Superkass service på Mcdäckonline

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Hej;

Samma däck (Michelin Pilot Road 2, 160/60-17) kan Du köpa av oss på www.bike4s.se för 1700:- inklusive moms och frakt! :tummenupp

Hemsidan är under konstruktion och nya produkter kommer hela tiden.

Välkommen! :tummenupp

Mvh

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
Mcdäckonline är ju också tyskt, ingår i Delticom.
Verkar som om det är en chansning att beställa från de här billigare bolagen, oavsett vilket man väljer...

/Pajje

jag har köpt där och till förra bilen på dackonline och det har funkat as bra så jag har vart grymt nöjd

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Hej;

Samma däck (Michelin Pilot Road 2, 160/60-17) kan Du köpa av oss på www.bike4s.se för 1700:- inklusive moms och frakt! :tummenupp

Hemsidan är under konstruktion och nya produkter kommer hela tiden.

Välkommen! :tummenupp

Mvh

Mycket nöjd med ert sätt att bemöta kund.
Beställde via telefon en fredag eftermiddag ett power 2CT bak och hade det på bussgods mån förmiddag,dessutom bra pris.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Har alltid köpt däcken från mcdackonline i några år nu. Enda problemet jag fått var när jag själv inte hade pengar på visa-kortet en gång:D

Skönt med leverans hem till dörren.

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Har heller aldrig haft problem med mcdackonline. Fått mina däck inom 7-10 dagar...:tummenupp

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Mycket nöjd med ert sätt att bemöta kund.
Beställde via telefon en fredag eftermiddag ett power 2CT bak och hade det på bussgods mån förmiddag,dessutom bra pris.

Alltid lika skönt när kunder hör av sig i efterhand och är supernöjda! Det tycker vi är det absolut viktigaste.
Vi strävar efter att vara tillgänglig för våra kunder tom under helgdagar. Produkterna kan man nog köpa hos flera bolag, men det som många glömmer är att servicen är MINST lika viktig, och där strävar vi efter att vara bäst på, samtidigt som vi håller priserna på en lägsta nivå.

Mvh

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Beställde mina Bridgestone 021:eek:r i tisdags, hade dem hemma på går'n igår. Yey!
Vet inte hur mcdäckonline gjorde men kvickt gick det, så nu har det blivit mycket köra som jag inte trodde jag skulle kunna :tummenupp

pobin

Medlem
Gick med
18 May 2007
Hoj
Kawasaki ZX10R -04/KTM EXC 525-03/ CB 650 Custom/Honda SFX 50
Idag morse ringde det på dörren, det var post gubben som stod där med mitt nya Michelin, PILOT ROAD 2 REAR från mcdäckonline =) Blev förvånad. Trodde att det skulle komma på tisdag. Ganska exakt 4 dygn tog det bara från att jag beställde till att jag hade det i handen. Kan bara rekomenderas.
Skickade ett mejl till kundservice för att fråga vad som händer om man inte är hemma och kan ta emot däcket när dom kommer med det.
Det fick jag svar på inom ett par timmar :tummenupp

McFlurry

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
Honda CBR1000RR Fireblade
Kan det vara så att Mcdäckonline har ryckt upp sig? De flesta negativa kommentarerna här är ju flera år gamla.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Vet inte om mcdäckonline är samma som däckonline men däckonline fungerar bra nu för tiden iaf.

Jag själv beställde från http://www.reifenversand.com/ nyligen och blev inte jätte-imponerad. De vägrade svara på mina mail av någon anledning... däcket kom dock, hyfsat kvickt.

Mr Adrenalin

If you don´t use it, you lose it!
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
såld... letar nytt
Ajfan, jag som precis var på gång att beställa därifrån..... vilket skit.

Nån som handlat av stenogrus.com (gamla vurpan.com) och som vet om det funkar bra med dom?

Tänkte köpa Michelin Pilot Power isf, 2070:- för ett bakdäck och 1380:- för ett framdäck. Frakt 120:-

Du kan få köpa min sprittans michelin pilot/skurna slicks till motard om det är det du ska ha?

160 bak 120 fram.

2000:- för båda.:tummenupp

XXtreme

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Hoj
CBR1100XX -97
www.swt-racing.com

Pris exempel inkl moms & frakt:
-Dunlop Qualifier RR 120/70-17 + 190/50-17 2750kr
-Dunlop GP Racer 120/70-17 + 190/50-17 2950kr
-Dunlop Roadsmart 120/70-17 + 190/50-17 2600kr
-Bridgestone BT016 120/70-17 + 190/50-17 2800kr
-Michelin Pilot Power 120/70-17 + 190/50-17 2750kr
-Michelin Pilot Power 2ct 120/70-17 + 190/50-17 2750kr
-Michelin Pilot Road 2 120/70-17 + 190/50-17 2750kr

"INTERNETBUTIKEN ÖPPNAR V26" :confused: :confused: :confused:

URL till internetbutiken:confused:

Dark_Messenger

Guest
Har också haft strul med dom. De löste dock problemet efter lite påtryck. Jag kommer fortsätta handla där.

Manolo

Full Throttle
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Hojlös
Jag beställde från mcdäckonline och det funkade kanon, hade däcket hemma efter bara 4 dagar!! Det blev ett Dunlop Qualifier RR, Fürsthenshoff rekomenderade det, så vi får se nu på Knutstorp 1-2 Juli hur det funkar där.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Eller så åker man till sin närmaste mc-verkstad. Efter 10 min så sitter det ett nytt Michelin Pilot Power 2CT bakdäck på hojen och notan hamnar på 2254:-

Inget letande efter billigaste däcket.
Ingen väntan på däck.
Inget strul.

Jobba övertid 1-2 timmar och köp era däck hos en lokal mc-verkstad!
Tiden ni lägger på att leta däck samt skriva av er på SH när det strular kan ni lika väl lägga på jobbet en eftermiddag, nästa dag tar ni svängen förbi mc-verkstan och skor om hojen för samma peng!!! :tummenupp

Dark_Messenger

Guest
Eller så åker man till sin närmaste mc-verkstad. Efter 10 min så sitter det ett nytt Michelin Pilot Power 2CT bakdäck på hojen och notan hamnar på 2254:-

Inget letande efter billigaste däcket.
Ingen väntan på däck.
Inget strul.

Jobba övertid 1-2 timmar och köp era däck hos en lokal mc-verkstad!
Tiden ni lägger på att leta däck samt skriva av er på SH när det strular kan ni lika väl lägga på jobbet en eftermiddag, nästa dag tar ni svängen förbi mc-verkstan och skor om hojen för samma peng!!! :tummenupp

Jo så är det ju, eller så beställer man och får ett set däck för de pengarna. :tummenupp

Vtr Larsa

WWW.VTR.NU
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
Honda VTR 1000 WR 250
Hämtade ett M.PP ct 180 från däckonline. Kan inte klaga på lev tiden direkt,nästan så det ringde på dörren efter jag tryckte "enter":yoparty

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!