Hawk
#96 Supermoto
Vilken storlek behöver jag på nyckeln för att få loss hjulet? Hojjen är hemma, jag är borta och kan inte kolla det.
32 bak å en jevvla stor insektsnyckel fram.. kommer inte ihåg sizen på fram dock.. 12, 14?
Vilken storlek behöver jag på nyckeln för att få loss hjulet? Hojjen är hemma, jag är borta och kan inte kolla det.
Har en undran.. mina belägg ifram är på väg att ta slut och ja har kikat lite på billigare alternativ men vet inte om ja vågar chansa på biltema beläggen.. gillar bra grejjor..
Men... vart köper man bra belägg som inte behöver kosta en förmögenhet?
är man småbarnsfar får man optimera sina nöjjeskostnader en aning..
Är inte så intreserad av belägg för över en tusenlapp...
sjukt pris för 8 små pluttar.. call me stupid men nån gång får dom fanimej hänga med i valutans världsinflation..
Kör på biltemas belägg fram nu. Bettet är väl inte detsamma som EBC eller liknande. Mina gnällde även lite en bra stund i början. Mindre nu dock. Skall enligt uppgift vara gold fren som säljs billigt på ebay.com osv.
Läste dock att någon tappat själva belägget då han kört.
Kan nog inte rekommendera dem direkt, men dom funkar, det kan jag säga utan att tveka
Köpte mina då jag behövde akut och ingen ktm åf i närheten just då. Skall byta vid löning, denna månad gick pengarna till bilens A/C system...urk
Är det några SD kamrater som ska till Gelleråsen på torsdag ?
Jag ska dit !
32ans nyckel passade utmärkt!
Tänkte även eventuellt investera i kraschpuckar. Är det nån som vill sälja sina alt. tipsa om ett bra & billigt ställe att köpa ifrån?
Jodå.. jag kommer dyka upp på torsdag på Gelleråsen
hur är försäkringarna på en SD ? om man nu gemför med en modern sporthoj.
Nu är jag bra sugen på att testa en SD o se om man ska byta. Kan man få prova nån vänlig själs hojj så kan du få provköra min gixxer 1000 =)
Kom och säg hej.
Jag har en mattsvart 08 och kommer åka som instruktör.
försäkringen är billigare på en SD.. kolla med bilsport mc.
ja betalar 5800 hel/hel för min.
30+ försäkring.
tyvärr bor du ju halvägs upp i norrland för min del så de blir svårt att bytta hojj =)
Kör du med Motohooligan boxen på era körningar? Inget gnäll på för hög db?
Vi är ju några stycken som har fått titta nära på den fina flaggan på bandagskörningar. Sätta i db-killer hjälper ju inget heller då det är insugsljudet som låter.
Hur som helst,gött låter det iaf....
Införskaffade mig en Superduke -08 i måndags, ska hämta den på lördag tackar för tipsen angående hoj val etc
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|