PåsenRacing
Ready to Race
En 2012 eller en 2007? Jag tror jag hade valt 2012, men det är ju jag det
Tjena folket.
Tänkte höra mig för lite med er innan jag gör något drastiskt.
Har varit i köpestankar för en SD R ett tag nu och fick syn på denna på blocket igår:
http://www.blocket.se/landskrona/Ktm_Superduke_46175047.htm?ca=23_7&w=3
Vad säger ni generellt om prissättningen för en 2007, låter detta pris vettigt?
Vet om att 07an R har motorn som vanliga SDn har, dock bryr jag mig nog inte så mycket om just det, utan är mer osäker på hur dom tidigare modellerna är jämfört med 2012 och upp.
Tråkiga är väl att det är singel sadel.. Men o andra sidan, skulle det inte bli denna så lutar det åt en helt ny 2012 SDR.. Hur lyder folkets tankar?
Tjena alla här. Igår köpte jag en flång ny SDR-12 från Din MC i Sollentuna för 99900 kr. Kommer att bli en rolig sommar.
Stort grattis. Du har precis köpt en maskin som har själ och karaktär. Den lever och vill massor, den är brutal, den går inte att krypköra för då bara frustar, fnyser och skakar den. Nä hela paketet är som gjort för endast en sak. Att köras aktivt.
Så ut och jaga sporthojsskalper på bana.
Jo, den kanske inte är bränslesnål och den käkar bakdäck till frukost.
Hat så kul och lycka till. Hoppas du trivs med SDRen.
Tänk på att riktiga R slutades å tillverkas 2011. De efter är en "vanlig" tvåsitsig med orange ram och dekalerEn 2012 eller en 2007? Jag tror jag hade valt 2012, men det är ju jag det
Någon som vet vad 50ft 32 och dat 10.1 betyder på displayen? Hertigen startar inte ett klick i startmotorn sen kommer detta upp på displayen.
Ställde in hela hojen i värme och satte batteriet på laddning igen för att se om det hjälper.
Dat 10.1=fel på batteri, regulator eller likriktare.
Tänk på att riktiga R slutades å tillverkas 2011. De efter är en "vanlig" tvåsitsig med orange ram och dekaler
Men de nya R modellerna har väll fortfarande andra dämpare samt styrdämpare jämfört med de vanliga SD?
Som du själv skrev, it's the battery. Trust me on this one
Och en annan styrvinkel
Nej inte efter -11 års modell.Men de nya R modellerna har väll fortfarande andra dämpare samt styrdämpare jämfört med de vanliga SD?
Nej inte efter -11 års modell.
Nej inte efter -11 års modell.
Kollar man i KTM manualer på nätet där framgår skillnaden på ex 2011 där står både sd och sdr.
Jämför sedan med sdr 2013 och där ser man att det är olika dämpare och en annan styrvinkel 67,3 istället för 66,1
Kollar man i KTM manualer på nätet där framgår skillnaden på ex 2011 där står både sd och sdr.
Jämför sedan med sdr 2013 och där ser man att det är olika dämpare och en annan styrvinkel 67,3 istället för 66,1
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|