 

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Ort
Nästan i Danmark
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Förskottsbetalade också kan man väl säga. Var väl via paypal iofs tror jag.

Fick ingen direkt orderbekräftelse heller utan fick att snabbt mail om att det skulle skickas. Tog dock en stund tyvärr. Trodde att de skulle bli snabbare efter detta.
 

ANIMAL

Lets Go Foooking Mental
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Hus
Hoj
KTM
Gött att folk börjat komma ut på vägarna igen:yoparty
Själv har jag ca 1 månad kvar tills det blir åka..

Letar skyst skylt lösning till SD'n-09 med Akra Evo nu, någon som har tips på nån bra eftermarknads lösning, eller ritning på nått gött bygge. Gärna med möjlighet att kränga på blinkers...

Bilder?
 

Mr KTM

Felmonterat Akra...
Gick med
31 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Superduke -08
Gött att folk börjat komma ut på vägarna igen:yoparty
Själv har jag ca 1 månad kvar tills det blir åka..

Letar skyst skylt lösning till SD'n-09 med Akra Evo nu, någon som har tips på nån bra eftermarknads lösning, eller ritning på nått gött bygge. Gärna med möjlighet att kränga på blinkers...

Bilder?

Jag gjorde en själv som borde passa med akra evo. Slänger upp bilder så fort den kommer tillbaka från pulverlackering.

Här e några andra lösningar som man kan göra själv:
http://www.superduke.net/forum/album_cat.php?cat_id=9&sort_method=pic_time&sort_order=DESC&start=30
 

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Ort
Färingsö
Hoj
KTM Superduke 08:a
Tryck

Vad kör ni med för tryck i däcken?

I manualen står det 2,4 fram & bak. Tycker det låter lite på bakdäcket. På Street Triplen skall man ha 2,9 bak, och den har samma däcksdimension och är en lättare hoj...
 

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Vad kör ni med för tryck i däcken?

I manualen står det 2,4 fram & bak. Tycker det låter lite på bakdäcket. På Street Triplen skall man ha 2,9 bak, och den har samma däcksdimension och är en lättare hoj...

Beror lite på vilken typ av körning det gäller,bana eller gata,kallt eller varmt, typ av däck osv. Vid vanlig gatkörning brukar jag dock köra ett kalltryck på 2,5 fram och bak och det duger fint.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Vad kör ni med för tryck i däcken?

I manualen står det 2,4 fram & bak. Tycker det låter lite på bakdäcket. På Street Triplen skall man ha 2,9 bak, och den har samma däcksdimension och är en lättare hoj...

Det där är nåt som KTM kör med. Jag har haft otaliga sporthojar och alla har kört gattryck 2,5 fram och 2,9 bak, oavsett hoj och däcksdimension.
RC8:an hade 2,5 fram och bak, SMR:en skall ha 2,5 fram och bak...
Jag kör med 2,5 och 2,9 på gatan och det funkar kanon, bra slitage och bra fäste...
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Funderar på lite längre resor i sommar, den lilla vindrutan som går o köpa, äre nått o ha mot vind? nån som har erfarenhet av lite längre resor med SD:n ?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top