Hahaha, den måste jag också prova nästa gång. Dom bli rätt paffa va? =)
/Henrik
Jo det brukar ta död på diskussionen ganska snabbt.
Idag mina vänner åkte jag bil till jobbet, nu står kärleken i värmen i källarn och väntar på vårsolen.
/A
Hahaha, den måste jag också prova nästa gång. Dom bli rätt paffa va? =)
/Henrik
Blev en tur idag med Helt ok väder utöver ett regnstänk i V-ås, men det kan man leva med.
Hur många här har fått skäll för att hojjen låter för mycket? Ok att det hörs.. Men vissa typer är ju helt otroliga. Igår fick man världens skällning på Statoil i Enköping. Stod på tomgång i kanske 25sek efter tankning, då kommer det fram en herre i övre medelåldern med minst sagt hett temperament. Såg att han kom gåendes med siktet inställt på mig, trodde han ville kolla på hojjen.. Men så fort han kom fram så skrek & gorma han att såna som jag inte borde få leva när man för sådant oväsen. Svarade med lite torrgasa & trodde nästan gubben skulle ta till handgemäng
I dag i V-ås så hände liknande sak, två ggr. På Burger King så peka en gubbe finger åt mig, det kan jag leva med.. Men sen stanna vi på Hälla för lite kaffe, när vi ska åka därifrån så tar jag på mig hjälmen, startar hojjen och ska ta på mig handskarna. Då kommer en kvinna i 35års åldern rusandes och börjar gestikulera. Ser direkt att hon vaknat på fel sida. Visar med handen mot örat (på hjälmen) att jag inte hör henne. Då hytter hon med näven mot mig! Ignorerar helt hennes vredesutbrott och börjar rulla bakåt ut från parkeringsfickan för att vända. Men tro på fan när subban försöker putta omkull mig! Blir helt galen på fruntimmret men inser att det inte är något att göra. Hade det vart någon med snopp hade han nog fått sig en snyting!
Nån mer som råkar ut för dessa psykon?
Sen tänkte jag se om nån har en prislista liggandes över alla PowerParts? Eller måste man ringa sin handlare för prisuppgifter?
Hahaha, gillar ju Sthlm. Men det är nog som hobbes säger. Småstadssyndrom
För er som funderat på kolfiberdelar så fick jag hjälp av Holyshit på Zatzy med lite photoshoppande. Men det blir för mycket i mina ögon. Tänkte dock dela med mig av bilden om fler gått i tankarna på att byta ut stänkarna..
/H
http://www.youtube.com/watch?v=RcHZZ5w1sgo
En bit in i filmen så kör en Jätte en stackars -06 orange Sd ..
Ser rätt kul ut
Riktiga män moddar med orginaldelar annars kan man åka Ninja
/A
haha sånt snack kommer bara ur de som e avis. Den hojjen var sjukt snygg och säger nån nåt annat e det för att de inte vågar gå egna vägar utan alla andra ska bestäma hur de ska göra hela tiden.
Nopp åker inget för tillfället, men det blir nog en Z1000 eller z750 till våren. Men jag gillar SD skarpt så en sådan blir det nog i framtiden.
Pimpade min Duke lite idag
Kolfiber blev det på följande ställen, tanken, värmesköldar över blåsen, generator&kopplings kåpor.
Fälgstrippes och oranga ventiler.
Orginalsadeln har fått ge plats åt den svarta "ergo sadeln"
Nu vaknade suget av att bygga, följande tänkte jag ge mig på när det blir för kallt för att köra i skåne
Svingen, fotpinnar och reglage ska pulverlackas svart.
Baken ska ränsas upp lite.
Vackert! Den svarta sadeln gör bra mycket. Lägg gärna upp bilder om du kläcker någon bra lösning för baken. Tänkte börja kapa i min också snart..
Grymt snyggt Tsunami!
Man tackar
Var nere precis och testade en tanke.
Jag kommer att klä om fram lampan så den blir svart, det kommer ge hojen en snyggare linje (i min mening då).
Kan knappt vänta på att se hur den kommer bli med svart sving och fotpinnar osv.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|