mr_rockster
www.jsfoto.com
Men var i hastihetsmätaren står du då? (F-läget eller ngt annat?)
MVH
Johan
MVH
Johan
Vad är det du "nollställer" efter tankning?
MVH
Johan
Har åkt en längre sväng idag (Söndag) och har några frågor...
Om man kör med PCIII, spelar mappningen i den vanliga ECU:n ngn roll då? (har läst att man bl.a. kan ta bort ngn spärr på 2:an och trean...).
Det tar lååång tid innan soppalampan slocknar efter att man har tankat, ska det vara så?
När man börjar få "dåligt" med soppa, typ när lampan tänds/strax innan så kan det känna som att den inte får bränsle ibland, ngn mer som varit med om liknande?
MVH
Johan
köpte en superduke -08 för någon vecka sen.
lämnade den på 1500mils service idag och efter några timmar ringde dom från ktm verkstan och sa att jag troligtvis hade en toppackning som var blåst. (kylarvattnet var helt grått)
är det någon som vet om detta är vanligt?
Hojen har inte gått varm när jag haft den och den ryker heller inte vitt och har inte försvunnit något vatten ur expansionen på mina 70 mil.
eller är det någon som tror det kan vara något annat?
mvh jocke
Tjena, jag har sålt min och tjejens hojar (Z1000 - 2009 och Er6-n 2009) och köpt oss vars en KTM 990 SMT 2011. Är det bra hojar? Tyckte iaf att dom var sjukt roliga att köra ( så klart, blev ju affär) det lilla jag körde.
Får man hänga i denna tråden med en sånn hoj?
Mvh/Peter
Klockrent byte, körde 950 SM 3 säsonger och roligare hoj finns knappt – SuperDuke undantaget
Klart man får hänga här, finns även en kul 950/990 SM-tråd med mycket matnyttigt.
tack för tipset -robban-
löser sig gör det alltid frågan är bara när,hur och hur mycket det kostar
hoppas på att få hem den innan midsommar så jag kan åka shk på knutstorp den 27e. någon mer som ska dit?
Har en superduke r -10 ja håller på att lära mig att köra bakhjul o vill köra på tvåans växel o vill bara gasa upp den utan att koppla upp den, skulle vilja dreva upp den bak eller ner fram så de blir lite lättare vilket av dom skulle ni rekomendera? o hur många kuggar?
Mycket tacksam för svaren!
Har en superduke r -10 ja håller på att lära mig att köra bakhjul o vill köra på tvåans växel o vill bara gasa upp den utan att koppla upp den, skulle vilja dreva upp den bak eller ner fram så de blir lite lättare vilket av dom skulle ni rekomendera? o hur många kuggar?
Du borde kunna gasa upp den på tvåan med originaldrevning utan större problem.
Skall köpa ett 40drev bak o testa, frågan är vart köper man de smidigast?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|