Inte "fräsigt"?Riktigt fränt!
Riktigt jäkla mycket fräsigt!!!Inte "fräsigt"?
Skickat från min SM-G780F via Tapatalk
Jodå! Jag håller på att meka ihop en ny video också!Riktigt jäkla mycket fräsigt!!!
Har du några bilder "in action" på när det fräsiga händer? Inte helt enkelt att rigga och ställa i ?
Är det denna du lottar ut till förmån för Ukraina?Snart så...
"än"#31, (nådens år 2013)
"...och ett billet block och helsmidd vev är inte med på "att göra"-listan! "
Men satan i gatan så jävelusiskt snyggt.Varit hos fotografen.
Tack! Ja, det är ju ett problem att allt annat runtomkring ser helt plötsligt helt "B" ut...Men satan i gatan så jävelusiskt snyggt.
När kör du med denna jag kommer till 100% bara för att få se i verkligheten helt galet snyggt.
Nu kommer väll ett koningegg designat titan/incornell avgaser
Du inget på din hoj ser B ut den som påstår något åt det hållet läre upp till bevis på att hen är bättre.Tack! Ja, det är ju ett problem att allt annat runtomkring ser helt plötsligt helt "B" ut...
Tack! Du är allt för vänlig och generös med dina omdömen, Moddlaren! Men visst, för att vara gjort av en privatperson är det väl inte så illa pinkat?Du har verkligen tagit experiment bygge till en nivå som är väldigt nära Moto GP allt handbyggt o inget går att finna i butik.
Nästa steg är väll att fräsa egna fälgar o en egen framgaffel. Eller superduper lätta bromsok.
Sjukt fränt o helt galet att lyckas genomföra detta. Hoppas verkligen grejorna håller ihop o att du får ned framhjulet innan startböjen
Det är för komplicerat, så jag har inget luftfilter.Jösses amalia...du är snart i nivå med mig vad gäller teknisk innovation och kompetens.
Jag ska t.ex. försöka byta luftfilter idag.
Det har inget med vänlighet att göra du är i samma klass som nisse Hedlund det finns väldigt väldigt få personer som tar fram en mer eller mindre egenkonstruerad motor som dessutom fungerar.Tack! Du är allt för vänlig och generös med dina omdömen, Moddlaren! Men visst, för att vara gjort av en privatperson är det väl inte så illa pinkat?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |