Den vita är mycket snabbare!
ok......
Ingen som vill dela med sig av sitt reg nr alltså?
Den vita är mycket snabbare!
ok......
Ingen som vill dela med sig av sitt reg nr alltså?
Jahapp, då var man hojlös, Vita Blixten såld.
Suck.
Kittlar dock en smula i exc-nerven...;-)
Jahapp, då var man hojlös, Vita Blixten såld.
Suck.
Kittlar dock en smula i exc-nerven...;-)
Mmm EXC e skoj fast inte så roligt på gatan
Gatan suger... Om G-åsen legat 5 mil fr Stavsnäs hade jag haft SDn kvar...;-)
Halloj superduke ägare! Jag letar lite info om en sak som verkar röra äldre superdukes
De som jag hört är vid extrem körning som tex bankörning så har superduke en tendens att typ dö och låsa hjulet vid hårda inbromsningar. Ex full gas kötta och sen tokbromsa som ex bankörning. Är de någon som upplevt de? Har hittat lite info om de på forum i usa och sen har en bekant haft en 07ans superduke och även han har fått problemet vid bankörning och nästan kört åt helvete pga det. Tänkte själv ta ut han på banan men om de va en barnsjukdom borde de ju inte finnas på min. Han berätta att bensinen åker fram vid hård inbromsning och pumpen går torrt! Någon som känner till felet och är de åtgärdat på 2010 och fram?
Halloj superduke ägare! Jag letar lite info om en sak som verkar röra äldre superdukes
De som jag hört är vid extrem körning som tex bankörning så har superduke en tendens att typ dö och låsa hjulet vid hårda inbromsningar. ?
De som jag hört är vid extrem körning som tex bankörning så har superduke en tendens att typ dö och låsa hjulet vid hårda inbromsningar. Ex full gas kötta och sen tokbromsa som ex bankörning. Är de någon som upplevt de? Har hittat lite info om de på forum i usa och sen har en bekant haft en 07ans superduke och även han har fått problemet vid bankörning och nästan kört åt helvete pga det. Tänkte själv ta ut han på banan men om de va en barnsjukdom borde de ju inte finnas på min. Han berätta att bensinen åker fram vid hård inbromsning och pumpen går torrt! Någon som känner till felet och är de åtgärdat på 2010 och fram?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|