Superduke-tråden

Mackedude

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2013
Hoj
Streetfighter
Fan vad jämt och fint du har fått dina fälgstripes också. Jag satte de på min igår och de ser käpp rätt åt helvete ut haha

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Ja, bak skulle varit bredare...

Så här ser det ut på min, men jag misslyckades lite med att följa linjerna i fälgen.

Inget man ser om man inte kollar jäkligt noga dock :)

1.JPG

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Hoj
Superduke 990
Är det någon som känner Lynxlynx här på forumet?
Skulle behöva få tag på honom

Wow, känner mig riktigt eftertraktad nu. Har inte varit inloggad på ett tag och när jag kommer tillbaka har jag tre (!) pm inom två dagar från samma användare, plus en efterlysning i en tråd ;)

Jag har svarat dig via pm nu.

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Wow, känner mig riktigt eftertraktad nu. Har inte varit inloggad på ett tag och när jag kommer tillbaka har jag tre (!) pm inom två dagar från samma användare, plus en efterlysning i en tråd ;)

Jag har svarat dig via pm nu.

Spännande! Fick ni till en bromance :)?

Mackedude

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2013
Hoj
Streetfighter
Köpte en sd 07:a för ett par veckor sen på firma och såg precis att grenröret är sprucket på akrasystemet :-( jag fick åtta månaders garanti på hojen och då undrar jag, är det något som kan gå på garantin? Någon som vet? Har vatt sprucket redan vid köp till 100 procent men såg de först nu :-(

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Köpte en sd 07:a för ett par veckor sen på firma och såg precis att grenröret är sprucket på akrasystemet :-( jag fick åtta månaders garanti på hojen och då undrar jag, är det något som kan gå på garantin? Någon som vet? Har vatt sprucket redan vid köp till 100 procent men såg de först nu :-(

Om du inte har fått någon information alls om att sprickan redan fanns där, så bör det väl bryta mot någon paragraf iaf. Så är det ju när man köper saker från blocket, att man som säljare måste berätta om fel som finns. Och det bör du väl få åtgärdat på någon sorts garanti kan jag tycka.

Men jag vet inte om det är så. Ring dem och förklara att du tycker att de ska ta på sig detta :)

Mackedude

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2013
Hoj
Streetfighter
Jag gjorde de och dom ville inte ta de på sig.
Jag tvivlar ju starkt på att de är jag som orsakat de då jag bara har kört 2 mil med hojen

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning