Jag skrev fel datum! Vi ses i helgen!Synd, hade hoppats se underverket rejsa i Anderstorp nu i helgen. Men kanske på årsracet?
Finns det något att berätta som jag inte redan skrivit om?Då ska jag bjuda på en öl och du ska få berätta om hojen
Hellre det än genomnötta batteri som fattar eld (i baken) och alltihop liknar Blixt Gordon!Va köpte du hardcaselipo de är ju tyngre än utan plasthölje du kan tappa en 10ondel per varv pga det
Jag har bänkat min till 88 RWHP i en bänk och 80-82 i en annan. Det är väl hyggligt konkurrenskraftigt, men det går att locka fram några till. Det har inte varit prio på effekten den senaste tiden. Jag själv har däremot inte nån större körträning eller kondition, så framskjutna resultat är inte att tänka på. Men jag kommer att göra vad jag kan, var så säker!Spännande och se hur den går, om det ser ut som de andra har backväxeln i? Hur ligger du till jämfört med de som fuskar och köper färdigmat och inte tillagar själv? KTM 690 osv. har ju ruskigt med hästar i originalskick ju.
Finns det något att berätta som jag inte redan skrivit om?
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Jag har bänkat min till 88 RWHP i en bänk och 80-82 i en annan. Det är väl hyggligt konkurrenskraftigt, men det går att locka fram några till. Det har inte varit prio på effekten den senaste tiden. Jag själv har däremot inte nån större körträning eller kondition, så framskjutna resultat är inte att tänka på. Men jag kommer att göra vad jag kan, var så säker!
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Jag med. Har påmint "han med bänken".Jag är sugen på att se kurvan för FWHP
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION