hållundan
Emozione!
Får göra lite reklam för min snillrika bytesannons här i tråden...: http://www.sporthoj.com/annonser/id/4062
Hade det varit till facelift (07?) hade jag plockat direkt.
//Bidrog inte till något mer än att puffa tråden.
Får göra lite reklam för min snillrika bytesannons här i tråden...: http://www.sporthoj.com/annonser/id/4062
Tjenare! Var har ni SD990 ägare era hojar försäkrade? Jag hade inbrott i mitt garage 21 Juni, och fick en TTR 600 stulen och min SD -08 något demolerad.
Jag har själv Svedea nu men funderar på att byta då självrisken är 10kkr för stöld på SDn där tydligen försök till stöld är inräknat. Reparationen hos verkstaden kommer kosta 12kkr, varav jag då får betala 10kkr. Är det normalt med så hög självrisk för stöld på en 8 år gammal SD?
Är helt matt, överväger att sälja SDn och skaffa nån äldre hoj från 80 talet...
Yoshimura slip on, sas är borta, det ligger en ktm map i den och den är körd i bänk lambda värdet låg bra genom hela registret. Den har gått 1100 mil
Jo, jag ska byta till bilsport/mc, de har 2500kr självrisk på stöld. Aningen högre premie men det kan jag leva med.Kör också med Svedea, men som du säger, självrisken är helt sinnessjuk. Detta har jag väl på något sätt försökt balansera med "hoppas att det inte händer något". Men när det väl smäller till kommer man väl gräma sig som satan över detta.
Bilsport/MC är väl ganska bra i pris också vill jag minnas.
Jävligt surt BTW med påhälsning. Hat.
Har samma bekymmer med min. Händer inte alltid, men emellanåt. I synnerhet låga hastigheter/motorbroms och gärna i kösurfning när man såklart inte vill att skiten ska dö.
I mitt fall är jag dock helt övertygad att det beror på röten kombo mellan mapp/akra/luftburk. Sitter ju originalburk på (fortfarande inte fått tummen ur röven, se tidigare i tråden) att byta till MotoHooliganburken som säkerligen är rätt för mappen/akrasystemet.[/Q
Trodde jag skulle hitta felet när jag bytte mapp och bänkade den. Men den verkar gå som den ska. Är lite irriterande när den helt plötsligt får för sig att stanna
Haha, loggade precis in för att kolla angående just detta... Viner lite grann och gnisslar/sjunger till lite på retur/gassläpp. Inget som låter fel, mer än att det inte lät så innan. Men, det var väl den brutalt feta originallådan som stängde in allt gött ljud där inne.Bli inte orolig om det viner lite. Det ska va så!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|