Och här kommer en till film
Soppatorsk?
Vad händer 12:00?
Här kommer lite film från klubbdagen på Gelleråsen
Jaha nu tar inte batteriet emot laddning fullt ut... nån som har bytt till något annat än orginal? Tänker i första hand på lättare batteri, typ lithium? Verkar ligga på runt 2500:- men strax under 2000:- på ebay!
Jaha nu tar inte batteriet emot laddning fullt ut... nån som har bytt till något annat än orginal? Tänker i första hand på lättare batteri, typ lithium? Verkar ligga på runt 2500:- men strax under 2000:- på ebay!
Jag köpte ett Shorai batteri, lithium polymer eller vad det heter, vikt 0,9kg!!!! = 3,5 till 4kg lättare än original...
2:a dagen som ägare till en hertig. Jävla go hoj och allt fungerar fint.
View attachment 389537
Gött!
Precis en sån jag funderar på.
Vad körde du innan?
Innan, du menar körskolans Suzuki gladius? Detta är min första hoj Var lite rädd innan provkörningen men jag älskar hojen och vi fann varandra direkt. Den är lättkörd om man inte gör något "ryckigt" och är beredd att parera med koppling i stan. Jag älskar aktiv körning med växling, motorbroms, koppling och det gör den här hojen också
Haha, ok. Det låter fint. Den här är lite roligare antar jag?
Jag ska försöka hitta en att provköra innan jag bestämmer mig. Tanken var att köpa en crossplane R1 men ett modellombyte kan nog inte skada.
Hur tror du hojen funkar om man är 2m?
Det är ofta knäna som tar i nånstans..
Ja viss skillnad. Det ena är som något fantastiskt, levande och den andra som något dött själalöst.
bifogar en bild med mig på jag är 191cm där jag har höger benet på så ser du vinkeln (jag har långa ben för min längd också). Tror den fungerar bra. SD:n är ju bland de högre nakenhojarna. Detta var ett väsentligt argument för att jag skulle köpa hojen.
Sen beror det på om du gillar att trycka pungen i tanken eller gillar att sitta en bit ifrån. En provkörning vore kanske bra ändå.View attachment 389547
Haha, ok. Det låter fint. Den här är lite roligare antar jag?
Jag ska försöka hitta en att provköra innan jag bestämmer mig. Tanken var att köpa en crossplane R1 men ett modellombyte kan nog inte skada.
Hur tror du hojen funkar om man är 2m?
Det är ofta knäna som tar i nånstans..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO