Fick lite lätt oroliga känslor i magtrakten när man besäkte grannlandet i väst (Finland) för fyradagarskurs med SMC i Kemora och SDn började låta illa vid start. Sista dagen gick hojen knappt att få igång då startmotorn gick in och gav ifrån sig en massa skrammel och "drevskrap". Väl hemma ringer man KTMcenter och snackar lite med Ragnar. Ingen återkallelseservice gjord på min 06:a då bl.a. startmotorkopplingen uppdaters (byts ut helt och hållet)... Fick lämna in SDn direkt och hämtade hojen idag en vecka senare. Nu spinner den igång hur fint som helst, startar tom lättare än när jag köpte den! Snabbt och finfint jobb av Ragnar och Co som mitt i semestertider tog sig an min hoj och såg till resten av min semester inte behövde spenderas hojlöst! Enda missen var att de hade sönder kontakten till handtagsvärmaren, men det är ju inte direkt säsong för den just nu ändå ;-)
Fick just höra att jag är bokad till Ktm dagen
Fick lite lätt oroliga känslor i magtrakten när man besäkte grannlandet i väst (Finland) för fyradagarskurs med SMC i Kemora och SDn började låta illa vid start. Sista dagen gick hojen knappt att få igång då startmotorn gick in och gav ifrån sig en massa skrammel och "drevskrap". Väl hemma ringer man KTMcenter och snackar lite med Ragnar. Ingen återkallelseservice gjord på min 06:a då bl.a. startmotorkopplingen uppdaters (byts ut helt och hållet)... Fick lämna in SDn direkt och hämtade hojen idag en vecka senare. Nu spinner den igång hur fint som helst, startar tom lättare än när jag köpte den! Snabbt och finfint jobb av Ragnar och Co som mitt i semestertider tog sig an min hoj och såg till resten av min semester inte behövde spenderas hojlöst! Enda missen var att de hade sönder kontakten till handtagsvärmaren, men det är ju inte direkt säsong för den just nu ändå ;-)
Frågar igen.
Finns det nån som vet vad DB killers till Acra har för diameter?
Någon som kan mäta sina?
Mvh Magnus.
Är det runda eller evo Acra du har??
Till mina evo är dom 42mm i diameter.
Det är dom runda.
Tack för svaret!
Alltså fick du bekräftelse att " du är inbokad och vi återkommer med datum/tid osv....) eller fick du datum tider osv...?
Jag är också bokad, dock lär jag lämna återbud då min röda cykel inte matchar med organge.
/A
Till mina Akra (de runda) är de 49mm i diameter. Den tjocka delen är 25mm lång
Den tunna delen är 32mm i dia och 115mm lång
Fredrik
Jag är också bokad, dock lär jag lämna återbud då min röda cykel inte matchar med organge.
/A
Eller så hänger du med och åker därifrån på en KTM igen .
Busbra, skönt att det löste sig.
Ångrar att jag inte hade kameran på när du ställde upp österrikarn in i karusellen, saknaden av min SD blev inte mindre efter den uppvisningen.
Vi ses.
/A
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024