frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Dyker oxå upp den 17:e
Tack har varit ute och kört två svängar ikväll och älskar den mer och mer för varje mil jag kör! Kan bara föreställa mig hur det blir med lite trevligare avgassystem!
Edit: Har upptäckt ett litet problem; kabeln från bromshandtaget verkar glappa lite så bromsljuset fungerar bara ibland. När det inte fungerar så behöver jag bara dra lite i kabeln för att det ska fungera igen. Verkar inte som att glappet sitter vid bromshandtaget utan i andra änden. Vart tar sladden vägen och har ni nåt tips på en quick-fix?
Någon som drevat ner en kugg fram på sin -07 o framåt?
Såg att det satt 16t på nu. Går det att köra med 15? Läste nått om att kedjeskyddet äts upp?
Någon som vet? tips?
Tack på förhand..
Jag kör med 16-40 på min fungerar kalas!
(sitter 38 original)
Dyker oxå upp den 17:e
Verkar som att jag lyckas vara ledig från jobbet på KTM-dagen .
Undrar därför om det kanske finns plats i någon stuga vid banan månd - tisdag i så fall.
Man är ju betydligt piggare om man slipper köra 30 mil på hojen innan bankörnigen. Så troligtvis tar jag hojen på släp upp.
Blev just erbjuden en VIP-plats, dock sade han 18:e. Någon som vet om jag ska sikta in mig på 17:e jag med eller om det de facto är onsdag som gäller?
Var precis ute och körde 690 SMC och SD-R. Ok att 690'n är smidig, men SD-R är ju på en helt annan nivå. Ska bli intressant för en radfyratönt som mig att krypa runt upprätt på twin på Gelleråsen. Vinka när ni kör om.
Hoppas prognosen ändrats tills i morgon annars vettefaen , åker inte när det regnar ..
Kikade precis på väderprognosen för tis och det va inte kul
Hoppas prognosen ändrats tills i morgon annars vettefaen , åker inte när det regnar ..
Nu står bilen utanför med kärran kopplad och klar. Jobbar hemma imorrn och tänkte väl lägga ner runt 15 eller så . Sen är det bara att bre ett par frukostmackor, åka ner till garaget och lasta och sen bege sig mot en depåcamparkväll av rang med lite GRILLA och en Grolsch månne?
Ska bli sjuukt kul att åka Åsen med massa LC8or igen
Ses på tisdag eller imorrn kväll om det finns fler campare därute!
Nu är kärran kopplad och klar efter bilen för mig med.
Jag och en kompis drar efter jobbet, men kommer nog inte fram förren framåt 9 tiden i morgon. Ska bli riktigt kul i alla fall.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|