Har letat och letat men har inte hittat någon vettig skylthållare till SD:n.
Problemet är att den gamla ägaren har sågat av orginal läppen och som det ser ut nu har jag som ett V därbak i plast( om någon förstår )
Inte nån som kan slänga upp nån bild för att visa hur ni har gjort om ni
va i liknande situation som jag eller åtminstone berätta om det finns några hållare som passar.
Fich äntligen hem hojen från verkstan igår och se så fint det blev då jag även bytte drivpaket från 38t -> 41t känns inte hälsosamt men tonåringen i mig skriker lycka
Tjo!!
Blev superduke r ägare igår! till en 10a! sjukt rolig cykel!
blir akrarör, tuneboy mm, någon som känner till något om strypning på 2,3? om de är nå elektronisk strypning som på vissa andra ktm
/Chrille
Tja!
Blev de ng märkbar skillnad efter drevningen?
Vad har du fram?
Precis special beställt 15 drev till min, finns annars bara 16-17 ju!!!
Såhär blev det med en biltema skylthållare, biltema miniblinkers diod, borttagen innerskärm och kapad bakdel. Ska göra en ny likadan i lite tjockare plåt eftersom den var lite för tunn. Minst 1 mm, kanske 1,5 mm. Hade dock bara tunn plåt hemma. Lackade den sedan med "plastidip". Den nya versionen ska även plåten sitta lite annorlunda så man inte ser bultarna också. Den nya hållaren skall vara lite mer "vinklad" med..
Här är lite bilder iaf.
Total kostnad: Miniblinkers: 199:- (art. nr: 82339), motstånd för diodblinkarna 2 x 39,90:- (art. nr), Skylthållare 99:- (art. nr: 82402), metallbit (10x10 cm 1mm alu t.ex): 2:- (max...). Totalt: 380:-
Kommer nya bilder i morgon, då med en uppgraderad variant ... Skylten lite mer "rakt bak", tjockare plåt och skylten monterad längre upp så man döljer bultarna som håller skylthållaren.Det där vart ju sjukt bra! Får försöka snickra ihop det där själv.
Tack för bilderna, bra info!
Kommer nya bilder i morgon, då med en uppgraderad variant ... Skylten lite mer "rakt bak", tjockare plåt och skylten monterad längre upp så man döljer bultarna som håller skylthållaren.
Sen blir det -07 tank på (för volymen + lösning av problemet...) och MH luftburk och sen körning i bänken igen så får vi se om det gör något
Jag har en MH burk liggandes, en ny, som jag fick betala precis rätt peng för . Jag tvivlar på att det blir SÅ mycket mer effekt varesig med en MH eller en DNA (speciallt om man inte smäller på ett helsystem och sådant...) men lite gör det säkert. Sen är det ju mest häftigt och ska enl. uppgift låta gött
MVH
Johan
Jag har en MH burk liggandes, en ny, som jag fick betala precis rätt peng för . Jag tvivlar på att det blir SÅ mycket mer effekt varesig med en MH eller en DNA (speciallt om man inte smäller på ett helsystem och sådant...) men lite gör det säkert. Sen är det ju mest häftigt och ska enl. uppgift låta gött
MVH
Johan
Dock bör man ha i åtanke att MH-boxen kan medföra problem med att klara dB-krav på bankörningar tydligen..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|