Blev en tur idag med
Helt ok väder utöver ett regnstänk i V-ås, men det kan man leva med.
Hur många här har fått skäll för att hojjen låter för mycket? Ok att det hörs.. Men vissa typer är ju helt otroliga. Igår fick man världens skällning på Statoil i Enköping. Stod på tomgång i kanske 25sek efter tankning, då kommer det fram en herre i övre medelåldern med minst sagt hett temperament. Såg att han kom gåendes med siktet inställt på mig, trodde han ville kolla på hojjen.. Men så fort han kom fram så skrek & gorma han att såna som jag inte borde få leva när man för sådant oväsen. Svarade med lite torrgasa & trodde nästan gubben skulle ta till handgemäng
I dag i V-ås så hände liknande sak, två ggr. På Burger King så peka en gubbe finger åt mig, det kan jag leva med.. Men sen stanna vi på Hälla för lite kaffe, när vi ska åka därifrån så tar jag på mig hjälmen, startar hojjen och ska ta på mig handskarna. Då kommer en kvinna i 35års åldern rusandes och börjar gestikulera. Ser direkt att hon vaknat på fel sida. Visar med handen mot örat (på hjälmen) att jag inte hör henne. Då hytter hon med näven mot mig! Ignorerar helt hennes vredesutbrott och börjar rulla bakåt ut från parkeringsfickan för att vända. Men tro på fan när subban försöker putta omkull mig!
Blir helt galen på fruntimmret men inser att det inte är något att göra. Hade det vart någon med snopp hade han nog fått sig en snyting!
Nån mer som råkar ut för dessa psykon?
Sen tänkte jag se om nån har en prislista liggandes över alla PowerParts? Eller måste man ringa sin handlare för prisuppgifter?